Gelukkig hebben ze gewoon voor Heitinga gekozen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het aan Tong had gelegen was die vent trainer van Ajax geworden
quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Na hoeveel flessen wijn zei hij dat?
10 10 10quote:
Neequote:Op donderdag 29 januari 2026 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft Feyenoord wel eens goed gespeeld
Ook alleen al de opmerking: "flukegeluk", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je in Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is wel echt hilarisch hoe FC Utrecht zijn flukegeluk van vorig seizoen totaal gebackfired krijgt.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "flukegeluk", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je in Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.
Tsja, in de voorrondes liep het wel lekker. Maar die Deen van Ajax is nu de enige die er nog iets van kan en die is steeds geblesseerd. Zelfs die linksback is het kwijtquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is wel echt hilarisch hoe FC Utrecht zijn flukegeluk van vorig seizoen totaal gebackfired krijgt.
Kip eten. @Zipportalquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:26 schreef Adames het volgende:
Wat kan Larin wel eigenlijk? Misschien eens op doel uitproberen
Geld innen elke maandquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:26 schreef Adames het volgende:
Wat kan Larin wel eigenlijk? Misschien eens op doel uitproberen
wowquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:28 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord scoort unban ik Zipportal
Jij hebt er veel vertrouwen inquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:28 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord scoort unban ik Zipportal
Dat kan nog een half jaar durenquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Feyenoord scoort.
Ja bij die post was ik nog niet met lezenquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Feyenoord scoort.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja bij die post was ik nog niet met lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |