Ow wat leuk!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het buurtcentrum was dicht
Dus we hebben het clubje in mijn woonkamer gepropt. Nu ben ik uitgeput
Wachten op PostNL en dan een dutje denk ikPittige ochtenden dit
Probeer het eerst met koffie en cafeïne thee te reddenquote:
Eensquote:
Ja... had alleen niet opgeruimdquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow wat leuk!
Plots een vol huis
Oh wauw. Is je huis nu ineens het buurtcentrum dependance?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het buurtcentrum was dicht
Dus we hebben het clubje in mijn woonkamer gepropt. Nu ben ik uitgeput
Wachten op PostNL en dan een dutje denk ikPittige ochtenden dit
Alleen vanochtendquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh wauw. Is je huis nu ineens het buurtcentrum dependance?
Nouja, ik kan me best voorstellen dat dit wel spannend was voor je. Dus goed dat je het hebt voorgesteld.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen vanochtend
Want er was iets mis gegaan met bestuur
Dit is ook eenmalig hoor
Dank jequote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Nouja, ik kan me best voorstellen dat dit wel spannend was voor je. Dus goed dat je het hebt voorgesteld.
Leuk toch om te horen, lijkt mequote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Normaal ben ik niet zo spontaan, maar nu had ik zoiets van vooruit met de geit
Alleen het was niet perfect schoon en netjes
Daarnaast heb ik een heel kinderachtig en tuttig huis. Daar voel ik me in thuis, maar het is wel... spannend als er anderen komen
Alleen ze vonden me heel leuk wonen (zeiden ze iig) en blij dat we wel samen bezig konden.
Dank jequote:Op zondag 15 februari 2026 16:47 schreef qltel het volgende:
Kijk aan, lekker bezig geweest vandaag..![]()
Van die stemmen heb ik verder geen verstand, maar wat je zegt wat je ertegen kunt doen klinkt logisch in mijn oren.
Nog even en we noemen je Kapitein Haak..quote:Op zondag 15 februari 2026 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Is wel fijn
Zit weer boven
Aan de ene kant jammer dat ik minder online ben. Echter is dat wel een gezond teken
En stemmen...tja... download maar eens de gratis app Temstem. Dat helpt wel
Al heb ik nu een podcast en serie in afwisseling terwijl ik haak. Haken geeft altijd wel rust
quote:Op zondag 15 februari 2026 18:05 schreef qltel het volgende:
[..]
Nog even en we noemen je Kapitein Haak..
Goed dat je er zelf zo op anticipeertquote:Op zondag 15 februari 2026 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Is wel fijn
Zit weer boven
Aan de ene kant jammer dat ik minder online ben. Echter is dat wel een gezond teken
En stemmen...tja... download maar eens de gratis app Temstem. Dat helpt wel
Al heb ik nu een podcast en serie in afwisseling terwijl ik haak. Haken geeft altijd wel rust
Komt wel weerquote:Op zondag 15 februari 2026 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waar ik wel van baal is dat ik het te druk heb voor onverstandige keuzes.
Zit lekker te knutselen en moet ik zo naar bed en ik wil niet naar bed
De hakelaarquote:Op zondag 15 februari 2026 18:05 schreef qltel het volgende:
[..]
Nog even en we noemen je Kapitein Haak..
Past beter bij een ChildoffCrime.quote:
Dat is even schrikken jaquote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gevonden waar mijn moeder is gevallen. Zat op het toilet met de lamp aan en deur open. En ineens zie ik op het donkere hout allemaal grote nog donkere plekken. Heel het halletje lag onder het bloed. Bijna dezelfde kleur als het hout.
Was wel even schrikken
maar nu is het weg
fijn dat het weg isquote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gevonden waar mijn moeder is gevallen. Zat op het toilet met de lamp aan en deur open. En ineens zie ik op het donkere hout allemaal grote nog donkere plekken. Heel het halletje lag onder het bloed. Bijna dezelfde kleur als het hout.
Was wel even schrikken
maar nu is het weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |