hoop wel dat jij het echt serieus bekijkt, want ik voel me serieus gekwetst hierover. want bedoelde het onwijs goed.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kan even niet volgen, maar Kree, ik neem aan dat het over jou gaat ivm die DM's?
Stop dan toch ook gewoon als mensen je dat vragen?
Ik zie maar 1 topic van jou en daar gebeurt helemaal niets in??quote:Op maandag 30 maart 2026 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
hoop wel dat jij het echt serieus bekijkt, want ik voel me serieus gekwetst hierover. want bedoelde het onwijs goed.
Volgens mij gaat het over het stoppen met drinken topicquote:Op maandag 30 maart 2026 21:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 topic van jou en daar gebeurt helemaal niets in??![]()
Gebeurde dit in een topic van iemand anders?
Misschien niet drinken en posten. Die combinatie werkt overduidelijk niet bij je.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:53 schreef kree het volgende:
waarom? als ik in een serieus onderwerp post, mijn ervaring dan zeg enzo.
Komen er mods die me gaan afzeiken en mijn verhaal onderuit halen?
Ok kritiek best, maar sinds wanneer hebben jullie paar dezelfde ervaring als ik hiermee?
@:greysbones
@:coolguy
laat me ff fucking met rust? er was niks aan de hand nl in topic. en gaan jullie drama maken joh?
oke kan tegen een hoop he, maar niet dit dus...... fuck of en ga ook niet zeiken als ik dan commentaar geef via DM om dat topic nog oke te houden.
Nou lees het hier.
R&P / FOK!ers die stoppen met alcohol - waar we stoppen #18quote:Op maandag 30 maart 2026 21:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 topic van jou en daar gebeurt helemaal niets in??![]()
Gebeurde dit in een topic van iemand anders?
doet dat er toe denk je of ik dat wel of niet ben voor het verhaal wat ik vertelde?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:11 schreef CoolGuy het volgende:
Zeg nou eens even heel eerlijk, gewoon zonder waarde oordelen of welke oordelen dan ook, gewoon, simpel rechttoe rechtaan.
Ben je momenteel onder invloed: Ja of Nee? Geen ellenlange verhalen, geen 30 regels om een simpel antwoord te geven. Het enige antwoord wat nodig is;
Ja
Nee
Meer opties zijn er niet. Welke is het?
Het doet er toe voor de vraag die ik daarna wil stellen.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
doet dat er toe denk je of ik dat wel of niet ben voor het verhaal wat ik vertelde?
Geef daar maar eens antwoord op?
Daar kom je achter zodra je eerlijk antwoord geeft op de vraag.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:13 schreef kree het volgende:
echt. wat wil je nou? er was niks mis met hele topic totdat jij en grey er kwam?
Ik ben serieus gaan kijken en ik kan je oprecht zeggen dat je aan het drammen was en Ole bleef bestoken met de waarom vraag en dat jij kan helpen.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
hoop wel dat jij het echt serieus bekijkt, want ik voel me serieus gekwetst hierover. want bedoelde het onwijs goed.
Ik had een TR geplaatst. Dus maak er maar 3 van.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:13 schreef kree het volgende:
echt. wat wil je nou? er was niks mis met hele topic totdat jij en grey er kwam?
Ja, zie OP:quote:Op maandag 30 maart 2026 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
doet dat er toe denk je of ik dat wel of niet ben voor het verhaal wat ik vertelde?
Geef daar maar eens antwoord op?
quote:Op zondag 19 november 2023 09:43 schreef nostra het volgende:
Wat willen we niet:
Dronken posten, niet hier.
Je draait er omheen dus. Dat is óók een antwoord. Het correcte antwoord is het antwoord met maar 2 letters, en niet die met 3 letters.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:14 schreef kree het volgende:
ik ga niet eens meer reageren, ben zo pissen off. e echt. je stelt me teleur. jullie beide trouwens Grey en cool.
zo niet waar en niet mijn bedoeling? wtf?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik had een TR geplaatst. Dus maak er maar 3 van.
Je zat te hengelen naar verhalen om daarna te zeggen dat jij ze wel kon helpen met je eigen ervaringen.
Ik maak geen drama, ik strijd alleen al jaren voor een heel klein veilig stukje topic mbt alcoholisme.. Daar hoort niemand je druk op te leggen, bewust of onbewust (daar beschuldig ik je ook niet van dat je het bewust doet).quote:Op maandag 30 maart 2026 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet waar en niet mijn bedoeling? wtf?
ik vroeg zeg er wat over omdat ik het verhaal niet ken. en denk ik reageer erover met wat ik ken van mezelf. dat was het hele idee.
waarom maakt iedereen zo drama?
nou precies wat ik dus ook niet deed he droop? totdat die andere twee kwamen?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik maak geen drama, ik strijd alleen al jaren voor een heel klein veilig stukje topic mbt alcoholisme.. Daar hoort niemand je druk op te leggen, bewust of onbewust (daar beschuldig ik je ook niet van dat je het bewust doet).
Omdat dat dat topic daar niet voor dient en omdat je het minstens 5 keer hebt gevraagd.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet waar en niet mijn bedoeling? wtf?
ik vroeg zeg er wat over omdat ik het verhaal niet ken. en denk ik reageer erover met wat ik ken van mezelf. dat was het hele idee.
waarom maakt iedereen zo drama?
quote:Op maandag 30 maart 2026 21:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Toch al weer vier reacties kort achter elkaar door iemand die aangaf "ik ga niet eens meer reageren"...
quote:
euh oke en wat zegt de gene waaraan ik het eigenlijk vroeg?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat dat dat topic daar niet voor dient en omdat je het minstens 5 keer hebt gevraagd.
Ole heeft meermaals beleefd proberen aan te geven er niet op in te willen gaan.
Je insteek is goed maar je zou ook moeten weten wanneer te stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |