Ik moet je helaas gelijk geven dat de infrastructuur in België eruit ziet of het nog steeds uit 1960 komtquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Belgen zich eigenlijk nooit kunnen gedragen.
Ik weet niet wat voor rotzooi het in België is, maar in Nederland houden wij ons netjes aan de regels (en zit de infrastructuur er niet uit alsof het uit 1860 komt)
inderdaad: https://www.nu.nl/voetbal(...)ge-borat-string.htmlquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Belgen zich eigenlijk nooit kunnen gedragen.
Ik weet niet wat voor rotzooi het in België is, maar in Nederland houden wij ons netjes aan de regels (en ziet de infrastructuur er niet uit alsof het uit 1860 komt)
Begin gewoon eens met jullie normaal te gedragen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik moet je helaas gelijk geven dat de infrastructuur in België eruit ziet of het nog steeds uit 1960 komt
Maar dat komt omdat we een achterlijk land zijn waardoor een vergunning 756516165651 moet keer goedgekeurd worden om een stadion te kunnen bouwen. En daarnaast kan het nog keer 6516546514651654 stopgezet worden door boze buren
Sodeju zegquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Begin gewoon eens met jullie normaal te gedragen.
5 dagen de cel in om jezelft te verkleden als Borat.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
inderdaad: https://www.nu.nl/voetbal(...)ge-borat-string.html
Brugge fans 5 dagen de Kazachse cel in voor het dragen van een Mankini
Ben je daar ziedend over @:capuchon_jongen ?
ik heb een dik vel.quote:
successupportersquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er daar bij Nice eigenlijk aan de hand. Amper meer een supporter te bekennen. Dat was jaar of twee geleden wel anders. Boycot vanwege de prestaties ofzo? Wtf.
DOen het niet zo goed in competitie zie ik. En verder zal dit niet boeien. Ze zijn al uitgeschakeld in ELquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er daar bij Nice eigenlijk aan de hand. Amper meer een supporter te bekennen. Dat was jaar of twee geleden wel anders. Boycot vanwege de prestaties ofzo? Wtf.
Zal ik het vertellen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoi lieve GGMM.
Hoe gaat het met jou?
Maar zo weinig wat er dan overblijft is wel heel karig……quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DOen het niet zo goed in competitie zie ik. En verder zal dit niet boeien. Ze zijn al uitgeschakeld in EL
Hoeft niet ik begin wel.quote:
EK?quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik maat, daarom ben ik blij dat je EK mod bent
WK*quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik maat, daarom ben ik blij dat je EK mod bent
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeft niet ik begin wel.
Ik heb een like ontvangen van IkGeefEnkelLikes, mijn dag is dus compleet
quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:39 schreef OmniRocket het volgende:
In de wandelgangen gehoord dat de UEFA heeft besloten om het vak te ontruimen wegens vuurwerk
Nee dit was oprecht domquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ik dacht dat GGMM een leuk EK/WK grapje maakte.
Ja is wel een zielige bedoening inderdaadquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar zo weinig wat er dan overblijft is wel heel karig……
Gelukkig is het bijna weekend.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dit was oprecht dom
Ik ben een beetje moe
En ach GAE.quote:Het is ondertussen duidelijk geworden waarom er werd beslist om de aftrap met een uur uit te stellen. Bij het inlopen van het stadion is een grote groep Genk-supporters door de beveiliging gebroken en heeft zich bij andere supporters in het uitvak gevoegd.
Dat betekent dat deze groep geen identiteitscontrole heeft gehad en ook niet is gefouilleerd. Dat brengt grote risico’s mee voor de veiligheid. De 300 mensen in het uitvak werden om deze reden uit het vak gehaald en gecontroleerd. De overige bussen met uitsupporters van KRC Genk kunnen vooralsnog niet worden toegelaten.
Dat is niet zo nice van GAEquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
2-0 Nice
Ja, dit is over en dat is totaal overbodig
koop je niks voorquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde wel, had ook 1-1 kunnen staan in dit potje
Hoe gaat die capuchon gozer dit nog goed praten?quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:46 schreef OmniRocket het volgende:
Genk supporter krijgt een paar ferme tikken
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100143082_615ac6fa
quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:46 schreef OmniRocket het volgende:
Genk supporter Hooligan krijgt een paar ferme tikken
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100143082_615ac6fa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |