Is niet apart hoor is heel normaal. En ze kunnen in je bloed langer terug kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:40 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Je komt er wel door denk ik want alcohol is binnen een dag of 2 uit je bloed toch? Apart verhaal
Aan de cdt waarde in het bloed is goed zichtbaar of iemand regelmatig en veel of weinig alcohol drinkt. Daar gaat waarschijnlijk op getest worden. Als die waarde te hoog is, kan het CBR het rijbewijs weer intrekken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:40 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Je komt er wel door denk ik want alcohol is binnen een dag of 2 uit je bloed toch? Apart verhaal
Kan die dingen ook niet in hebbenquote:
Oh oké, wist dat niet ivm alcoholquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet apart hoor is heel normaal. En ze kunnen in je bloed langer terug kijken
was het maar zo, wat je zegt klopt trouwens, maar hun kijken naar aantal tijd terug. jaja dat kunnen ze ook onderzoeken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:40 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Zou je ook niet willen om burenquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die dingen ook niet in hebben
Oke, weer wat geleerdquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Aan de cdt waarde in het bloed is goed zichtbaar of iemand regelmatig en veel of weinig alcohol drinkt. Daar gaat waarschijnlijk op getest worden. Als die waarde te hoog is, kan het CBR het rijbewijs weer intrekken.
Kennis van mij heeft het jaren terug ook gehad. Zodoende weet ik het. Was ook verbaasd.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:42 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Oh oké, wist dat niet ivm alcohol
Dat is de enige en juiste oplossing.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:46 schreef drakin het volgende:
Dus gewoon niet drinken dan hoef je ook niet kwaad te worden
Joh wacht het eerst even af, je kan je nu wel druk maken maar voor hetzelfde geld is het gewoon goedquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
was het maar zo, wat je zegt klopt trouwens, maar hun kijken naar aantal tijd terug. jaja dat kunnen ze ook onderzoeken.
nu lees ik overal bloedtest mag nooit de definitieve beoordeling bepalen..... maar neem van mij aan dat ze dat wel doen.
naja ik zal maar eerlijk zijn? ik drink soms best wel veel, maar dat heeft helemaal geen invloed op rijden of dat ik moet werken.
zeg maar ik functioneer. maarja dat zal wel niet in hun standaard model passen van Hoe heet ie, google het zelf maar die standaard bijbel die ze ervoor gebruiken. en dat gaat naar CBR en die zijn al helemaal padje kwijt. maargoed. we zien het wel
anders welkom ik jullie samen in de WW en bijstand erna.
dat is het idd, maarja het stomme is ik weet natuurlijk nooit wanneer dat teveel of te weinig is?quote:
Dit is gesprek 10000000000 hierover 🫢quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:47 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Joh wacht het eerst even af, je kan je nu wel druk maken maar voor hetzelfde geld is het gewoon goed
Dus als de bloedwaardes niet goed zijn ligt het allemaal aan die student van het cbrquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de enige en juiste oplossing.
ja.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is gesprek 10000000000 hierover 🫢
Hou ook van een lekkere wijn op zijn tijd maar geen haar op mijn kale kop die eraan denkt om dan te gaan rijdenquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft het jaren terug ook gehad. Zodoende weet ik het. Was ook verbaasd.
nee tuurlijk niet,,, en het is niet een student van het CBR die die beoordeling doet.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus als de bloedwaardes niet goed zijn ligt het allemaal aan die student van het cbr
ik ook niet (meer) en deed al niet, heb 1 keer die fout gemaakt en werd gepakt. naja dat is hele geschiedenis. en ik heb het wel verteld enzo. maarja om dat nog terug te zoeken. zou er maar niet eens aan beginnen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:49 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Hou ook van een lekkere wijn op zijn tijd maar geen haar op mijn kale kop die eraan denkt om dan te gaan rijden
Iedereen maakt foutenquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet (meer) en deed al niet, heb 1 keer die fout gemaakt en werd gepakt. naja dat is hele geschiedenis. en ik heb het wel verteld enzo. maarja om dat nog terug te zoeken. zou er maar niet eens aan beginnen.
Iig sterkte ermee kreequote:Op donderdag 22 januari 2026 21:54 schreef kree het volgende:
dinsdag heb ik gesprek met psych trouwens van nu Nederlands keurinsinstutuut ofzo? want kon kiezen en rijbewijsbelang die normaal doet lekte mijn gegevens en kreeg berichtje dat ze het aan de waakhond privacy hadden doorgegeven dat mijn gegevens bij iemand anders terecht waren gekomen en andersom....
om maar te zeggen hoe kut dat gaat he?
Oke nu dus andere maar gekozen. in de hoop die beter.
maarja geeft maar aan hoe lomp traag onzorgvuldig en etc ze ermee omgaan. dat sowieso.
Dat is wat ik net las aan de andere kant lees iknweer dat ze tot 4 weken terug kunnen kijken in het bloedquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
ja.
maar ik lees nu voor het eerst dat er twee of drie maanden geen alcohol genuttigd mag zijn geworden om een goed resultaat te boeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |