Hij meldt het alsof het een algemeen bekend feit is. Waar haalt hij dit vandaan en over welke 'targeted attacks' heeft hij het?quote:Op zondag 25 januari 2026 09:14 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ik begin steeds beter te begrijpen dat linkse agitatoren vrij spel hebben in Minneapolis. Er is een heel netwerk via signal van figuren die constant ICE lastig vallen tijdens hun werkzaamheden.
Deze vrouw en blijkbaar ook nog een andere politicus zitten beiden in Signal als admin en ik denk dat we rustig kunnen aannemen dat er op een bepaald niveau word gecoördineerd met de lokale overheid.
Ik dacht: even kijken of de discussie een beetje genormaliseerd is.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn een stuk makkelijker te plaatsen als je het bekijkt vanuit de wetenschap dat je hier wel te maken hebt met echt serieuze incels. Beleidsmatig wordt dat ook nog eens gestimuleerd, want plots is de BNW echokamer overgewaaid naar hier.
Althans, dat verzin jij erbij.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Minneapolis is een beetje het Rotterdam Zuid geworden van de VS, Tim Walz blijft ondertussen maar oproepen tot verzet en geweld tegen de federale overheid terwijl het hoog tijd gaat worden dat de miljard dollar aan fraude door Somalische piraten terug naar de belastingbetaler gaat.
Hoeven er ook geen door Walz opgehitste linkse hysterische hippies doodgeschoten te worden.
Zo denkt de normale Amerikaan erover, in schrille tegenstelling tot wat de gemiddelde Europese Geitenwollensok ervan vind.
quote:Op zondag 25 januari 2026 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Minneapolis is een beetje het Rotterdam Zuid geworden van de VS, Tim Walz blijft ondertussen maar oproepen tot verzet en geweld tegen de federale overheid terwijl het hoog tijd gaat worden dat de miljard dollar aan fraude door Somalische piraten terug naar de belastingbetaler gaat.
Hoeven er ook geen door Walz opgehitste linkse hysterische hippies doodgeschoten te worden.
Zo denkt de normale Amerikaan erover, in schrille tegenstelling tot wat de gemiddelde Europese Geitenwollensok ervan vind.
Dat weet ik heel goed, daarom juist vraag ik om een voorbeeld. Het is niet dat je lang hoeft te zoeken hè, zoveel Posts heb ik niet gemaakt in deze reeks.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je weet heel goed wat je zelf post.
Anderen vallen er ook over in hun reactie op dezelfde post.
Een bewapende demonstrant, met het scheve kwijl van links op het zuinige mondje, opgehitst door massafraudeur Walz en andere slechte verliezers die vinden dat hun mening belangrijker is dan de wet.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Althans, dat verzin jij erbij.
Om gewoon het doodschieten van demonstranten goed te praten..
Toch doe je net alsof je niet weet op welke reactie ik reageer.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat weet ik heel goed, daarom juist vraag ik om een voorbeeld. Het is niet dat je lang hoeft te zoeken hè, zoveel Posts heb ik niet gemaakt in deze reeks.
Troll.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:14 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ik begin steeds beter te begrijpen dat linkse agitatoren vrij spel hebben in Minneapolis. Er is een heel netwerk via signal van figuren die constant ICE lastig vallen tijdens hun werkzaamheden.
Deze vrouw en blijkbaar ook nog een andere politicus zitten beiden in Signal als admin en ik denk dat we rustig kunnen aannemen dat er op een bepaald niveau word gecoördineerd met de lokale overheid.
Soms moet dat extra benoemd worden.quote:
Een demonstrant die geheel in lijn van de Maga doctrine een wapen draagt.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een bewapende demonstrant, met het scheve kwijl van links op het zuinige mondje, opgehitst door massafraudeur Walz en andere slechte verliezers die vinden dat hun mening belangrijker is dan de wet.
quote:Op zondag 25 januari 2026 09:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het opnemen voor bruinhemden die burgers executerenJe bent een slecht mens.
Je hebt selluf ondersoek gedan op truth social?quote:Op zondag 25 januari 2026 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap slechts heel wat dingen beter.
Hoop dat hij als een man dan wel achter de gevolgen staat.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom zou Walz triggerhappy milities als ICE toelaten in Minnesota.
Ik begrijp heel goed dat hij daar tegenin gaat. En hij is niet de enige die dat doet.
quote:Op zondag 25 januari 2026 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap slechts heel wat dingen beter.
quote:Op zondag 25 januari 2026 09:39 schreef Tjoent het volgende:
[..]
[ x ]
Het opnemen voor illegalen die kinderen verkrachten en vermoorden....
Waar heeft hij een wapen getrokken?quote:Op zondag 25 januari 2026 09:39 schreef Tjoent het volgende:
[..]
[ x ]
Het opnemen voor illegalen die kinderen verkrachten en vermoorden....
Je slaat er naast Wantie, nergens heb ik de schietpartij goed gepraat en het feit dat je niet een post omhoog kan halen dat je bizarre aantijging bewijst zegt wel genoeg.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch doe je net alsof je niet weet op welke reactie ik reageer.
Beetje slappe act.
Dus ook jij vindt het normaal dat de immigratiepolitie demonstranten dood schiet.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hoop dat hij als een man dan wel achter de gevolgen staat.
Een burger niet zomaar kapot schieten is nog altijd makkelijkerquote:Op zondag 25 januari 2026 09:40 schreef S95Sedan het volgende:
Niet in aanraking met ICE komen is niet zo moeilijk hoor, gewoon wegblijven van dat soort 'peaceful protests' opgehitst door Waltz en co.
Dus mensen mogen niet vreedzaam demonstreren?quote:Op zondag 25 januari 2026 09:40 schreef S95Sedan het volgende:
Niet in aanraking met ICE komen is niet zo moeilijk hoor, gewoon wegblijven van dat soort 'peaceful protests' opgehitst door Waltz en co.
Mmmm, ze komen ook helemaal niet op het werk van mensen, of gewoon bij mensen thuis...quote:Op zondag 25 januari 2026 09:40 schreef S95Sedan het volgende:
Ja, daar trapt niemand in.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je slaat er naast Wantie, nergens heb ik de schietpartij goed gepraat en het feit dat je niet een post omhoog kan halen dat je bizarre aantijging bewijst zegt wel genoeg.
Ik ben slechts een beetje klaar met het Gutmensch syndroom, zijn meestal ook uitkeringstrekkers of mislukte mensen die wat te klagen hebben over zichzelf en de reden daarvoor bij anderen neerleggen.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je hebt selluf ondersoek gedan op truth social?
Wacht nu maar eerst het onderzoek af.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:41 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Een burger niet zomaar kapot schieten is nog altijd makkelijker
Is het niet.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus mensen mogen niet vreedzaam demonstreren?
Het zijn illegalen, dus terecht dat ze daar komen.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Mmmm, ze komen ook helemaal niet op het werk van mensen, of gewoon bij mensen thuis...
Tuurlijk, gewoon wegkijken en moordenaars verdedigen op een online forum is nog veiligerquote:Op zondag 25 januari 2026 09:40 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan het beter omdraaien. De MAGA figuren en de Nederlandse aanhangers zijn mislukte mensen met een kutleven. In plaats van hun leven op orde te brengen en te beteren gaan ze hun frustratie uiten op onschuldige minderheden en juichen om het vermoorden van mensen.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben slechts een beetje klaar met het Gutmensch syndroom, zijn meestal ook uitkeringstrekkers of mislukte mensen die wat te klagen hebben over zichzelf en de reden daarvoor bij anderen neerleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |