abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219902458
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:16 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Lekker slapen gaan?
Zodra de buren zacht gaan doen -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:18:35 #77
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_219902471
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:16 schreef kree het volgende:

[..]
nee want helaas morgen nog werken.

Zit beetje ,met CBR gezeik ook, want mijn rijbewijs verloopt weer eens (je weet wel door iets wat 6 jaar terug was). maar moet nog steeds onder controle met hun.

Belachelijk in mijn mening, want oke moordenaar krijgt niet eens zoveel cel.

Maar oke niks aan te doen.
Bloed prikken daarvoor ook weer, trut prikte eerst naast in ene arm. en nog wat porren en lukt niet, en echt ja doen we andere arm maar. weer mis, buisje niet meer vacuüm.

ben gewoon mishandeld en heb blauwe plek nu in 1 elleboog. Maargoed CBR wil bloed zien, letterlijk en figuurlijk dus.

en ik kan er niks in tegen in brengen anders zeggen ze rijbewijs niet verlengd. fucking graf zooi. echt.

naja en psych onderzoek weer a 400 euro.

voor de 4e keer onderhand terwijl rest goed was.
Heftig, zat er wel bloed in je alcohol? :o
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:19:54 #78
510403 Doc-holliday
pi_219902482
quote:
81s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:16 schreef drakin het volgende:

[..]
Zodra de buren zacht gaan doen -O-
Zijn ze wild bezig? :o
pi_219902487
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:19 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Zijn ze wild bezig? :o
Het is een jong stel
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:21:11 #80
510403 Doc-holliday
pi_219902494
quote:
81s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:20 schreef drakin het volgende:

[..]
Het is een jong stel
Dat verklaart :P
pi_219902515
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:21 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Dat verklaart :P
Kost me ook al boekleestijd -O-
Freaks like me drink tea
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:24:42 #82
510403 Doc-holliday
pi_219902526
quote:
81s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:23 schreef drakin het volgende:

[..]
Kost me ook al boekleestijd -O-
Oordopjes?
pi_219902551
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:18 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Heftig, zat er wel bloed in je alcohol? :o
nee joh ik had mijn lesje allang al geleerd en weer doe niet meer hetzelfde als voorheen.

En zelfs toen dat begon was het een incident, want reed al niet zonder alcohol op. maarja gepakt op een lomp moment van mij ook he (geef toe) dat dacht kan wel ff. auto 400m verplaatsen.

En daarna helemaal in een psych slop geraakt, herpakt erna met begeleid wonen,

Ik weet voor mezelf dat ik niet meer toen zo verslaafd was als toen.
wat het mooie is dat gebeurde pas toen ik hoorde je kunt niet meer rijden en geen rijbewijs. naja was al psych door andere dingen in een dal, dat was de druppel. dus faalde elke test.

Terecht dat CBR dat toen zei van doe maar over jaar weer, eens.
maar het kwam wel omdat ik niet meer kon werken en kwijt raakte/

Nu alles opgebouwd weer over die jaren erna en na jaar begeleid wonen, ik durf wel voor mezelf te zeggen dat ik niet meer zo verslaafd of afhankelijk van ben als toen, toen wel ja.

nu niet meer/

en wat ik eng vind is dat ik een willekeurige half student me met gaan beoordelen of advies moet geven aan CBR of ik wel nog een rijbewijs mag gaan hebben. incl bloedwaarden.

Ik vind mezelf echt geen alcoholist meer, want weet het versschil wel van afhankelijk zijn van. of mss wel eens teveel drinken.

Naja. mss zeggen ze wel, joh kree. advies is risicovol, terwijl alles eigenlijk prima loopt.

Nou dan is baan weg of iig moet ik heel veel moeite doen om dit uit te leggen. aan werk ook. want wat hun en mij betreft loopt dat goed.

naja mijn lot in handen van een corrupt CBR en een geldgraaiende psych organisatie dus die het advies moet geven.

Zoek op internet hierover, genoeg klachten. Ik zou het zo voor mij onterecht vinden want straf allang al ondergaan en geaccepteerd. naja nu moet een pik leering psych (want die huren ze in nl) iets zeggen wat een andere hogere pik die wel diploma's heeft een handtekening onder moet zetten en dan nog naar het CBR waar ik helemaal geen vertrouwen in heb.

fuck dat, als ze afkeuren ga ik uitkering trekken weer.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:28:50 #84
510403 Doc-holliday
pi_219902567
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:27 schreef kree het volgende:

[..]
nee joh ik had mijn lesje allang al geleerd en weer doe niet meer hetzelfde als voorheen.

En zelfs toen dat begon was het een incident, want reed al niet zonder alcohol op. maarja gepakt op een lomp moment van mij ook he (geef toe) dat dacht kan wel ff. auto 400m verplaatsen.

En daarna helemaal in een psych slop geraakt, herpakt erna met begeleid wonen,

Ik weet voor mezelf dat ik niet meer toen zo verslaafd was als toen.
wat het mooie is dat gebeurde pas toen ik hoorde je kunt niet meer rijden en geen rijbewijs. naja was al psych door andere dingen in een dal, dat was de druppel. dus faalde elke test.

Terecht dat CBR dat toen zei van doe maar over jaar weer, eens.
maar het kwam wel omdat ik niet meer kon werken en kwijt raakte/

Nu alles opgebouwd weer over die jaren erna en na jaar begeleid wonen, ik durf wel voor mezelf te zeggen dat ik niet meer zo verslaafd of afhankelijk van ben als toen, toen wel ja.

nu niet meer/

en wat ik eng vind is dat ik een willekeurige half student me met gaan beoordelen of advies moet geven aan CBR of ik wel nog een rijbewijs mag gaan hebben. incl bloedwaarden.

Ik vind mezelf echt geen alcoholist meer, want weet het versschil wel van afhankelijk zijn van. of mss wel eens teveel drinken.

Naja. mss zeggen ze wel, joh kree. advies is risicovol, terwijl alles eigenlijk prima loopt.

Nou dan is baan weg of iig moet ik heel veel moeite doen om dit uit te leggen. aan werk ook. want wat hun en mij betreft loopt dat goed.

naja mijn lot in handen van een corrupt CBR en een geldgraaiende psych organisatie dus die het advies moet geven.

Zoek op internet hierover, genoeg klachten. Ik zou het zo voor mij onterecht vinden want straf allang al ondergaan en geaccepteerd. naja nu moet een pik leering psych (want die huren ze in nl) iets zeggen wat een andere hogere pik die wel diploma's heeft een handtekening onder moet zetten en dan nog naar het CBR waar ik helemaal geen vertrouwen in heb.

fuck dat, als ze afkeuren ga ik uitkering trekken weer.
Maar verjaart het niet na 5j apart wel dit
pi_219902569
Als je niet drinkt dan hoef je toch ook niet bang te zijn als er geen alcohol in je lijf zit kan het ook niet in je bloed zitten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219902577
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-01-2026 21:30

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:30:53 #87
510403 Doc-holliday
pi_219902584
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:29 schreef Dotteke het volgende:
Als je niet drinkt dan hoef je toch ook niet bang te zijn als er geen alcohol in je lijf zit kan het ook niet in je bloed zitten
6j na dato nog dit?
pi_219902585
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:28 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Maar verjaart het niet na 5j apart wel dit
geen idee, laatste check was 3 jaar terug, maar alsnog willen ze nu nog bloed zien en compleet onderzoek.

en kan niet anders want einddatum rijbewijs staat in eind februari.

kan dus niet zomaar verlengen zonder dat.......
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:31:56 #89
510403 Doc-holliday
pi_219902591
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:31 schreef kree het volgende:

[..]
geen idee, laatste check was 3 jaar terug, maar alsnog willen ze nu nog bloed zien en compleet onderzoek.

en kan niet anders want einddatum rijbewijs staat in eind februari.
Puur geldklopperij vind ik,
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:32:06 #90
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_219902594
Vervelend. Maar nu moet je dus even wachten op een bericht of ze wel of niet gaan verlengen.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.
pi_219902602
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:30 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
6j na dato nog dit?
Ik denk dat het er aan ligt hoe heftig het was. Hij heeft wel gewoon zijn tmrujbewijs alleen wordt het in de gaten gehouden wat drank betreft
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:34:58 #92
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_219902622
Het komt vast wel goed.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.
pi_219902630
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Het komt vast wel goed.
Lees dat dat je 2 tot 3 maanden niet moet drinken als je zo test moet doen
pi_219902633
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:31 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Puur geldklopperij vind ik,
dat sowieso, en ik wil niet eens zeggen dat het onterecht is he?

\
mss toen wel, maar na 6 jaar verder nog weer eens.......
ik denk dat ik mijn lesje allang al geleerd had en ook gedaan had wat nodig was.

maarja je zal er ff eentje treffen he, met slecht humeur of geen zin in om verhaal aan te horen (want het is commercieel geld maken. voor hun)

Ik ben fucking de lul als ze zeggen er zijn twijfels en gaan je rijbewijs niet verlengen.
dan kan ik baan wel opzeggen en ga ik weer in hetzelfde fucking tering zooitje als waar ik toen in kwam. na 4 jaar full-time en vast contract ze moeten op werk te lief zijn en zeggen we maken andere functie voor je.

Echt ik zou zwaar depri worden en denk val ik terug in verleden wat ik niet wil.
pi_219902645
Het merendeel van de onderzochte komt zonder problemen door de eerste drie onderdelen van het onderzoek, waaronder dus ook het bloedonderzoek. Daar hoeft u op zich niet voor te vrezen als u ongeveer 2 – 3 maanden voor het onderzoek stopt met het drinken van alcohol.
pi_219902656
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:24 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Oordopjes?
dat zit voor geen meter
Freaks like me drink tea
pi_219902663
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:37 schreef Dotteke het volgende:
Het merendeel van de onderzochte komt zonder problemen door de eerste drie onderdelen van het onderzoek, waaronder dus ook het bloedonderzoek. Daar hoeft u op zich niet voor te vrezen als u ongeveer 2 – 3 maanden voor het onderzoek stopt met het drinken van alcohol.
ja nouja dat hoop ik dan maar he. vind ook niet dat ik echt me zorgen moet maken, omdat het gaat gewoon prima allemaal en zie mezelf echt niet als risico in verkeer.

maar toch heb ik hier aardige stress over wel. en doet me ook niet goed.
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:40:34 #98
510403 Doc-holliday
pi_219902681
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:36 schreef kree het volgende:

[..]
dat sowieso, en ik wil niet eens zeggen dat het onterecht is he?

\
mss toen wel, maar na 6 jaar verder nog weer eens.......
ik denk dat ik mijn lesje allang al geleerd had en ook gedaan had wat nodig was.

maarja je zal er ff eentje treffen he, met slecht humeur of geen zin in om verhaal aan te horen (want het is commercieel geld maken. voor hun)

Ik ben fucking de lul als ze zeggen er zijn twijfels en gaan je rijbewijs niet verlengen.
dan kan ik baan wel opzeggen en ga ik weer in hetzelfde fucking tering zooitje als waar ik toen in kwam. na 4 jaar full-time en vast contract ze moeten op werk te lief zijn en zeggen we maken andere functie voor je.

Echt ik zou zwaar depri worden en denk val ik terug in verleden wat ik niet wil.
Je komt er wel door denk ik want alcohol is binnen een dag of 2 uit je bloed toch? Apart verhaal
pi_219902684
ik ben trouwens niet gestopt met drinken 2 a 3 maanden ervoor?

wtf?
Moet ik me aan andere regels houden als de zeg maar rest van bevolking dan?
Dat is juist het stomme ervan.
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 21:41:11 #100
388664 crew  Dotteke
pi_219902690
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:38 schreef kree het volgende:

[..]
ja nouja dat hoop ik dan maar he. vind ook niet dat ik echt me zorgen moet maken, omdat het gaat gewoon prima allemaal en zie mezelf echt niet als risico in verkeer.

maar toch heb ik hier aardige stress over wel. en doet me ook niet goed.
Als je niet gedronken hebt hoef je ook geen stress te hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')