Dank je wel, heel liefquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:30 schreef Scriptascripta het volgende:
Je bent een goeike! Als ik moeder was geweest, dan had ik graag een dochter zoals jij gehad!
Je moet je niet schuldig voelen als je voor je zelf zorgt! Wie goed voor zichzelf zorgt, kan beter voor een ander (in jouw geval je mama) zorgen. Zie het als een investering 😉quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel, heel lief
Zit regelmatig met schuldgevoelens op de dagen dat ik niet kom, maar ik doe echt heel hard mijn best
Meer dan je best kun je niet doen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel, heel lief
Zit regelmatig met schuldgevoelens op de dagen dat ik niet kom, maar ik doe echt heel hard mijn best
Soms kan het niet, dat voelt dan naar. Voelt dan des te beter als je haar weer zietquote:Op woensdag 28 januari 2026 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel, heel lief
Dat is precies de situatiequote:Op woensdag 28 januari 2026 22:46 schreef Lienekien het volgende:
Jullie kunnen het ook gewoon eens zijn over de bezoekfrequentie: jij kan vaker niet opbrengen, zij ook niet. Niemand hoeft zich schuldig te voelen.
Goed nieuws toch?quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Werd trouwens vanochtend door het zkh gebeld
Moeders is van de pijnpomp af, krijgt nog wel wat meds door het infuus
Maandag wordt ze overgeplaatst
Voorwaarts!quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Werd trouwens vanochtend door het zkh gebeld
Moeders is van de pijnpomp af, krijgt nog wel wat meds door het infuus
Maandag wordt ze overgeplaatst
...Twix?quote:
Dat mag ik niet meer hebben.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat mag ik niet meer hebben.
Dan word ik LordofFatties.quote:
Was je dat nog niet?quote:
Zat er bijna tegenaan.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was je dat nog niet?
Sow.quote:
Kloptquote:
Niet waar.quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sow.
Fat people are jolly!
quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
De angst voor longontsteking of -perforatie oid is voorbij
Ze krijgt weer voldoende lucht en hoest weer goed
Ze houden haar tot maandag ivm meds via het infuus en te kijken hoe het met orale pijnstillers gaat
Ze ademt wel erg oppervlakkig. Dus ook daar wordt nog even naar gekeken
Ze ligt vanaf de zestiende in het ziekenhuis. Dus het is fijn dat ze verder gaat
Daarom ben ik afgevallenquote:
Voor wat?quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom ben ik afgevallen
Gezondheid.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |