Is niet apart hoor is heel normaal. En ze kunnen in je bloed langer terug kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:40 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Je komt er wel door denk ik want alcohol is binnen een dag of 2 uit je bloed toch? Apart verhaal
Aan de cdt waarde in het bloed is goed zichtbaar of iemand regelmatig en veel of weinig alcohol drinkt. Daar gaat waarschijnlijk op getest worden. Als die waarde te hoog is, kan het CBR het rijbewijs weer intrekken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:40 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Je komt er wel door denk ik want alcohol is binnen een dag of 2 uit je bloed toch? Apart verhaal
Kan die dingen ook niet in hebbenquote:
Oh oké, wist dat niet ivm alcoholquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet apart hoor is heel normaal. En ze kunnen in je bloed langer terug kijken
was het maar zo, wat je zegt klopt trouwens, maar hun kijken naar aantal tijd terug. jaja dat kunnen ze ook onderzoeken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:40 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Zou je ook niet willen om burenquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die dingen ook niet in hebben
Oke, weer wat geleerdquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Aan de cdt waarde in het bloed is goed zichtbaar of iemand regelmatig en veel of weinig alcohol drinkt. Daar gaat waarschijnlijk op getest worden. Als die waarde te hoog is, kan het CBR het rijbewijs weer intrekken.
Kennis van mij heeft het jaren terug ook gehad. Zodoende weet ik het. Was ook verbaasd.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:42 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Oh oké, wist dat niet ivm alcohol
Dat is de enige en juiste oplossing.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:46 schreef drakin het volgende:
Dus gewoon niet drinken dan hoef je ook niet kwaad te worden
Joh wacht het eerst even af, je kan je nu wel druk maken maar voor hetzelfde geld is het gewoon goedquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
was het maar zo, wat je zegt klopt trouwens, maar hun kijken naar aantal tijd terug. jaja dat kunnen ze ook onderzoeken.
nu lees ik overal bloedtest mag nooit de definitieve beoordeling bepalen..... maar neem van mij aan dat ze dat wel doen.
naja ik zal maar eerlijk zijn? ik drink soms best wel veel, maar dat heeft helemaal geen invloed op rijden of dat ik moet werken.
zeg maar ik functioneer. maarja dat zal wel niet in hun standaard model passen van Hoe heet ie, google het zelf maar die standaard bijbel die ze ervoor gebruiken. en dat gaat naar CBR en die zijn al helemaal padje kwijt. maargoed. we zien het wel
anders welkom ik jullie samen in de WW en bijstand erna.
dat is het idd, maarja het stomme is ik weet natuurlijk nooit wanneer dat teveel of te weinig is?quote:
Dit is gesprek 10000000000 hierover 🫢quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:47 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Joh wacht het eerst even af, je kan je nu wel druk maken maar voor hetzelfde geld is het gewoon goed
Dus als de bloedwaardes niet goed zijn ligt het allemaal aan die student van het cbrquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de enige en juiste oplossing.
ja.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is gesprek 10000000000 hierover 🫢
Hou ook van een lekkere wijn op zijn tijd maar geen haar op mijn kale kop die eraan denkt om dan te gaan rijdenquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft het jaren terug ook gehad. Zodoende weet ik het. Was ook verbaasd.
nee tuurlijk niet,,, en het is niet een student van het CBR die die beoordeling doet.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus als de bloedwaardes niet goed zijn ligt het allemaal aan die student van het cbr
ik ook niet (meer) en deed al niet, heb 1 keer die fout gemaakt en werd gepakt. naja dat is hele geschiedenis. en ik heb het wel verteld enzo. maarja om dat nog terug te zoeken. zou er maar niet eens aan beginnen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:49 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Hou ook van een lekkere wijn op zijn tijd maar geen haar op mijn kale kop die eraan denkt om dan te gaan rijden
Iedereen maakt foutenquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet (meer) en deed al niet, heb 1 keer die fout gemaakt en werd gepakt. naja dat is hele geschiedenis. en ik heb het wel verteld enzo. maarja om dat nog terug te zoeken. zou er maar niet eens aan beginnen.
Iig sterkte ermee kreequote:Op donderdag 22 januari 2026 21:54 schreef kree het volgende:
dinsdag heb ik gesprek met psych trouwens van nu Nederlands keurinsinstutuut ofzo? want kon kiezen en rijbewijsbelang die normaal doet lekte mijn gegevens en kreeg berichtje dat ze het aan de waakhond privacy hadden doorgegeven dat mijn gegevens bij iemand anders terecht waren gekomen en andersom....
om maar te zeggen hoe kut dat gaat he?
Oke nu dus andere maar gekozen. in de hoop die beter.
maarja geeft maar aan hoe lomp traag onzorgvuldig en etc ze ermee omgaan. dat sowieso.
Dat is wat ik net las aan de andere kant lees iknweer dat ze tot 4 weken terug kunnen kijken in het bloedquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
ja.
maar ik lees nu voor het eerst dat er twee of drie maanden geen alcohol genuttigd mag zijn geworden om een goed resultaat te boeken?
Kree dat doen we al jaren keer op keer op keerquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:57 schreef kree het volgende:
en het ergeste is. terwijl ik heel mijn leven natuurlijk al 5 jaar gebeterd heb, dat als ik dit eens vertel en hoezeer ik vind dat het lomp en onhandig gaat en teveel op kosten gejaagd worden en te lang.
Dat meestal het is, "tja het was je eigen schuld". tja dat was het en is het. maargoed er is een verschil he tussen wat ik deed. (parkeerschade en krasje). en tussen moordenaars en messenstekers.
Ik kreeg 90 uur taakstraf hiervoor.
en 6 tot nu toe (soort van TBS voor het CBR). naja ik heb er mijn twijfels. bij.
maar dat is mijn kant van het verhaal. en denk tja. zeg maar wat jullie denken hoor.
Slaap lekker Docciequote:Op donderdag 22 januari 2026 21:58 schreef Doc-holliday het volgende:
Maar even een spannende Engelse thriller opzoeken.
Ajuuusss
tja. ok ik zou ook willen dat ze nou een keer zouden zeggen, kree je hebt je straf volbracht. en etc. maarja ik heb hem dus nog nu aankomend dinsdag..... en dan is het maar afwachtenquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree dat doen we al jaren keer op keer op keer
Dan krijg je hem nu voor 5 jaar als het goed is en als dat goed gaat ben je er van af.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:00 schreef kree het volgende:
tis trouwens niet elk jaar, want laatste keer was ie goedgekeurd voor 3 jaar. maarja die loopt nu dus af
ik hoop het maar....... echt. naja zal alle meningen voor me houden hoe ik denk dat dit alles niet zo klopt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan krijg je hem nu voor 5 jaar als het goed is en als dat goed gaat ben je er van af.
Ergens ook dom of niet . Kan je 4,5 jaar zuipen ale een gek een half jaartje niet dan keuring en het is goed. Eigenlijk moeten ze gewoon een onverwachte oproep doenquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan krijg je hem nu voor 5 jaar als het goed is en als dat goed gaat ben je er van af.
Of gewoon een alcoholslot in de auto. Zit je altijd safequote:Op donderdag 22 januari 2026 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens ook dom of niet . Kan je 4,5 jaar zuipen ale een gek een half jaartje niet dan keuring en het is goed. Eigenlijk moeten ze gewoon een onverwachte oproep doen
weet...maar wil niet zeggen dat ik hier kehard niet voor veroordeeld ben.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Tja, eigen schuld dikke reedt enzulks. Het CBR wil gewoon zeker weten dat ze geen rijbewijs voor onbepaalde tijd aan een alcomobilist geven. Niet klagen, maar dragen.
mss was dat nog beter optie als wat ik nu moet doen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of gewoon een alcoholslot in de auto. Zit je altijd safe
Klopt. Je straf heb je van de rechter gehad. Wat je nu hebt is een bestuurlijke maatregel van het CBR. En ik als nuchtere chauffeur ben ze dankbaar dat ze dat zo serieus aanpakken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
weet...maar wil niet zeggen dat ik hier kehard niet voor veroordeeld ben.
Als dat afdoende werkt. Snap ik niet dat ze dat niet doen. Zal veel ellende voorkomenquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Of gewoon een alcoholslot in de auto. Zit je altijd safe
ik ook hoor. begrijp me niet verkeerd dat ik denk dat dat die maatregel opzich goed is, maar jongens kom op 6 jaar erna? ik voel me aardig gecontroleerd nog dus nu, niet door de staat. maar ook een commerciële instantie.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Je straf heb je van de rechter gehad. Wat je nu hebt is een bestuurlijke maatregel van het CBR. En ik als nuchtere chauffeur ben ze dankbaar dat ze dat zo serieus aanpakken.
Hopelijk heb je er wat van geleerd. Dat is ook een bedoeling van die maatregel. En dat het zo duur is, heeft hopelijk een afschrikwekkend effect.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
mss was dat nog beter optie als wat ik nu moet doen.
iig goedkoper want had ik me niet meer zorgen hoeven maken over een mening van een willekeurige student psych.
nouja als je mijn verhaal gelezen hebt, dan weet je dat ik er van had geleerd denk?quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hopelijk heb je er wat van geleerd. Dat is ook een bedoeling van die maatregel. En dat het zo duur is, heeft hopelijk een afschrikwekkend effect.
De Raad van State vindt een alcoholslot een te grote inbreuk op het leven van de zuipschuit en de kosten er van onevenredig. Mag dus niet meer. Mallotenquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat afdoende werkt. Snap ik niet dat ze dat niet doen. Zal veel ellende voorkomen
Net als een Cursus EMG: Educatieve Maatregel Gedrag. Die is ook met opzet zo bizar duur, met daarmee hopelijk een afschrikwekkend effect op roekeloos rijgedrag.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hopelijk heb je er wat van geleerd. Dat is ook een bedoeling van die maatregel. En dat het zo duur is, heeft hopelijk een afschrikwekkend effect.
Belachelijkquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De Raad van State vindt een alcoholslot een te grote inbreuk op het leven van de zuipschuit en de kosten er van onevenredig. Mag dus niet meer. Malloten
CBR is niet commercieel maar een taakorganisatie van de overheid. Zoals bijvoorbeeld Prorail dat ook is. En dat hele traject duurt 10 jaar.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook hoor. begrijp me niet verkeerd dat ik denk dat dat die maatregel opzich goed is, maar jongens kom op 6 jaar erna? ik voel me aardig gecontroleerd nog dus nu, niet door de staat. maar ook een commerciële instantie.
tis wel een beetje dat die commercieel aan CBR gaat als instantie en niet aan de (recht)staat als betaling waar ik mijn twijfels over heb.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net als een Cursus EMG: Educatieve Maatregel Gedrag. Is ook met opzet zo bizar duur, met daarmee hopelijk een afschrikwekkend effect op roekeloos rijgedrag..
Nee, dat weet ik niet. Je beweert hier van wel, maar dat is niet te controleren vanaf een forum natuurlijk. Wat ik wel weet is dat je weer regelmatig drinkt, daar maak je ook niet echt een geheim vanquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
nouja als je mijn verhaal gelezen hebt, dan weet je dat ik er van had geleerd denk?
jaja dat zeg je. CBR technisch gezien idd niet, maar ze hebben de macht. en besteden het uit aan hun vriendjes bv rijbewijsbelang.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
CBR is niet commercieel maar een taakorganisatie van de overheid. Zoals bijvoorbeeld Prorail dat ook is. En dat hele traject duurt 10 jaar.
Het is ook de bedoeling dat het flink pijn doet, lullo. Hopelijk leer je er dan wat van.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
jaja dat zeg je. CBR technisch gezien idd niet, maar ze hebben de macht. en besteden het uit aan hun vriendjes bv rijbewijsbelang.
En die bedragen die ze rekenen die komen niet naar de staat (zoals zou moeten zijn). maar op de rekening van hun organisatie.
Zeker toen, nu kun je geloof ik kiezen, maar je gaat mij niet vertellen dat een onderzoek van bloed en 10 min gesprek 1500 euro moet kosten eerste keer. ja oplegkosten zeggen ze?
Wtf dat is buiten justitie om dus he want die komen nog los ervan en dat was mijn taakstraf.
Wees er maar blij mee dan. Kun je zometeen als Jetten zijn zin krijgt onkruid gaan schoffelen in het kader van de participatiewet om je uitkering te verdienen. Wordt je echt beter vanquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:21 schreef kree het volgende:
naja ik snap jullie denken allemaal eigen schuld dikke bult. en min of meer is dat zo.
maar bekijk het eens vanuit mijn kant ook? heb ik niet onwijs kwaad gedaan en krijg straf voor plus 5 jaar enzo terwijl; het juridisch allang al afgerond is.
de straf die ik krijg is dat een commerciële met winstbelang wss voordeel heeft om mij en anderen lang aan het lijntje te houden omdat ze de macht hebben over rijbewijs.
ik kan zeggen klaar ermee, oke dan is het klaar ook, maar heb ik geen rijbewijs en kan me werk niet meer doen. > bijstand. ook best als ze het zo willen.
tja wat moet ik er van zeggen, ik weet en echt dat ik alles wel goed doe, maar dat ik afhankelijk ben van een iemand die het op een paar vragen online enzo en bloedwaarden moet beoordelen. Nah.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee dan. Kun je zometeen als Jetten zijn zin krijgt onkruid gaan schoffelen in het kader van de participatiewet om je uitkering te verdienen. Wordt je echt beter van
Je bepaalt het zelf, door niet te zuipen. Is dat nou zo moeilijk om te snappen? Kennelijk welquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
tja wat moet ik er van zeggen, ik weet en echt dat ik alles wel goed doe, maar dat ik afhankelijk ben van een iemand die het op een paar vragen online enzo en bloedwaarden moet beoordelen. Nah.
ik haat het, krijg er stress door ook dit.
naja toch wel..... omdat er zoveel van afhangt he, tis of kree gaat gewoon door met werken en gaat prima. of ze zeggen je krijgt je rijbewijs niet meer en wil niet eens weten hoe ik dat op werk moet uitleggen en schat de kans klein in dat er nog wat te regelen is. ben er echt heel bang voor. mijn grootste zorgen op dit moment dus.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Maak je toch niet zoveel zorgen man.
Het is niet zo moeilijk te omzeilen, snap wel dat het geen oplossing is.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De Raad van State vindt een alcoholslot een te grote inbreuk op het leven van de zuipschuit en de kosten er van onevenredig. Mag dus niet meer. Malloten
ik drink gewoon wat ik altijd doe en mss is dat veel of mss ook niet?quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je bepaalt het zelf, door niet te zuipen. Is dat nou zo moeilijk om te snappen? Kennelijk wel
Als je iemand mee hebt om onderweg voor je te blazen wel inderdaad. Maar welke gek gaat er nou bij een beschonken bestuurder in de auto zitten?quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk te omzeilen, snap wel dat het geen oplossing is.
nee joh dit is herstel en nieuwe opbouw op pompstation katwijk, er komt een nieuw pompstation voor dunea afgezien van de maas en de lek.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar komt een nieuw pompstation?
nee hoorquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:55 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga maar slapen. Ik kom er toch niet tussen als het kreekermis is![]()
Gekken genoeg maar volgens mij kan het ook met een ander truckje. (een fietspomp ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2026 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je iemand mee hebt om onderweg voor je te blazen wel inderdaad. Maar welke gek gaat er nou bij een beschonken bestuurder in de auto zitten?
Tja alsof hier anders wel enig diepgang is.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:55 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga maar slapen. Ik kom er toch niet tussen als het kreekermis is![]()
Te laat. Ik heb m'n slaapmedicatie al ingenomen. Over max een kwartier lig ik in dromenland.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoorga je gang maar,. ik heb mijn hart gelucht.
nouja ik zonder ook welquote:Op donderdag 22 januari 2026 23:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Te laat. Ik heb m'n slaapmedicatie al ingenomen. Over max een kwartier lig ik in dromenland.
Morgen ook nog werken ja. Jij hebt al wel weekend?quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:15 schreef StevenHyde het volgende:
Hey gg, al weekend of ook morgen nog werken?
Nee ik ook. Dagje kantoor. Hopelijk een beetje ontspanningquote:Op donderdag 22 januari 2026 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen ook nog werken ja. Jij hebt al wel weekend?
Kantoor zelfs. Och, een vrijdag, vast lekker rustig. En een paar potjes tafelvoetbal...quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik ook. Dagje kantoor. Hopelijk een beetje ontspanning
Ja dat is voor mij even in een andere omgeving met idd wat winstpartijen tafelvoetbal 😎quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kantoor zelfs. Och, een vrijdag, vast lekker rustig. En een paar potjes tafelvoetbal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |