Ja, dat was echt niet allang bekend dat die lui vaak irritant en opdringerig zijn...quote:Begin december opende deze site een beerput over de agressieve werkwijze van telecomproviders.
www.internetten.nlquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
En wat moeten al die mensen die willen overstappen dan?
Sommige mensen hebben de beschikking over een telefoon en/of internet, dus die kunnen nog wel overstappen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hun huiswerk.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Net als vroeger, de lijnen open gooien.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hier maar 1 glasvezel, maar met een monoply erop van twee jaar van Odidoquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
Net als vroeger, de lijnen open gooien.
Er zijn huishoudens met 3 of meer glasvezelaansluitingen, wat natuurlijk onzin is.
Binnekort gaan die colporteurs gewoon thuiswerken. Dan bepalen ze gewoon zelf voor nietsvermoedende consumenten, dat die willen overstappen. Er is toch niemand die handhaaft en er zijn geen enkele sancties. Wat weerhoud de boefjes nog om gewoon vanuit thuis andermans informatie op een overstapformulier te zetten?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
zelf nadenken en iets kiezen op intermetquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik hoop binnenkort ook gedeeltelijk thuis te kunnen werken, dus ik gun het ze van harte!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:29 schreef KvanG het volgende:
[..]
Binnekort gaan die colporteurs gewoon thuiswerken. Dan bepalen ze gewoon zelf voor nietsvermoedende consumenten, dat die willen overstappen. Er is toch niemand die handhaaft en er zijn geen enkele sancties. Wat weerhoud de boefjes nog om gewoon vanuit thuis andermans informatie op een overstapformulier te zetten?
Gewoon 230v op je deurbel zetten, geven ze nog licht ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:34 schreef Tengano het volgende:
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar geldt dit voor alle deurverkopen dan? Van de week stonden hier van die snotjochies die loten voor de Vriendeloterij wilden verkopen. Daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan.
Verder heb ik ze natuurlijk netjes te woord gestaan. "Als ik iets koopen hep ik jou daar niet voor nodig ja!!"![]()
SRV-wagens? Bestaan die anno 2026 nog dan?quote:"Ook de SRV-wagen en andere kleinschalige initiatieven blijven buiten schot."
In sommige afgelegen gebieden.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
SRV-wagens? Bestaan die anno 2026 nog dan?
Aangenomen. Wat is je probleem?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Broer ik stel gewoon een normale motie voor. Wil je aanmemen of niet.
Jep.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
SRV-wagens? Bestaan die anno 2026 nog dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |