Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:06 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Precies dat, jij bent ook leuk dus past mooi bij je
Jeetje, das heftig. Hoop dat die man snel opknaptquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet goed. Ligt nog in het ziekenhuis zijn alvleesklier is ontstoken galwegen zijn vergroot maar ze zien geen galsteen. Leverwaardes in het bloed zijn ook niet goed. Kan niet meer plassen. Eten kan hij niet alles komt er uit en veel pijn krijgt als het straks weer niet lukt morgen sonde voeding
Hoop ik ook voor hemquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:09 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Jeetje, das heftig. Hoop dat die man snel opknapt
* Lovely steekt het compliment in haar broekzakquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:10 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Heb je al paar keer voorbij zien komen hier, en je lijkt mij best aardigff complimentje
Zo rap ineens. Zo had hij niks (neem ik aan) en zo binnen een paar uur in het ziekenhuis.quote:
ja joh maar beetje druk enzo was ff niet zoveel op fok, maar lees flarden nog wel eens mee.quote:
Hallo kree. Blijf je vannacht?quote:
Bewaar hem goed hoorquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely steekt het compliment in haar broekzak
Nee was ook niets aan de hand de nacht er voor overgeven dachten aan buikgriep. Binnen 2 uur werd het heel erg en de rest weet jequote:Op donderdag 22 januari 2026 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo rap ineens. Zo had hij niks (neem ik aan) en zo in een paar uur in het ziekenhuis.
Goede vraag, kan ik slapen en mario ookquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hallo kree. Blijf je vannacht?
Hey Kreequote:
Nog wat meegemaakt?quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh maar beetje druk enzo was ff niet zoveel op fok, maar lees flarden nog wel eens mee.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee want helaas morgen nog werken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |