Dat schrijf ik een paar posts verder alquote:Op donderdag 22 januari 2026 06:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op controleren en legaliseren.
Waarom doen we die moeite.
Verder kun je proberen de kosten te verhalen op daders. Waarom moet je als je een boete krijgt administratie kosten betalen maar krijgt een XR die een snelweg bezet niet gewoon een factuur.
Weet wat echt treurig is? Dat de inhoudelijke opleiding van de Boa’s nu in 2025 van hogere kwaliteit is dan die van de politie. Dan bedoel ik niet het Boa certificaat maar de opleidingen mbt de bijzondere wetgeving zoals alcoholwet, omgevingswet etc..etc. Daar heeft de politie echt geen kaas van gegeten. En de BOA is beter op de hoogte van de gemeentelijke APV.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:59 schreef Mikeytt het volgende:
Gewoon BOA's afschaffen en extra capaciteit bij de politie neerzetten. Gemiddeld is de staat méér geld kwijt aan een BOA dan aan een politieagent. (ja, echt)
https://privacynieuws.nl/(...)-meer-dan-agent.html
Je snapt uberhaupt waar de afkorting voor staat?quote:Op donderdag 22 januari 2026 07:17 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Weet wat echt treurig is? Dat de inhoudelijke opleiding van de Boa’s nu in 2025 van hogere kwaliteit is dan die van de politie. Dan bedoel ik niet het Boa certificaat maar de opleidingen mbt de bijzondere wetgeving zoals alcoholwet, omgevingswet etc..etc. Daar heeft de politie echt geen kaas van gegeten. En de BOA is beter op de hoogte van de gemeentelijke APV.
Dit zegt heel veel over de politieopleiding en niet op een positieve manier.
Buitengewoon opsporingsambtenaar of bijzonder opsporingsambtenaar? Jij weet het!quote:Op donderdag 22 januari 2026 07:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je snapt uberhaupt waar de afkorting voor staat?
Ja en daarmee geef je eigenlijk ook al het antwoord, dat is een specialst op een bepaald gebied waar een Politieagent een veel generiekere taak heeft en het dus logisch is dat die de regels minder specifiek kent.quote:Op donderdag 22 januari 2026 07:43 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Buitengewoon opsporingsambtenaar of bijzonder opsporingsambtenaar? Jij weet het!
Nee, dat niet maar ik heb altijd veel bewondering voor dat beroep gehad.quote:Op donderdag 22 januari 2026 06:09 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat je zelf in het werkveld zit /hebt gezeten of iemand in je omgeving ? Lijkt mij op zich wel een keer interessant om eens een dag mee te lopen/kijken.
Van dankbaar werk ontvang je ook veel.quote:Op donderdag 22 januari 2026 06:23 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat zal best, maar van dat soort kretologie kun je niet eten. Een agent op straat verdient, zeker gezien de risico’s die er aan kleven, geen reet.
Weinig banken die dat zien als een geldig argument om de hypotheek te verstrekken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Van dankbaar werk ontvang je ook veel.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 08:41 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Weinig banken die dat zien als een geldig argument om de hypotheek te verstrekken.
Kun je wel leuk doen, maar aan een dankbare baan die niks oplevert heb je uiteindelijk niet zo veel.quote:
Het levert je toch voldoening op. Denk nu even na.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:51 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Kun je wel leuk doen, maar aan een dankbare baan die niks oplevert heb je uiteindelijk niet zo veel.
Heb ik nou werkelijk al 10 posts je sarcasme gemist ?quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het levert je toch voldoening op. Denk nu even na.
Beste Jopie, ik ben niet sarcastisch. Maar nu stop ik met dit verschil van mening.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:54 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Heb ik nou werkelijk al 10 posts je sarcasme gemist ?![]()
Zo ja, mijn excuses
In dat geval is het stukje dankbaarheid geneuzel I de ruimte. Primair moet een baan wel wat opleveren anders kun je net goed vrijwilligerswerk gaan doen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Beste Jopie, ik ben niet sarcastisch. Maar nu stop ik met dit verschil van mening.
Voldoening betaalt je rekeningen niet. Al ben ik met je eens dat voldoening wel een belangrijke component in werkplezier is. Wat mij betreft wordt het salaris van politiemensen meer in evenwicht gebracht met wat er van ze gevraagd wordt. Flink wat er bij dus.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het levert je toch voldoening op. Denk nu even na.
Maar ik wilde Jopie vertellen dat niet alleen geld voldoening geeft.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voldoening betaalt je rekeningen niet. Al ben ik met je eens dat voldoening wel een belangrijke component in werkplezier is. Wat mij betreft wordt het salaris van politiemensen meer in evenwicht gebracht met wat er van ze gevraagd wordt. Flink wat er bij dus.
Klopt. Maar van voldoening alleen kun je niet leven. En als ik zie wat een agent verdient, afgezet met wat ze op een dienst te verduren krijgen is het gewoon een kutsalaris. Ik zou het eerder een maandelijkse belediging noemen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar ik wilde Jopie vertellen dat niet alleen geld voldoening geeft.
Laat ook maar zitten, want jij onderschat criminelen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 06:33 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou, ik snap over het algemeen de helft niet van wat je schrijft, maar ik zal even wat punten uitlichten:
[..]
En waarom niet? Als de overheid mensen zou willen dwingen om te werken, dan kan dat toch gewoon?
[..]
Snel helpende handen? Waar heb je het over? En waarom zouden we ze niet langer vast kunnen zetten?
[..]
Goh, dit zou het leuk doen in een politiek debat! Loze woorden waarmee je namelijk niets concreets zegt ...
Krijgen we weer een paar steuntrekkers met handhaafuniform en een portofoon die bekeuringen mogen uitschrijven. Behalve aan eigen volksgenoten natuurlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
bron
Zeg het maar mensen. De prioriteiten liggen helemaal verkeerd - er is al een schreeuwend tekort aan agenten op straat.
Maar ondertussen loop jij het hardste te janken omdat de pakkans te laag geworden is.......quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:59 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Krijgen we weer een paar steuntrekkers met handhaafuniform en een portofoon die bekeuringen mogen uitschrijven. Behalve aan eigen volksgenoten natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |