Zoals Jensen bedoel je???quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een mooi stukje 'logica' zag je destijds ook in de corona/vaccinatie complotten.
Immers, iedereen die gevaccineerd zou worden zou overlijden.
Maar, als je als 'dictatuur' () cq overheid dan een evil complot hebt je halve bevolking te doden (geen idee welke motivatie de overheden hiervoor zouden hebben) dan zou het vele malen logischer zijn om de 'kritieke' mensen uit de weg te ruimen, zodat de 'onwetende' volgzame burgers overblijven.
Ik herken het noord amerika van 1450 ook helemaal niet meer.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:37 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind Qatar ook helemaal niet meer lijken op Arabie, maar daar hoor je niemand over.
Maakt niet uit, hij blijft toch wel zitten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
Wat Trump doet is verre van verstandig. In twe weken tijd heeft hij ervoor gezorgd dat niemand hem meer serieus neemt.
Hij is in enkele maanden - excentriek was ie al natuurlijk - erg veranderd. Weinig passie, maar wel continu voor controverses zorgen e.dquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:19 schreef havanagila het volgende:
[..]
Die man is een simpele ziel en wil alleen maar "indruk maken". Heeft ie met China geprobeerd, maar die sloegen terug door Amerikaanse sojaboeren in de steek te laten, en dan kom je als loser over. Dus China hoor je hem niet meer over.
Zelfde met Oekraïne, die man denkt "Amerika sterk, ik bel even en vrede". Maar goed, Zelensky akkoord, EU akkoord, Putin zegt (dikke vette duh, snapt een kind van vijf nog) NEE. Dus ipv als loser uit de bus te komen, gewoon Zelensky de schuld geven, en het nooit meer over Vladje hebben.
Och, Venezuela heeft een dictator, olie en en Nobelprijswinnaar...Om er achter te komen dat niemand iets om je prijsje geeft en niemand in de olie wil investeren. Dus nooit meer over hebben...
En nu zitten we met Groenland, en vanwege Oekraïne durft ie tegen ons wel een grote bek te hebben![]()
Jij bent Trump dan ook helemaal niet zat. Je Maga plasser zit bij elke toespraak flink strak in de broekquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoewel ik Trump toch wel helemaal zat ben. En zijn laatste dagen als president wel zijn begonnen, dit kan zo echt niet langer, moet ik wel grinniken hoe hij de gevestigde orde van de EU aanpakt.
Sterker nog heerlijk en nuttig vind ik het.
AD schrijft dat we nu een Europese NAVO moeten bouwen en dat alle beperkende Europese regels daarontrend genegeerd moeten worden inzake de veiligheid.
Nog even en de grenzen kunnen ook nog echt dicht.
En alle linkse klanten staan hier achter. Zonder een Trump was dat in geen 100 jaar mogelijk of enigszins denkbaar.
Nee ik zeg net dat ik de kleuter en zijn geleuter zat ben.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent Trump dan ook helemaal niet zat. Je Maga plasser zit bij elke toespraak flink strak in de broek
Datzelfde heb ik ook, al die EU rechtse haters (eigen grenzen dicht, nexit) zijn ineens pro Europa..quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoewel ik Trump toch wel helemaal zat ben. En zijn laatste dagen als president wel zijn begonnen, dit kan zo echt niet langer, moet ik wel grinniken hoe hij de gevestigde orde van de EU aanpakt.
AD schrijft dat we nu een Europese NAVO moeten bouwen en dat alle beperkende Europese regels daarontrend genegeerd moeten worden inzake de veiligheid.
En alle linkse klanten staan hier achter. Zonder een Trump was dat in geen 100 jaar mogelijk of enigszins denkbaar.
Iedereen blij! Trump verbroederd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik ook, al die EU rechtse haters (eigen grenzen dicht, nexit) zijn ineens ook pro Europa..
Krijg je, he, uit de geschiedenis leren.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen blij! Trump verbroederd.
Trump heeft het goed gezien, Europa is done for. Zwak leiderschap, zwakke lidstaten, zwakke militaire macht, speelt gewoon geen rol van betekenis. En vaak genoeg vallen landen of hele continenten dan ten prooi aan bezettingsmachten. Dat was al zo in tijden van de Romeinen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Christina la Garde is boos weggelopen bij een lunch door een opmerking van een Amerikaanse gazant.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er-in-davos-a4918303
Ja dezelfde oude heks die ons helemaal communistisch wil uitkleden met de digital EU act.
Digitale euro en digitale EU ID, zodat elke cent belasting geheven kan worden.
Met Poetin zijn invasie in Oekraïne zag je al een kentering bij links.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Trump heeft een verrot werelddeel, als er iets ziek is, is dat Amerika wel.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Trump heeft het goed gezien, Europa is done for. Zwak leiderschap, zwakke lidstaten, zwakke militaire macht, speelt gewoon geen rol van betekenis. En vaak genoeg vallen landen of hele continenten dan ten prooi aan bezettingsmachten. Dat was al zo in tijden van de Romeinen.
Of het nou een complot of falend beleid is, de uitkomst is hetzelfde; een verzwakt Europa dat onder massa immigratie zucht en zijn eigen boontjes ternauwernood kan doppen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja iedereen van coa medewerker tot en met Schoof zit in het complot. En Balkenende, en Rutte. En Merkel. En Sarkozy, En Macron. En Berlusconi.. De Wever, en oh ja, alle instanties die ''migratie'' aansturen in die landen zitten ook in het complot
En het magische? Ze houden allemaal hun mond en elkaar een hand boven het hoofd!
Nee, Trump ziet een verenigd Europa als bedreiging, dus gaat hij in de aanval.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Trump heeft het goed gezien, Europa is done for. Zwak leiderschap, zwakke lidstaten, zwakke militaire macht, speelt gewoon geen rol van betekenis. En vaak genoeg vallen landen of hele continenten dan ten prooi aan bezettingsmachten. Dat was al zo in tijden van de Romeinen.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja dezelfde oude heks die ons helemaal communistisch wil uitkleden met de digital EU act.
Digitale euro en digitale EU ID, zodat elke cent belasting geheven kan worden.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:45 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Of het nou een complot of falend beleid is, de uitkomst is hetzelfde; een verzwakt Europa dat onder massa immigratie zucht en zijn eigen boontjes ternauwernood kan doppen.
Een verenigd Europa is nog nooit voorgekomen. We zijn altijd een zwakke broeder geweest die hevig leunden op Uncle Sam. Europa stelt gewoon niets voor op het wereldtoneel. Kijk alleen al naar de pislauwe reactie over Groenland. We moeten kruipen likken en kontjes kussen omdat dat nog ons enige wapenfeit is.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Trump ziet een verenigd Europa als bedreiging, dus gaat hij in de aanval.
En bepaalde zelfhatende European steunen hem daar in.
Maar dat is niet nieuw, ruim 80 jaar geleden had je ook zulke figuren in Nederland.
Lijkt wel alsof dat volk in een collectieve psychose zit hequote:Op woensdag 21 januari 2026 19:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Verder alles goed met je?
Ik weet dat je het niet graag wil horen omdat je nu eenmaal een Europeaan bent, maar de welvaart is de afgelopen 20 jaar hard achteruit gehold in de meeste landen in Europa. De verzorgingsstaat wordt uitgehold, de woningcrisis kan niet worden bezworen door Europese regelgeving, we spenderen jaarlijks meer en meer aan de opvang van veelal laagopgeleide kansarme immigranten waarbij de volledige asiel keten volkomen vastloopt en de generatie twintigers die nu proberen iets van hun leven te maken worden geconfronteerd met torenhoge inflatie, een gigantische cost of living en een ronduit vijandige overheid die ze aan hun lot overlaat.quote:
En nu al zijn we een bedreiging voor Trump.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:47 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Een verenigd Europa is nog nooit voorgekomen.
Het is je misschien niet opgevallen, maar Trump maakt alleen een hoop lawaai over Groenland.quote:We zijn altijd een zwakke broeder geweest die hevig leunden op Uncle Sam. Europa stelt gewoon niets voor op het wereldtoneel. Kijk alleen al naar de pislauwe reactie over Groenland. We moeten kruipen likken en kontjes kussen omdat dat nog ons enige wapenfeit is.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
En nu al zijn we een bedreiging voor Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |