Ook wel interessant maar wel verwacht.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Helaas.........van Brussel mag het niet.
[..]
Volgens Brussel is colportage een vorm van dienstverlening en daarom mag onze politiek het niet verbieden.quote:
Kunnen ze toch ook doen door prijzen en reviews te vergelijken? Heb je daar een colporteur voor nodig?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
En wat moeten al die mensen die willen overstappen dan?
Ja idd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens Brussel is colportage een vorm van dienstverlening en daarom mag onze politiek het niet verbieden.
Meer kan ik er ook niet van maken.
En anders heb je de reclames overal nog.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Kunnen ze toch ook doen door prijzen en reviews te vergelijken? Heb je daar een colporteur voor nodig?
Als ze stil staan moeten ze een standplaatsvergunning hebben. Dus als ze niet heen en weer door de straat lopen of van locatie naar locatie gaan, dan kan je het meldenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:59 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Verbied dan ook gelijk ff colporteurs op straat en bij ingangen van Supermarkten.
Mijn toestemming hebben ze.
We zitten echt verstrikt in een web van (internationale) wetgeving. Als we zelfs iets als dit niet zelf kunnen beslissen als land zijn we onze zelfbeschikking volledig verloren.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Helaas.........van Brussel mag het niet.
[..]
En d66 zag dat het goed was.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:57 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
We zitten echt verstrikt in een web van (internationale) wetgeving. Als we zelfs iets als dit niet zelf kunnen beslissen als land zijn we onze zelfbeschikking volledig verloren.
Ik ben echt niet tegen Europese samenwerking maar dit is absurd. Zelfs individuele staten in de VS hebben meer zelfbeschikkingsvermogen..
Precies wat ik al jaren roep.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:57 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
We zitten echt verstrikt in een web van (internationale) wetgeving. Als we zelfs iets als dit niet zelf kunnen beslissen als land zijn we onze zelfbeschikking volledig verloren.
Ik ben echt niet tegen Europese samenwerking maar dit is absurd. Zelfs individuele staten in de VS hebben meer zelfbeschikkingsvermogen..
Niks mis met zo'n instelling. Als ik niet specifiek iets of iemand verwacht reageer ik ook niet op de deurbel.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom je deze username hebt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |