Kan ook geen toeval meer zijn.quote:
Nou prima toch? Jij zit bij 16, ik bij 18.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:08 schreef incel het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik ken meisjes van 16 die echt super volwassen zijn voor hun leeftijd en heb vrouwen van 28 gehad die net kinderen zijn.
Hahaha.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:10 schreef verbijstering het volgende:
[..]
plus ze zijn vaak erg enthousiast en willen hun best doenals je er maar niet in diepe discussies mee komt
Was ik nog maar 18, je lijkt me een leuke vrouwquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou prima toch? Jij zit bij 16, ik bij 18.
Dankje.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:14 schreef incel het volgende:
[..]
Was ik nog maar 18, je lijkt me een leuke vrouw
Hohoquote:
Dat lijkt me meer, dat hoe lager het is, hoe bijzonderder het moet zijn. Meestal level je toch wat meer met wat ervaring en dichter bij jezelfquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Dankje.
Liever geen 18 hoor, dat is echt bij hoge uitzondering dat ik dat zou overwegen.
Ja, ik voel me ook echt zo. Maar ik hou wel van het losgeslagen puppy gedrag van jongere mannen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:14 schreef verbijstering het volgende:
[..]ik had ook ooit een oude fiets
![]()
nu ben ik het zelf
ok epsteinquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, ik voel me ook echt zo. Maar ik hou wel van het losgeslagen puppy gedrag van jongere mannen.![]()
Laatst nog 1 die zat helemaal onder de tattoos. Dus ik zei; trek je shirt en broek even uit en bak even een eitje voor me. Maak ik er een paar mooie foto's van, net zoals al die Instagrammers. Doettie gewoon!
Bij epstein suggereerde ze juist dat hij het niet zo nauw nam met de wet, daarom die hele doofpot toch.quote:
Waar waren deze leuke vrouwen van 35 toen ik 18 wasquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, ik voel me ook echt zo. Maar ik hou wel van het losgeslagen puppy gedrag van jongere mannen.![]()
Laatst nog 1 die zat helemaal onder de tattoos. Dus ik zei; trek je shirt en broek even uit en bak even een eitje voor me. Maak ik er een paar mooie foto's van, net zoals al die Instagrammers. Doettie gewoon!
Gewoon netjes met de boxershort aan hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:21 schreef verbijstering het volgende:
[..]ik wil niet weten denk ik wat voor fotocollectie je aanlegt
Hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:21 schreef incel het volgende:
[..]
Waar waren deze leuke vrouwen van 35 toen ik 18 was
Het moet trendy worden wanneer het voor ons niet meer interessant is om ons te leren dat het niet altijd meezit in het leven en je niet altijd kunt krijgen wat je graag wil hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:21 schreef incel het volgende:
[..]
Waar waren deze leuke vrouwen van 35 toen ik 18 was
Precies, ik moest het maar doen met leeftijdsgenootjes. Liever zo'n ervaren vrouw die mij de weg liet zien. En toen op die leeftijd kon ik ook nog gewoon 10x op een dag klaarkomen als ik zou willen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het moet trendy worden wanneer het voor ons niet meer interessant is om ons te leren dat het niet altijd meezit in het leven en je niet altijd kunt krijgen wat je graag wil hebben.
Oh ik denk meteen weer ergerquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Gewoon netjes met de boxershort aan hoor.
Oh zoiets gaat in trends?quote:
Scroll eens door Instagram en like 1x zo'n post die gaat over jonge mannen met oudere vrouwen. Daarna is je hele algoritme naar de knoppen en is het nog het enige wat je ziet!quote:
Maar daardoor doe je er toch niet automatisch aan mee?quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Scroll eens door Instagram en like 1x zo'n post die gaat over jonge mannen met oudere vrouwen. Daarna is je hele algoritme naar de knoppen en is het nog het enige wat je ziet!
Nee zeker niet, maar de hoeveelheid reels erover geven imo wel een duidelijke trend aan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar daardoor doe je er toch niet automatisch aan mee?
Hoe oud is zij ongeveer?quote:
Dat komt eerder omdat je zelf een post hebt bekeken. Bij mij is het nu allemaal jonge vrouwen met oude mannen omdat ik zelf een paar van die posts heb bekekenquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Scroll eens door Instagram en like 1x zo'n post die gaat over jonge mannen met oudere vrouwen. Daarna is je hele algoritme naar de knoppen en is het nog het enige wat je ziet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |