Ja, dat was echt niet allang bekend dat die lui vaak irritant en opdringerig zijn...quote:Begin december opende deze site een beerput over de agressieve werkwijze van telecomproviders.
www.internetten.nlquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
En wat moeten al die mensen die willen overstappen dan?
Sommige mensen hebben de beschikking over een telefoon en/of internet, dus die kunnen nog wel overstappen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hun huiswerk.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Net als vroeger, de lijnen open gooien.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hier maar 1 glasvezel, maar met een monoply erop van twee jaar van Odidoquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
Net als vroeger, de lijnen open gooien.
Er zijn huishoudens met 3 of meer glasvezelaansluitingen, wat natuurlijk onzin is.
Binnekort gaan die colporteurs gewoon thuiswerken. Dan bepalen ze gewoon zelf voor nietsvermoedende consumenten, dat die willen overstappen. Er is toch niemand die handhaaft en er zijn geen enkele sancties. Wat weerhoud de boefjes nog om gewoon vanuit thuis andermans informatie op een overstapformulier te zetten?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
zelf nadenken en iets kiezen op intermetquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik hoop binnenkort ook gedeeltelijk thuis te kunnen werken, dus ik gun het ze van harte!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:29 schreef KvanG het volgende:
[..]
Binnekort gaan die colporteurs gewoon thuiswerken. Dan bepalen ze gewoon zelf voor nietsvermoedende consumenten, dat die willen overstappen. Er is toch niemand die handhaaft en er zijn geen enkele sancties. Wat weerhoud de boefjes nog om gewoon vanuit thuis andermans informatie op een overstapformulier te zetten?
Gewoon 230v op je deurbel zetten, geven ze nog licht ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:34 schreef Tengano het volgende:
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar geldt dit voor alle deurverkopen dan? Van de week stonden hier van die snotjochies die loten voor de Vriendeloterij wilden verkopen. Daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan.
Verder heb ik ze natuurlijk netjes te woord gestaan. "Als ik iets koopen hep ik jou daar niet voor nodig ja!!"![]()
SRV-wagens? Bestaan die anno 2026 nog dan?quote:"Ook de SRV-wagen en andere kleinschalige initiatieven blijven buiten schot."
In sommige afgelegen gebieden.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
SRV-wagens? Bestaan die anno 2026 nog dan?
Aangenomen. Wat is je probleem?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Broer ik stel gewoon een normale motie voor. Wil je aanmemen of niet.
Jep.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
SRV-wagens? Bestaan die anno 2026 nog dan?
Wat een walgelijke zelfpijperij. Hoe kan een zichzelf respecterende journalist dit uit zijn toetsenbord krijgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
De politieke weerzin komt niet uit de lucht vallen. Begin december opende deze site een beerput over de agressieve werkwijze van telecomproviders. Verhalen over verkopers die bewoners uitschelden voor ‘poepert’ of ‘kankermoeder’, of die zich ’s avonds laat fysiek opdringen in de deuropening, openden de ogen van veel Kamerleden.
Ik wil graag 500 glasvezelkabels door mn tuin heenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Geloof ik niks van. Gaan er in Nederland nog boeren ongevraagd van deur tot deur om hun producten op te dringen? Het is de jaren 60 niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:51 schreef Mikeytt het volgende:
Benieuwd hoe ze dit gaan formuleren om de juiste bedrijven aan te pakken.
De melkboer en andere kleinschalige zaakjes (algemene boeren e.d.) gaan ook deur aan deur langs in het dorpje van mijn grootouders. Vindt niemand erg.
Ik moet de eerste nog krijgen, omdat ze die heel toevallig aan het aanleggen waren toen ik zo in de clinch lag met de Amerikanen. Zal ik ze ook niet vergeven.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik wil graag 500 glasvezelkabels door mn tuin heen
Ik hoop echt enorm dat deze ellende ook als overlast bestempeld wordt en stopt, maar dat zal wel niet.quote:
Nu begrijp ik waarom je deze username hebt!quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:37 schreef incel het volgende:
Uberhaupt de deur opendoen als je geen mensen verwachtLeef je nog in de jaren 90 of zo?
Ik neem niet eens m'n telefoon op als ik het nummer niet herken. En als je me wil bellen dan app je maar.
Oke boomer.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom je deze username hebt!
Beetje mijn harde lijn maar nog harder.quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:37 schreef incel het volgende:
Uberhaupt de deur opendoen als je geen mensen verwachtLeef je nog in de jaren 90 of zo?
Ik neem niet eens m'n telefoon op als ik het nummer niet herken. En als je me wil bellen dan app je maar.
Waarom? Ik kan me werkelijk geen enkele situatie herinneren waar ik onverwachts gebeld werd of dat onverwachts iemand voor de deur stond en dan het goed nieuws was. En ja ik ben geen spoeddienst, als je dringend hulp nodig hebt bel je maar 112. En anders kan het wel even wachten lijkt me.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Beetje mijn harde lijn maar nog harder.
Ik doe alleen de deur open overdag en wat de telefoon betreft kunnen het ook instanties met ernstige berichten over hulpbehoevende familie zijn, daarvoor heb ik mijn nummer opgegeven maar dat weet je dan ook vantevoren.
Bij ander gelul over donaties of overstappen hang ik gewoon gelijk op.
Ik wil belangrijke dingen altijd meteen weten. Ieder z'n ding trouwens.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:16 schreef incel het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan me werkelijk geen enkele situatie herinneren waar ik onverwachts gebeld werd of dat onverwachts iemand voor de deur stond en dan het goed nieuws was. En ja ik ben geen spoeddienst, als je dringend hulp nodig hebt bel je maar 112. En anders kan het wel even wachten lijkt me.
Zoals wat?quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik wil belangrijke dingen altijd meteen weten. Ieder z'n ding trouwens.
Stickertje op de deur werkt toch?quote:Op woensdag 28 januari 2026 06:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik hoop echt enorm dat deze ellende ook als overlast bestempeld wordt en stopt, maar dat zal wel niet.
In Britsum heb je dat soort cultuur gewoon nog.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Gaan er in Nederland nog boeren ongevraagd van deur tot deur om hun producten op te dringen? Het is de jaren 60 niet.
Die komen ook enkel en alleen om goedgelovige bejaarden op te lichten.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:52 schreef Zoddie het volgende:
Goed zo, ik heb nog nooit iemand gehoord dat die zit te wachten op een deur tot deur verkoper om eindelijk eens over te stappen.
Alleen tering domme mensen doen dat en moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:52 schreef Zoddie het volgende:
Goed zo, ik heb nog nooit iemand gehoord dat die zit te wachten op een deur tot deur verkoper om eindelijk eens over te stappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |