Daarover bestaat geen twijfel.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:58 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Volgens mij houden we het altijd wel goed in de gaten
Ik weet het, jullie doen dat primaquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarover bestaat geen twijfel.
Nou, ik doe niet zo gek veelquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik weet het, jullie doen dat prima
Wacht maar totdat CotS een racewagen koopt en in Groningen ermee de klinkers uit de straat trekt ....quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik doe niet zo gek veel
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Wacht maar totdat CotS een racewagen koopt en in Groningen ermee de klinkers uit de straat trekt ....
Dat kan zeker! Wil je de titel verder zo houden?quote:Op zondag 22 maart 2026 23:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag ik mijn eigen dagboek topic? Zo ja, kunnen jullie mijn huidige lopende topic ook dagboek topic maken?
Welke andere titel zouden jullie aanraden?quote:Op zondag 22 maart 2026 23:11 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat kan zeker! Wil je de titel verder zo houden?
Mag alles zijn wat je wilt, het is jouw topicquote:Op zondag 22 maart 2026 23:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Welke andere titel zouden jullie aanraden?
Laten we die gozer alsjeblieft gewoon eens negeren met z’n allenquote:Op zondag 22 maart 2026 23:14 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Mag alles zijn wat je wilt, het is jouw topic
Niemand die je tegen houdt.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:14 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Laten we die gozer alsjeblieft gewoon eens negeren met z’n allen
Op 'Open nieuw deel' klikken onder de laatste post in het oude topic.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe open ik een tweede dagboek topic?
quote:Op maandag 23 maart 2026 13:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe open ik een tweede dagboek topic?
Graag gedaan!quote:Op maandag 23 maart 2026 14:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op 'Open nieuw deel' klikken onder de laatste post in het oude topic.
Ja. Blokkeren.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:37 schreef greysbones het volgende:
@:Coolguy en @:Lenny77
is er wat te doen tegen iemand die maar blijft razen in je dm
Kan je hem/haar niet blokkeren?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:37 schreef greysbones het volgende:
@:Coolguy en @:Lenny77
is er wat te doen tegen iemand die maar blijft razen in je dm
gebruik de oude layoutquote:
hoezo moet iemand geblokkeerd worden dan? er was niks aan de hand in dat hele topic. totdat jullie twee commentaar gingen geven?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
gebruik de oude layout
dus geen idee
Ik kan even niet volgen, maar Kree, ik neem aan dat het over jou gaat ivm die DM's?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:57 schreef kree het volgende:
als er iemand hier een reprimande moet dan zijn het jullie twee, niet ik........
die DM was alleen maar omdat ik niet in topic wilde doen, lees het maar terug en zie je dat ik het serieus bedoelde, er werd ineens drama gemaakt door bovenstaande 2.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kan even niet volgen, maar Kree, ik neem aan dat het over jou gaat ivm die DM's?
Stop dan toch ook gewoon als mensen je dat vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |