abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219929666
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 23:45 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Het staat er wel, de politie ging ernaar om de bewoner aan te houden. Zo staat in het artikel.
En voor te harde muziek komen ze echt je woning niet in. Dan is er echt iets meer aan de hand.
Nergens staat het woord bewoner in het artikel.

Hier zegt de politie dat ze kwamen voor geluidsoverlast en alleen een praatje wilden maken.
https://www.instagram.com/p/DT6w3TDiJ-E/?igsh=cGhzY2NxdzBoaHFm

De man die buiten werd gecontroleerd, niet meewerkte rende naar binnen en barricadeerde de deur. Toen veranderde de situatie en mogen ze wel naar binnen. Dat had wel duidelijker geschreven mogen worden.
pi_219929708
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 07:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Is dat eigenlijk strafbaar?
Nederland kennende wel ja. Niet mee eens uiteraard
  Spellchecker maandag 26 januari 2026 @ 08:10:34 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219929822
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 07:16 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Hier niet
Het artikel in de OP is nu van een andere bron die geen premium is ;)
pi_219929889
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 15:13 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Wurging is het uitoefenen van druk op de nek, waardoor de bloedtoevoer naar de hersenen en/of de luchtwegen worden afgesloten, wat leidt tot snel bewustzijnsverlies en potentieel de dood door zuurstofgebrek (asfyxie).

Dat de hond het heeft overleefd betekent dus niet dat hij niet is gewurgd.
Jaja, neemt niet weg dat de TT misleidend is.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219930177
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 14:30 schreef Invisibli het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je niet wacht tot de herdershond in je arm bijt en dat je, wanneer die zo dichtbij is zijn kop vastpakt en niet meer loslaat uit angst.
Mijn idee. Dat is gewoon een wapen je laat je niet zomaar bijten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_219930197
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Je hoeft je ook niet door een politiehond te laten bijten natuurlijk. Een politiehond is een zeer zwaar middel dat vaak te licht wordt ingezet.
Misschien leef ik wel in een ontzettende bubbel, maar ik heb zelf in mijn hele leven nog nooit last gehad van de politie en ik ken ook helemaal niemand persoonlijk die ooit problemen met de politie heeft gehad. Laat staat dat iemand klaagt over het te makkelijk inzetten van politiehonden.

Elke keer als ik zo een post lees, dan vraag ik mij af wat iemand precies anders gedaan heeft dat zij kennelijk wel zulke problemen hebben met de politie.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_219930205
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 19:53 schreef Mikeytt het volgende:
Uiteraard veel sterkte aan de hond!

Maar niemand die het wil hebben over hoe inhumaan het concept van een politiehond is? Gemiddeld hebben die beesten al veel schoppen en stokslagen gehad van de politie zelf en het aantal misstanden is torenhoog.
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-stroomstoten.html
Het is echt een hondenbaan inderdaad.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_219930581
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 09:43 schreef knoopie het volgende:

[..]
Misschien leef ik wel in een ontzettende bubbel, maar ik heb zelf in mijn hele leven nog nooit last gehad van de politie en ik ken ook helemaal niemand persoonlijk die ooit problemen met de politie heeft gehad. Laat staat dat iemand klaagt over het te makkelijk inzetten van politiehonden.

Elke keer als ik zo een post lees, dan vraag ik mij af wat iemand precies anders gedaan heeft dat zij kennelijk wel zulke problemen hebben met de politie.
Dit, de politie stelde wat vragen en meneer gaat moeilijk doen.
pi_219931039
quote:
Je hoeft je ook niet door een politiehond te laten bijten natuurlijk. Een politiehond is een zeer zwaar middel dat vaak te licht wordt ingezet.
Klopt helemaal.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 26 januari 2026 @ 12:49:35 #60
80382 manny
30 is best veel
pi_219931698
quote:
Weet niet hoor. Zo even gemiddeld gezien. Hoevaak kom je zo maar ineens een losse politiehond tegen die jou gaat bijten?

Laat ik voor mijzelf spreken: De keren dat ik in de buurt van zo een hapmachine ben geweest had ik eerst tig overduidelijke waarschuwingen genegeerd, of / en was ik op een plek waar ik niet hoorde te zijn.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_219932299
quote:
19s.gif Op maandag 26 januari 2026 12:49 schreef manny het volgende:

[..]
Weet niet hoor. Zo even gemiddeld gezien. Hoevaak kom je zo maar ineens een losse politiehond tegen die jou gaat bijten?

Laat ik voor mijzelf spreken: De keren dat ik in de buurt van zo een hapmachine ben geweest had ik eerst tig overduidelijke waarschuwingen genegeerd, of / en was ik op een plek waar ik niet hoorde te zijn.
Precies! Een politieagent die jou wil arresten ga je toch ook niet slaan of wurgen uit zelfverdediging.
pi_219934814
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 09:43 schreef knoopie het volgende:

[..]

Ik heb heel sporadisch wel een gezeik gehad met de politie, maar dat was meer omdat zij altijd denken het mannetje te zijn en stoer gaan doen. Het zijn alfa mannetjes. Maar dat zijn niet alle agenten, ook genoeg agenten die prima zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219937223
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:35 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Precies! Een politieagent die jou wil arresten ga je toch ook niet slaan of wurgen uit zelfverdediging.
Een politieagent die jou wil arresteren zet z’n tanden niet in je arm.
...hier om je mars te breken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')