Ik moest niet niezen hoor.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alles is kut vandaag
Zit te janken van frustratie
Wat tegen kan zitten zit tegen
Ben even alles helemaal zat
Balen, het gaat morgen vast weer beter...quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alles is kut vandaag
Zit te janken van frustratie
Wat tegen kan zitten zit tegen
Ben even alles helemaal zat
Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bijna half tien
Nog maar
Boek dicht gedaan
Elektrische plaid op hoogste stand met een timer van twee uur
Lekker slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind niet dat je je aanstelt. Je weet tenminste waar je belastbaarheid ligt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voor mensen die gewoon werken is het natuurlijk aanstellerij, alleen ik heb niet voor niks een wajong
Eerst weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag was wel een goede dag. Net nog een dingetje getekend, nu even onderuit. Vanmiddag lekker gedut en gepuzzeld. 'k Had echt zo'n soort dagje nodig. Morgen geen dutje
Ben erg nerveus voor maandag, ik moet weer van alles organiseren en dat is lastig. Het is wel gelukt hoor! Alleen allemaal "wat als", terwijl ik voor alle scenario's een oplossing heb verzonnen. In het ergste geval moet ik even bellen dat er transportproblemen zijn en dat we "sorry sorry sorry" te laat komen ivm overmacht
Maar CotS, loslaten, het is nu zaterdag en deze problemen zijn er eventueel pas om maandag.
Nu tijd voor ontspanning en een grote mok theeIk vind het prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je welquote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind niet dat je je aanstelt. Je weet tenminste waar je belastbaarheid ligt.
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag was wel een goede dag. Net nog een dingetje getekend, nu even onderuit. Vanmiddag lekker gedut en gepuzzeld. 'k Had echt zo'n soort dagje nodig. Morgen geen dutje
Ben erg nerveus voor maandag, ik moet weer van alles organiseren en dat is lastig. Het is wel gelukt hoor! Alleen allemaal "wat als", terwijl ik voor alle scenario's een oplossing heb verzonnen. In het ergste geval moet ik even bellen dat er transportproblemen zijn en dat we "sorry sorry sorry" te laat komen ivm overmacht
Maar CotS, loslaten, het is nu zaterdag en deze problemen zijn er eventueel pas om maandag.
Nu tijd voor ontspanning en een grote mok theeOooh wat een mooierd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En inderdaad het wordt vanzelf maandag en zoals mijn oma zei
Wie dan leeft wie dan maalt
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vroeg naar bed was nodig
Vandaag al een paar uur creatief geweest, wat huishouden gedaan
Zie erg op tegen volgende week, maar goed... dat is dan en ik heb geen keus. Soms moeten dingen gewoon
Alleen het gebrek aan vrije dagen begint toch wel nijpend te worden. Volgende week drie keer met mijn moeder in de weer (kan echt even niet anders). Dan kan ik dinsdag niet naar clubje (balen) en donderdag wel clubje. Vrijdag psych...
Alleen woensdag en het weekend om bij te komen
Voor mensen die gewoon werken is het natuurlijk aanstellerij, alleen ik heb niet voor niks een wajong
Eerst weekendEnnuh hou eens op je bij voorbaat al te verontschuldigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen hier leest dat je genoeg op je bord hebt
En dat het geen wonder is dat je daar enorm moe van wordt
Dus ja die vrije dagen heb je nodig!![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Daar had je grootmoeder gelijk inquote:Op zondag 1 februari 2026 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oooh wat een mooierd!
En inderdaad het wordt vanzelf maandag en zoals mijn oma zei
Wie dan leeft wie dan maalt
Het voelt zo... fout... als je objectief kijkt valt het allemaal wel mee, alleen het valt me gewoon zwaar... weet het niet goed uit te leggen... mijn vrienden werken acht uur per dag, drie of vier dagen in de week. En dan loop ik van een dagdeeltje bezig te miepen...quote:Op zondag 1 februari 2026 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ennuh hou eens op je bij voorbaat al te verontschuldigen
Iedereen hier leest dat je genoeg op je bord hebt
En dat het geen wonder is dat je daar enorm moe van wordt
Dus ja die vrije dagen heb je nodig!![]()
En zo is datquote:Op zondag 1 februari 2026 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar had je grootmoeder gelijk in
[..]
Het voelt zo... fout... als je objectief kijkt valt het allemaal wel mee, alleen het valt me gewoon zwaar... weet het niet goed uit te leggen... mijn vrienden werken acht uur per dag, drie of vier dagen in de week. En dan loop ik van een dagdeeltje bezig te miepen...
maar soit... het is de max dat ik kan
Mantelzorgen is gewoon heel erg inspannend, zeker als je zelf geen energie over hebt. Er zijn genoeg mensen zonder extra problemen die in de knel komen door mantelzorg + werk. Dat het zwaar voor je is, komt echt niet omdat je iets niet goed doet en je moet lekker kunnen miepen om het vol te houden.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het voelt zo... fout... als je objectief kijkt valt het allemaal wel mee, alleen het valt me gewoon zwaar... weet het niet goed uit te leggen... mijn vrienden werken acht uur per dag, drie of vier dagen in de week. En dan loop ik van een dagdeeltje bezig te miepen...
maar soit... het is de max dat ik kan
Exact wat ik bedoelquote:Op zondag 1 februari 2026 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mantelzorgen is gewoon heel erg inspannend, zeker als je zelf geen energie over hebt. Er zijn genoeg mensen zonder extra problemen die in de knel komen door mantelzorg + werk. Dat het zwaar voor je is, komt echt niet omdat je iets niet goed doet en je moet lekker kunnen miepen om het vol te houden.
quote:Op zondag 1 februari 2026 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mantelzorgen is gewoon heel erg inspannend, zeker als je zelf geen energie over hebt. Er zijn genoeg mensen zonder extra problemen die in de knel komen door mantelzorg + werk. Dat het zwaar voor je is, komt echt niet omdat je iets niet goed doet en je moet lekker kunnen miepen om het vol te houden.
Jullie hebben wel gelijk jaquote:
Hoop dat je wel hebt kunnen slapenquote:Op zondag 1 februari 2026 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben blij als het morgen deze tijd is
Zit er even helemaal doorheen en ben gestrest
Vanaf morgen is er wat zicht op structuur. Alleen dinsdag nog hectisch met dingen regelen, maar dan even ademruimte.
De stemmen in mijn hoofd worden gewoon heftig van zoveel onrust.
Edit: Ik heb mijn psych het voorstel gestuurd: om de week clubjes. Week 1: Haakclub en geen schilderen en Week 2: Schilderen en geen haakclub
Dan heb ik gemiddeld vier vrije dagen in de week en dat houd ik wel vol.
Als Fact eens is ga ik de clubjes inlichten en een planning maken
Mooi, je hebt goed geslapen en je moeder is verhuisd.. Het is niet ideaal allemaal maar onder de omstandigheden het beste. En morgen is de wereld vast niet meer MEH..quote:Op maandag 2 februari 2026 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Prima geslapen hoor!
Het regelen van de overplaatsing naar de revalidatie is goed gegaan
Moeder was wel erg moe en erg chagrijnig. Ze deed wel lief tegen mij hoor, alleen de irritatie van alles was duidelijk voelbaar
Denk dat het besje nu ligt te slapen, hoop het voor d'r iig
En ik ben ook wel moe nu. Was een lange ochtend. En ik heb geen flauw idee wat ik wil doen. Alles voelt als teveel moeite nu. Hobby's = meh. Lezen = meh. Series kijken = meh
Mijn moeder is niet de enige chagrijn nu iig
En een deel van mij wil slapen, maar ik heb daar ook geen zin in. Alles = MEH
Was waarschijnlijk te moe. De hele middag geslapen en ging al rond half tien douchen gisteren. Bijna tien uur geslapen.quote:Op maandag 2 februari 2026 13:36 schreef qltel het volgende:
[..]
Mooi, je hebt goed geslapen en je moeder is verhuisd.. Het is niet ideaal allemaal maar onder de omstandigheden het beste. En morgen is de wereld vast niet meer MEH..
Rust maar lekker uit. Morgen is alles een stukje beter!
Vind je het gek na deze intensieve periode. Iedereen zou moe zijn en eens een goede dag rust met een goede nacht slaap nodig hebben. Hopelijk kun je het bikkelen van vandaag weer aan en houd die dag rust van morgen maar in gedachten.. Veel succes vandaag, kanjer!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk te moe. De hele middag geslapen en ging al rond half tien douchen gisteren. Bijna tien uur geslapen.
Vandaag nog even flink bikkelen, maar morgen een dagje vrij. Alleen de was van mijn moeder moet dan gedaan zijn, want die heeft ze vrijdag weer nodig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |