En per capita?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk, de VS had 2500 doden, de andere landen allemaal onder de 500.
Maar zoiets zeg je zo niet nee.
Nu gaat hij constant te ver maar dit is wel een triest dieptepunt. Nederland had zelfs een Commandant der Strijdkrachten die zijn zoon daar verloor. Fijne trap na aan alle nabestaanden en eigenlijk gewoon iedereen die daar zijn leven op het spel zette. Ook burgers die in de ondersteuning werkten. Constante dreiging maar bone spur draft dodger beweert dat het allemaal wel meeviel.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:03 schreef Momo het volgende:
Je zal het maar lezen dat die oranje kutuitscheiding zo praat over je overleden collega's of familie. En waarvoor zijn ze überhaupt gestorven
Rutte: "You're such a great statesman, a real visionair, and I totally get that the population of Greenland would profit immensely when you would rule it!"quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou ja, teruggegeven...
Hij heeft de keutel weer ingetrokken.
Dus al dat gejammer over hoe zwak Europa wel niet is, is voor niets geweest.
Blijkbaar is Europa sterk genoeg om hem zijn keutel te doen intrekken.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou ja, teruggegeven...
Hij heeft de keutel weer ingetrokken.
Dus al dat gejammer over hoe zwak Europa wel niet is, is voor niets geweest.
Dat is geen eerlijk vergelijk. Vergelijk Europa vs VS maar. Daarnaast was het een Amerikaanse oorlog die ze min of meer zelf uitgelokt hebben met al dat gekloot daar in het midden Oosten. Trump praat bullshit en Rutte had dat best op een wat hardere toon mogen zeggen. Al was het wel de enige die überhaupt iets durft te zeggen tegen z'n 'daddy'. Europa en de overige Navo-staten zouden de VS minimaal 'on hold' moeten zetten in de Navo tot daar een president zit die andere staten wel respecteertquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk, de VS had 2500 doden, de andere landen allemaal onder de 500.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:48 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop dat Europa een keer het lef en het zelfvertrouwen krijgt om te stoppen met de vleierij van Trump. De zelfkastijding en vernedering die Europa over zich heen laat komen moet toch een keer de grens bereiken?
Er zijn ook Nederlandse militairen omgekomen in Afghanistan. Van de Nederlandse regering zou ik een felle reactie verwachten. Maar we weten nu alweer dat die er niet zal komen. Schandalig is het.
Wij gaan anders ook hard die kant op. Dat gekrijs over links/rechts komt me inmiddels de keel uit. Iets is links, of rechts. Meer smaakjes zijn er niet en alles moet in een van de twee hokjes worden gestopt.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:54 schreef havanagila het volgende:
Dit ja. En Amerika is toch al naar de klote, met hun links-rechts sprookjesoorlog.
De Denen staan dan heel hoog.quote:
Zou er eerder een drone contingent stationeren.quote:
Bedank alle zwakzinnige users op X, facebook en reddit maar. Einde van beschaafde samenleving. Hopelijk snel een EU ban.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wij gaan anders ook hard die kant op. Dat gekrijs over links/rechts komt me inmiddels de keel uit. Iets is links, of rechts. Meer smaakjes zijn er niet en alles moet in een van de twee hokjes worden gestopt.
Dat is in de VS op zijn retour, dus dar zal hier gauw volgen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom is het tijd dat dei-gelul en woke gezeik weg te flikkeren en gewoon op te staan voor Europa, het continent waar menselijkheid, humanisme, secularisme en democratie haar roots hebben.
Niet als we gewoon weer eens TROTS worden op onze roots.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is in de VS op zijn retour, dus dar zal hier gauw volgen.
Zo woke is Nedeland niet hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet als we gewoon weer eens TROTS worden op onze roots.
Je zou bijna denken dat de hele politiek het probleem isquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wij gaan anders ook hard die kant op. Dat gekrijs over links/rechts komt me inmiddels de keel uit. Iets is links, of rechts. Meer smaakjes zijn er niet en alles moet in een van de twee hokjes worden gestopt.
Nee, Nederland niet. Nederlandse media, academia en journalistiek daarentegen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zo woke is Nedeland niet hoor.
Het was hun uitje, waar ze ons in hebben gezogen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, Nederland niet. Nederlandse media, academia en journalistiek daarentegen.
De hele Trump regering is 1 grote DEI.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is in de VS op zijn retour, dus dar zal hier gauw volgen.
Ik moet wel eerlijk zijn, wat ik meegekregen heb over dei is niet best.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
De hele Trump regering is 1 grote DEI.
Geen van de leden zit daar vanwege diens expertise.
Neelie Smith Kroes was een DEI hire.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zijn, wat ik meegekregen heb over dei is niet best.
Bovendien bestaan positieve discriminatie niet. Maar goed, offtopic
de andere 51 landenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De meeste mensen onder de 40 hebben maar 1 kant van het verhaal meegekregen. Versterkt door de sociale media. En de meerderheid heeft altijd gelijk in een democratie.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is niet te vergelijken met wat er in de VS speelt of speelde.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Neelie Smith Kroes was een DEI hire.
Daar was ze nog trots op ook.
Volgens mij heeft ze het desondanks toch goed gedaan.
Anyway, overal vind je uitwassen. En die doen het goed onder een vergrootglas.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:27 schreef Hathor het volgende:
Groenland was een afleidingsmanouvre, alles gaat los op Iran Cuba dit weekend.
Trump zou een standbeeld moeten krijgen, zo geweldig doet hij het.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:31 schreef Funeste het volgende:
Ik kom voor de voorstelling van 12.30 uur
Een standbeeld op z'n hoofd. Zo groot mogelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 00:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Trump zou een standbeeld moeten krijgen, zo geweldig doet hij het.
Lolquote:Op zaterdag 24 januari 2026 00:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Hij zou ingemetseld moeten worden in Mount Rushmorequote:Op zaterdag 24 januari 2026 00:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Pinguïns op Groenland inderdaad
Het zal wel een "grapje" zijn om te kijken wat de opinie is als hij achter antarctica aan gaat. Zat er al op te wachten.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder: ze hebben echt geen idee (het media team dat achter die twitter zit). En gaan het nu zo draaien dat het een grapje was.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zal wel een "grapje" zijn om te kijken wat de opinie is als hij achter antarctica aan gaat. Zat er al op te wachten.
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eerder: ze hebben echt geen idee (het media team dat achter die twitter zit). En gaan het nu zo draaien dat het een grapje was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |