abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219893836
Zowel positieve als negatieve aspecten. Kloppen vooroordelen vaak, of is de realiteit meestal heel anders? Wat vind je van de sfeer op straat? Als jij het voor het zeggen zou hebben, wat zou je anders doen of willen?

Deel je mening over dit fascinerende aspect van Nederland :s)
pi_219893848
Vreselijk
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_219893884
Origineel zeg. Zijn er ook nog andere dingen waar je in het dagelijks leven mee bezig bent?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219893888
Als ik het voor het zeggen had ging er een groot hek om europa en kwam er niemand meer in

Iedere gek die zich misdraagt wordt ook per direct uitgezet
pi_219893931
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 19:38 schreef Fok-it het volgende:
Origineel zeg. Zijn er ook nog andere dingen waar je in het dagelijks leven mee bezig bent?
Steeds minder eigenlijk. Ik woon in een middelgrote stad en zie de sfeer steeds slechter worden. Moest net even boodschappen doen en was blij dat ik weer thuis was.

'Gelukkig niet neergestoken, we hebben het weer overleefd'

Maar goed, ga je zelf nog een bijdrage leveren?
Wie ben je eigenlijk? Nieuwe Nederlander of roomblanke wegkijker?
pi_219893951
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 19:42 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Steeds minder eigenlijk. Ik woon in een middelgrote stad en zie de sfeer steeds slechter worden. Moest net even boodschappen doen en was blij dat ik weer thuis was.

'Gelukkig niet neergestoken, we hebben het weer overleefd'

Maar goed, ga je zelf nog een bijdrage leveren?
Wie ben je eigenlijk? Nieuwe Nederlander of roomblanke wegkijker?
Je denkt elke keer dat je weer thuis komt gelukkig niet neergestoken?

Zoek hulp vent. Echt 0,0 respect voor figuren zoals jij maar maar alsnog een goedbedoeld en broodnodig advies
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219893972
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 19:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Je denkt elke keer dat je weer thuis komt gelukkig niet neergestoken?

Zoek hulp vent. Echt 0,0 respect voor figuren zoals jij maar maar alsnog een goedbedoeld en broodnodig advies
Woon je in een dorpje en krijg je weinig mee van de multiculturele nachtmerrie samenleving? Of heb je simpelweg heel veel geluk gehad? Of ben je onderdeel van het probleem en zien we je in Opsporing Verzocht voorbijkomen binnenkort? Ik heb helemaal niets aan de 'antwoorden' die je tot nu toe geeft.
pi_219893975
Ik persoonlijk vind de vooroordelen overdrijven al kloppen ze soms en heb ik daar ook wel eens last van, de sfeer op straat is minder maar dat ligt niet perse aan de multiculturele samenleving

Ik zou strenger optreden tegen de uitwassen allochtoon en autochtoon
pi_219894014
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 19:45 schreef Cupfighter het volgende:
al kloppen ze soms en heb ik daar ook wel eens last van
Kan je iets meer uitweiden?

Bij mij is het zo dat ik *altijd* door gekleurde daklozen wordt aangeklampt als ze weer eens geld willen hebben. Het valt me op dat blanke daklozen zich beter gedragen. Bij hen heb ik niet zo'n 'fight or flight' reactie.
pi_219894038
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2026 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
Dus zeg op
Zo zo, gebiedende wijs nog wel. Zo praat je niet tegen een hoogopgeleide blanke. Anoniem op een forum zitten is geen excuus.
pi_219894055
quote:
15s.gif Op woensdag 21 januari 2026 19:45 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Woon je in een dorpje en krijg je weinig mee van de multiculturele nachtmerrie samenleving? Of heb je simpelweg heel veel geluk gehad? Of ben je onderdeel van het probleem en zien we je in Opsporing Verzocht voorbijkomen binnenkort? Ik heb helemaal niets aan de 'antwoorden' die je tot nu toe geeft.
Woon vlakbij Utrecht. En hoewel daar een hoop louche volk rondloopt zou ik niet weten waarom ik dan dagelijks maar moet hopen dat ik levend thuis kom.
  woensdag 21 januari 2026 @ 19:51:48 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219894056
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 19:50 schreef Koortsdroom het volgende:

een hoogopgeleide
Vandaag in de rubriek "verzonnen zaken"...
Huilen dan.
pi_219894062
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 19:48 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Kan je iets meer uitweiden?

Bij mij is het zo dat ik *altijd* door gekleurde daklozen wordt aangeklampt als ze weer eens geld willen hebben. Het valt me op dat blanke daklozen zich beter gedragen. Bij hen heb ik niet zo'n 'fight or flight' reactie.
De categorie jonge jochies op een fatbike die je op de stoep bijna omver rijden en als je daar wat van zegt een grote mond krijgt, daar heb ik het meeste last van
Daklozen blanken zijn hier soms ook erg lastig, met name de oost europeanen
  FOK!Fotograaf woensdag 21 januari 2026 @ 19:53:20 #14
842 Zorro
Z
pi_219894072
Multiculturele samenleving bestaat niet.

Ik denk dat je doelt op de multiculturele kliekjesvorming.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_219894088
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De categorie jonge jochies op een fatbike die je op de stoep bijna omver rijden en als je daar wat van zegt een grote mond krijgt, daar heb ik het meeste last van
Daklozen blanken zijn hier soms ook erg lastig, met name de oost europeanen
Oei ja, die fatbikes. Op de ene of andere manier vinden kleurlingen die dingen helemaal geweldig. De helft van het azc hier heeft er eentje.
  woensdag 21 januari 2026 @ 19:55:35 #16
511688 Funeste
Une clarté cruelle
pi_219894090
Wel prima alleen die zelfbenoemde hoogopgeleide online kneuzen zijn irri
  woensdag 21 januari 2026 @ 19:55:55 #17
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_219894094
Ik woon in een middelgrote plaats (ca. 70k inwoners) in een wijk met, ik schat, ca. 80%, mensen met een niet-Nederlandse achtergrond.

Nog nooit een probleem gehad.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_219894113
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 19:55 schreef Funeste het volgende:
die zelfbenoemde hoogopgeleide online kneuzen zijn irri
Heb je je wel eens onveilig gevoeld bij zelfbenoemde hoogopgeleide kneuzen?

Dat ze jou hun ideeën opdringen?
Dat ze je minachtend aankijken wanneer je een tas van de Action of Aldi bij je draagt?
Dat ze jou bespugen wanneer je niet de goede boeken leest?
Dat ze ineens een mes trekken en gaan roepen 'Einstein is de grootste..!'

Als dit inderdaad een serieus probleem is, moeten we het er over kunnen hebben :Y
  woensdag 21 januari 2026 @ 19:59:33 #19
511688 Funeste
Une clarté cruelle
pi_219894118
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 19:58 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Heb je je wel eens onveilig gevoeld bij zelfbenoemde hoogopgeleide kneuzen?

Ja
pi_219894125
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 19:55 schreef Bargehassus het volgende:
Ik woon in een middelgrote plaats (ca. 70k inwoners) in een wijk met, ik schat, ca. 80%, mensen met een niet-Nederlandse achtergrond.

Nog nooit een probleem gehad.
Kijk, dat is fijn. Het kán dus wel.
pi_219894133
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 20:00 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Kijk, dat is fijn. Het kán dus wel.
Maar hij heeft dus heel veel geluk gehad vooralsnog?
  woensdag 21 januari 2026 @ 20:02:53 #22
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_219894143
Ik vind het fijn dat er in de supermarkt ook dadels te koop zijn, of gember. Ik denk dat ook daar de multiculturele samenleving een aandeel in heeft gehad. Over het algemeen lukt het mij goed om bij iedereen die ik tegenkom te denken 'die doet ook gewoon maar mee in de ratrace', en als mensen meedoen hoor je mij niet klagen.
  woensdag 21 januari 2026 @ 20:04:16 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219894158
Ik heb in het vrij monoculturele (boeren)dorp waar ik ben opgegroeid meer ruzie en problemen gehad dan in de multiculturele steden waarin ik daarna gewoond heb.
Huilen dan.
pi_219894172
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 20:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Maar hij heeft dus heel veel geluk gehad vooralsnog?
Dat weet ik niet, ik kan tenslotte niet in zijn leven kijken. Stel, er zou hem iets slechts overkomen dan ga ik er vanuit dat hij het niet zou verzwijgen.

Tenzij je heel koppig bent en je wereldbeeld niet wil bijstellen.

Maar daar is dit topic voor, je bent anoniem dus je hoeft niet de schijn op te houden. Je kan hier zeggen wat je denkt, in plaats van op een feestje uit de toon te vallen als je niet de juiste mening hebt.
  woensdag 21 januari 2026 @ 20:06:28 #25
511688 Funeste
Une clarté cruelle
pi_219894186
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2026 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb in het vrij monoculturele (boeren)dorp waar ik ben opgegroeid meer ruzie en problemen gehad dan in de multiculturele steden waarin ik daarna gewoond heb.
Ligt meer aan jou dan aan het monoculturele boerendorp maar goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')