Neelie Smith Kroes was een DEI hire.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zijn, wat ik meegekregen heb over dei is niet best.
Bovendien bestaan positieve discriminatie niet. Maar goed, offtopic
de andere 51 landenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk, de VS had 2500 doden, de andere landen allemaal onder de 500.
Maar zoiets zeg je zo niet nee.
De meeste mensen onder de 40 hebben maar 1 kant van het verhaal meegekregen. Versterkt door de sociale media. En de meerderheid heeft altijd gelijk in een democratie.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wij gaan anders ook hard die kant op. Dat gekrijs over links/rechts komt me inmiddels de keel uit. Iets is links, of rechts. Meer smaakjes zijn er niet en alles moet in een van de twee hokjes worden gestopt.
Dat is niet te vergelijken met wat er in de VS speelt of speelde.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Neelie Smith Kroes was een DEI hire.
Daar was ze nog trots op ook.
Volgens mij heeft ze het desondanks toch goed gedaan.
Anyway, overal vind je uitwassen. En die doen het goed onder een vergrootglas.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:27 schreef Hathor het volgende:
Groenland was een afleidingsmanouvre, alles gaat los op Iran Cuba dit weekend.
Trump zou een standbeeld moeten krijgen, zo geweldig doet hij het.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:31 schreef Funeste het volgende:
Ik kom voor de voorstelling van 12.30 uur
Een standbeeld op z'n hoofd. Zo groot mogelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 00:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Trump zou een standbeeld moeten krijgen, zo geweldig doet hij het.
Lolquote:Op zaterdag 24 januari 2026 00:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Hij zou ingemetseld moeten worden in Mount Rushmorequote:Op zaterdag 24 januari 2026 00:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Pinguïns op Groenland inderdaad
Het zal wel een "grapje" zijn om te kijken wat de opinie is als hij achter antarctica aan gaat. Zat er al op te wachten.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder: ze hebben echt geen idee (het media team dat achter die twitter zit). En gaan het nu zo draaien dat het een grapje was.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zal wel een "grapje" zijn om te kijken wat de opinie is als hij achter antarctica aan gaat. Zat er al op te wachten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eerder: ze hebben echt geen idee (het media team dat achter die twitter zit). En gaan het nu zo draaien dat het een grapje was.
[ afbeelding ]
Ah, het is weer te herleiden naar DEI en woke.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom is het tijd dat dei-gelul en woke gezeik weg te flikkeren en gewoon op te staan voor Europa, het continent waar menselijkheid, humanisme, secularisme en democratie haar roots hebben.
Ieder jaar, totdat het allemaal van jouw is? Maar ben je dan niet bang, dat je buren op hun beurt weer stukken van jouw tuin proberen te annexeren? Hoe hou je dat tegen?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:51 schreef Tovia het volgende:
Als de VS Groenland annexeert, neem ik een stuk tuin in van de buurvrouw. Zij doet er toch niets mee, en anders neemt China of Rusland het in.
Uitstekend plan, zoiets? Alles naar wens zo?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 08:19 schreef Funeste het volgende:
[..]
Hij zou ingemetseld moeten worden in Mount Rushmore
Ik mis nog het bladgoud op Trump.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 14:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Uitstekend plan, zoiets? Alles naar wens zo?
[ link | afbeelding ]
Ik de extra chromosoomquote:Op zaterdag 24 januari 2026 14:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik mis nog het bladgoud op Trump.
https://youtube.com/shorts/ZtlIbvJGBH0quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:51 schreef Tovia het volgende:
Als de VS Groenland annexeert, neem ik een stuk tuin in van de buurvrouw. Zij doet er toch niets mee, en anders neemt China of Rusland het in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |