Steeds minder eigenlijk. Ik woon in een middelgrote stad en zie de sfeer steeds slechter worden. Moest net even boodschappen doen en was blij dat ik weer thuis was.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:38 schreef Fok-it het volgende:
Origineel zeg. Zijn er ook nog andere dingen waar je in het dagelijks leven mee bezig bent?
Je denkt elke keer dat je weer thuis komt gelukkig niet neergestoken?quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:42 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Steeds minder eigenlijk. Ik woon in een middelgrote stad en zie de sfeer steeds slechter worden. Moest net even boodschappen doen en was blij dat ik weer thuis was.
'Gelukkig niet neergestoken, we hebben het weer overleefd'
Maar goed, ga je zelf nog een bijdrage leveren?
Wie ben je eigenlijk? Nieuwe Nederlander of roomblanke wegkijker?
Woon je in een dorpje en krijg je weinig mee van de multiculturele nachtmerrie samenleving? Of heb je simpelweg heel veel geluk gehad? Of ben je onderdeel van het probleem en zien we je in Opsporing Verzocht voorbijkomen binnenkort? Ik heb helemaal niets aan de 'antwoorden' die je tot nu toe geeft.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je denkt elke keer dat je weer thuis komt gelukkig niet neergestoken?
Zoek hulp vent. Echt 0,0 respect voor figuren zoals jij maar maar alsnog een goedbedoeld en broodnodig advies
Kan je iets meer uitweiden?quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:45 schreef Cupfighter het volgende:
al kloppen ze soms en heb ik daar ook wel eens last van
Zo zo, gebiedende wijs nog wel. Zo praat je niet tegen een hoogopgeleide blanke. Anoniem op een forum zitten is geen excuus.quote:
Woon vlakbij Utrecht. En hoewel daar een hoop louche volk rondloopt zou ik niet weten waarom ik dan dagelijks maar moet hopen dat ik levend thuis kom.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:45 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Woon je in een dorpje en krijg je weinig mee van de multiculturele nachtmerrie samenleving? Of heb je simpelweg heel veel geluk gehad? Of ben je onderdeel van het probleem en zien we je in Opsporing Verzocht voorbijkomen binnenkort? Ik heb helemaal niets aan de 'antwoorden' die je tot nu toe geeft.
De categorie jonge jochies op een fatbike die je op de stoep bijna omver rijden en als je daar wat van zegt een grote mond krijgt, daar heb ik het meeste last vanquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:48 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Kan je iets meer uitweiden?
Bij mij is het zo dat ik *altijd* door gekleurde daklozen wordt aangeklampt als ze weer eens geld willen hebben. Het valt me op dat blanke daklozen zich beter gedragen. Bij hen heb ik niet zo'n 'fight or flight' reactie.
Oei ja, die fatbikes. Op de ene of andere manier vinden kleurlingen die dingen helemaal geweldig. De helft van het azc hier heeft er eentje.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De categorie jonge jochies op een fatbike die je op de stoep bijna omver rijden en als je daar wat van zegt een grote mond krijgt, daar heb ik het meeste last van
Daklozen blanken zijn hier soms ook erg lastig, met name de oost europeanen
Heb je je wel eens onveilig gevoeld bij zelfbenoemde hoogopgeleide kneuzen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:55 schreef Funeste het volgende:
die zelfbenoemde hoogopgeleide online kneuzen zijn irri
Jaquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:58 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Heb je je wel eens onveilig gevoeld bij zelfbenoemde hoogopgeleide kneuzen?
Kijk, dat is fijn. Het kán dus wel.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:55 schreef Bargehassus het volgende:
Ik woon in een middelgrote plaats (ca. 70k inwoners) in een wijk met, ik schat, ca. 80%, mensen met een niet-Nederlandse achtergrond.
Nog nooit een probleem gehad.
Maar hij heeft dus heel veel geluk gehad vooralsnog?quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:00 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Kijk, dat is fijn. Het kán dus wel.
Dat weet ik niet, ik kan tenslotte niet in zijn leven kijken. Stel, er zou hem iets slechts overkomen dan ga ik er vanuit dat hij het niet zou verzwijgen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus heel veel geluk gehad vooralsnog?
Ligt meer aan jou dan aan het monoculturele boerendorp maar goedquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb in het vrij monoculturele (boeren)dorp waar ik ben opgegroeid meer ruzie en problemen gehad dan in de multiculturele steden waarin ik daarna gewoond heb.
Dit is inderdaad een positief aspectquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:02 schreef Scuidward het volgende:
Ik vind het fijn dat er in de supermarkt ook dadels te koop zijn, of gember. Ik denk dat ook daar de multiculturele samenleving een aandeel in heeft gehad.
Ja ik ben in het echt nog veel vervelender dan hier op 't forum dus kan je nagaanquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:06 schreef Funeste het volgende:
[..]
Ligt meer aan jou dan aan het monoculturele boerendorp maar goed
Jij staat dagelijks angsten uit op straat en mensen die dat terecht ridiculiseren zijn volgens jou wegkijkers. Dus daaruit kan je concluderen dat iedereen die dagelijks geen incidenten meemaakt van geluk mag spreken.quote:
Hangt ervan af waar je woont. Hij noemt 70k inwoners middelgroot, ik noem dat redelijk klein.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:08 schreef Fok-it het volgende:
Dus daaruit kan je concluderen dat iedereen die dagelijks geen incidenten meemaakt van geluk mag spreken.
Ja helaas zijn het vaak dat soort gasten wat er op zit en niet ouder dan 14 maar een grote bek zegquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:54 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Oei ja, die fatbikes. Op de ene of andere manier vinden kleurlingen die dingen helemaal geweldig. De helft van het azc hier heeft er eentje.
Pas maar op want steekhoudende logica is overduidelijk niet besteed aan dit soort stookkloontjesquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij staat dagelijks angsten uit op straat en mensen die dat terecht ridiculiseren zijn volgens jou wegkijkers. Dus daaruit kan je concluderen dat iedereen die dagelijks geen incidenten meemaakt van geluk mag spreken.
Dat klopt. Maar ook iemand in de Schilderswijk die dagelijks angsten uit staat als diegene buiten loopt zou hulp mogen zoeken gezien dat niet gezond isquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:10 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je woont. Hij noemt 70k inwoners middelgroot, ik noem dat redelijk klein.
Denk dat we het eens zijn dat een user in Blaricum een ander antwoord zal geven dan een user in de Schilderswijk.
Waarom zou ik opeens pvv gaan stemmen als ik neergestoken zou worden?quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:15 schreef Koortsdroom het volgende:
Ik vind die angsten niet gek. Zeker niet na wat er met Lisa is gebeurd.
Op de één of andere manier heeft dat op mij veel indruk gemaakt.
We weten niet wie hier zijn. Op elk moment kan je een mes tussen je ribben krijgen.
Voor mij is de onbezorgdheid iets van het verleden.
Dat mag je ridiculiseren, maar wees dan wel zo eerlijk wanneer jou in de toekomst iets naars overkomt.
En dan ben ik niet flauw. Dan ga ik echt niet zeggen 'zie je nou wel, naa-naa-naaa' terwijl ik plagerig naar je wijs in je ziekenhuisbed.
Dat geloof ik onmiddellijkquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja ik ben in het echt nog veel vervelender dan hier op 't forum dus kan je nagaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |