TACO. Hij krabbelt terug, omdat de kans groot is dat de EU anders alle handel met de VS gaat verbieden.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)1-februari~a6345939/
Defensiebudgetten NAVO deelnemers naar 10 procent en we mogen het zelf regelen met Oekraïne.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:44 schreef Momo het volgende:
Jeetje wat voor een lik en plak werk heeft Rutte daarvoor moeten doen, ik hoop niet dat er bepaalde toezeggingen zijn gedaan waaraan echt niet aan voldaan kan worden door Denemarken en Groenland.
Lagarde is de initiator en voorvechter van de digitale Euro.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Verder alles goed met je?
Trump kan van alles wel willen, maar niemand die dat voor 'm wil doen. Bovendien maakt hij een enorm uitgebluste indruk. Hij of z'n team zet 'm niet eens meer op een pepmiddel.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:25 schreef Mubassie het volgende:
Oke, dus de Denen gaan niet onderhandelen.
[poll=9604]
Zeg het maar boys. Die clown zal en moet zijn zin hebben.
De pest. Letterlijk. Ze deelden dekens uit aan de indianen, die vol zaten met ziektekiemen. Daar zijn er miljoenen aan dood gegaan.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer hoesten en een flesje vuurwater en ze vielen al om natuurlijk.
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:44 schreef Momo het volgende:
Jeetje wat voor een lik en plak werk heeft Rutte daarvoor moeten doen, ik hoop niet dat er bepaalde toezeggingen zijn gedaan waaraan echt niet aan voldaan kan worden door Denemarken en Groenland.
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt.
Rutte is vanaf het begin al ontzettend geniepig geweest in het bespelen van Trump, wat sommige dan ook wel enigszins begrijpelijk als verradelijk achten, maar dat zie ik toch anders.
Rutte of Putin ze spelen allemaal met een bejaarde kleuter die ook zo maar weer boos kan worden om iets.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rutte is vanaf het begin al ontzettend geniepig geweest in het bespelen van Trump, wat sommige dan ook wel enigszins begrijpelijk als verradelijk achten, maar dat zie ik toch anders.
Als je stopt met dumpen veert die prijs weer gewoon terug naar de marktwaarde. Dan hebben wij die dus op een ongunstig moment verkocht.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:43 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
En dan is het niet meer rendabel om te investeren in de VS en moeten ze dat in de EU doen. Waardoor de Euro de plaats van de dollar inneemt. Veel gratis welvaart voor ons.
Hij speelt wel hoog spel ja. Maar dat is bijna ook niet anders mogelijk met iemand die zo impulsief en onvoorspelbaar isquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Rutte of Putin ze spelen allemaal met een bejaarde kleuter die ook zo maar weer boos kan worden om iets.
Ja. Of Rutte heeft hem Groenland gewoon beloofd. (Of Trump denkt dat)quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat gek. Blijkt Rutte dus weer precies het juiste pad gekozen te hebben…
Ze zijn hem bij bijna al hun oorlogen gesmeerd omdat ze klop kregen. Alleen de laatste, tegen Irak, leek succesvol. Behalve dat het daar nu weer net zo slecht is als voor die oorlog. Maar ze slepen er nu wel (nog) een hoop olie uit. En daar gaat het maar om! Zelfverrijking!quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, die Amerikanen hebben hooguit een paar met speren bewapende natives uit zitten moorden..
Rutte heeft vanaf zijn aantreden als SG gewoon permanent Trump de loftrompet gestoken, heeft nooit enige kritiek getoond, hem voortdurend SMS'jes gestuurd om hem te prijzen bij wat hij ook deed.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:50 schreef theunderdog het volgende:
Toch bijzonder dat Rutte het weer (tijdelijk) voor elkaar krijgt. Heeft Rutte nou echt een speciaal talent, of weet Rutte gewoon al van te voren dat Trump een mongool is die bluft, die je hoogstens af en toe een aai over zijn bol moet geven? of beide?
De vorige toezegging (jam rond de anus van Trump) van Rutte moeten we zelfs nog maar een beginnetje van maken om te gaan betalenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:50 schreef theunderdog het volgende:
Toch bijzonder dat Rutte het weer (tijdelijk) voor elkaar krijgt. Heeft Rutte nou echt een speciaal talent, of weet Rutte gewoon al van te voren dat Trump een mongool is die bluft, die je hoogstens af en toe een aai over zijn bol moet geven? of beide?
Het is zijn lieve schat, die altijd zegt wat hij wil horenquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:50 schreef theunderdog het volgende:
Ik weet niet of het je de afgelopen jaren is opgevallen, maar Rutte is verbaal behoorlijk stevig begaafd. Plus dat het ook geen domme jongen is.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:50 schreef theunderdog het volgende:
En dan Macron die er dan juist weer hard in gaat. En Macron en Rutte zijn ook twee handen op een buik hoor. Nee dat zit wel goedquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:53 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het is zijn lieve schat, die altijd zegt wat hij wil horen
Idd. Trump is de machtigste, maar Rutte een stuk slimmer en onder de streep een meesterstrateeg in de internationale politiek!quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:51 schreef OProg het volgende:
Je kan dan lachen om Rutte, maar het is echt enorm knap hoe hij dan weer even de angel er uit weet te trekken.
Zal vast een dag helpen, morgen belt goodoldpall Poetin weer op.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:51 schreef OProg het volgende:
Je kan dan lachen om Rutte, maar het is echt enorm knap hoe hij dan weer even de angel er uit weet te trekken.
Ik denk eerder weer gewoon jouw belastinggeld.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik denk dat Mark hem Canada heeft beloofd, dat is toch minder boeiend voor ons dan Groenland.
Mwau. Rutte gaat over de NATO. Hier heeft hij voorkomen dat EU landen geen sancties krijgen. Lijkt mij sterk dat hij dat slechts voor elkaar heeft gekregen met 'slijmen'.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rutte heeft vanaf zijn aantreden als SG gewoon permanent Trump de loftrompet gestoken, heeft nooit enige kritiek getoond, hem voortdurend SMS'jes gestuurd om hem te prijzen bij wat hij ook deed.
Wie weet wat Rutte hem beloofd heeft of wat Trump denkt dat Rutte hem beloofd heeft.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:55 schreef theunderdog het volgende:
m te prijzen bij wat hij ook deed.
Mwau. Rutte gaat over de NATO. Hier heeft hij voorkomen dat EU landen geen sancties krijgen. Lijkt mij sterk dat hij dat slechts voor elkaar heeft gekregen met 'slijmen'.
Denk dat dit een veel redelijker antwoord is dan: 'Rutte slijmt slechts!'.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je de afgelopen jaren is opgevallen, maar Rutte is verbaal behoorlijk stevig begaafd. Plus dat het ook geen domme jongen is.
Hij is een politiek mastermind inderdaad. Hij leeft er letterlijk voorquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je de afgelopen jaren is opgevallen, maar Rutte is verbaal behoorlijk stevig begaafd. Plus dat het ook geen domme jongen is.
Zou kunnen. Of Rutte heeft Trump echt weten te overtuigen. Kan ook.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie weet wat Rutte hem beloofd heeft of wat Trump denkt dat Rutte hem beloofd heeft.
Overtuigen waarvan dan wel?quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zou kunnen. Of Rutte heeft Trump echt weten te overtuigen. Kan ook.
Ja. We zullen het spoedig weten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zou kunnen. Of Rutte heeft Trump echt weten te overtuigen. Kan ook.
Precies. Waarom zou je een partner nemen als je ook boeken over Thorbecke kan lezen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is een politiek mastermind inderdaad. Hij leeft er letterlijk voor
Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VVD hoort nog steeds bij de grootste partijen, hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet zeggen dat ik Rutte ook wel kan waarderen en denk dat hij psychologisch heel sterk kan spelen.
Maar zoiets moet je niet op verjaardagen zeggen want op de een op andere manier heeft Rutte elk probleem in Nl gestart volgens stratenmakers en afvalsorteerders. (Niet dat die op onze verjaardagen zitten, een enkele stukadoor maar die zijn ongeletterd)
Die staatsschulden kosten de VS een hoop geld en al die AI investeringen verdampen als de bubbel barst. Helaas is dat grotendeels geld van rijke (en domme) Europeanen ...quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je stopt met dumpen veert die prijs weer gewoon terug naar de marktwaarde. Dan hebben wij die dus op een ongunstig moment verkocht.
Het is ook niet waar dat de VS 'failliet' kan gaan door zijn staatsschulden. De staatsschulden van de VS zijn in dollars en de VS drukt die desnoods gewoon bij. Dat is wel inflatie, maar eigenlijk dus niks meer dan stiekem een belasting voor houders van die dollars.
Kijk hier heb je een stratenmaker?quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
VVD hoort nog steeds bij de grootste partijen, hoor.
Met een beetje mazzel heeft Rutte Alaska aan Trump aangeboden.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie weet wat Rutte hem beloofd heeft of wat Trump denkt dat Rutte hem beloofd heeft.
Stukje Art of the Deal, Dutch edition.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:00 schreef Rnie het volgende:
Rutte zet opnieuw een grote stap richting de status van grootste Nederlandse politicus aller tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |