die meeting in Utrecht in het Maximapark. Die was echt zo leuk. Al die peuters helemaal onder de modderquote:Op zondag 25 januari 2026 12:22 schreef Clubsoda het volgende:
Oh ja, die oude OUD meetings waren leuk, dat deed ik ook. En ook wel eens individueel afgesproken. Maar dat is verwaterd en alle topics voor jonge kinderen liggen zo op hun gat (en ik ben zo bejaard inmiddels ook) dat ik daar niet nog een keer aan ga beginnen.
Met sommige mensen wel. Er zijn mensen die ik dagelijks spreek (als in app-contact) en er zijn mensen die ik regelmatig zie IRL. Niet alleen OUD overigens. En vroeger veel naar meets geweest. ONZ meets, maar ook wel OUD meets en dieetclubmeetings.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:49 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie (veel) contact buiten het fórum om?
Heb je straks in ieder geval een vakantieadresje in Hondgarije :-)quote:Op zondag 25 januari 2026 13:51 schreef vencodark het volgende:
Vroeger naar een aantal Single-Sc meets geweest.
Vriendschappen gehad en bezoekjes door het hele land maar dat is allemaal verwaterd.
Alleen oh-oh en ik zijn bevriend, al bijna 5 jaar appen, appen, appen. En post.
Zoals oh-oh al benoemde, zelfs in NL heeft een ontmoeting nooit plaatsgevonden dus even buurten in Hongarije is een beetje gek.quote:Op zondag 25 januari 2026 13:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb je straks in ieder geval een vakantieadresje in Hondgarije :-)
Geniaal!quote:
Mijn zusje woont nu in haar 3e buitenland, ik ben nog nergens geweest. Naar de buitenwereld toe vind ik dat altijd stom om toe te geven (hoezo ga je niet naar familie) maar zowel zij als ik zitten daar niet echt op te wachten. In Engeland was het qua reistijd nog te doen geweest, maar toen was er corona en was dat land op slot, tegenwoordig woont ze zo veel uur reizen weg...quote:Op zondag 25 januari 2026 13:55 schreef vencodark het volgende:
Overigens mijn bloedeigen zus in Zweden nog niet bezocht.
Nou, dat.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:18 schreef Hupje het volgende:
[..]
Geniaal!
[..]
Mijn zusje woont nu in haar 3e buitenland, ik ben nog nergens geweest. Naar de buitenwereld toe vind ik dat altijd stom om toe te geven (hoezo ga je niet naar familie) maar zowel zij als ik zitten daar niet echt op te wachten. In Engeland was het qua reistijd nog te doen geweest, maar toen was er corona en was dat land op slot, tegenwoordig woont ze zo veel uur reizen weg...
Daar ben ik wel een keer geweest maar ik herinner me geen modderquote:Op zondag 25 januari 2026 12:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
die meeting in Utrecht in het Maximapark. Die was echt zo leuk. Al die peuters helemaal onder de modder
Misschien dat jouw kind wel schoon bleef?quote:Op zondag 25 januari 2026 15:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daar ben ik wel een keer geweest maar ik herinner me geen modderen in het Twiske, daar was jij ook toch, met je drielingtank?
Hier geen PS5, maar ik weet dat @Logician er wel een heeft en die kan ook wel schietenquote:Op zondag 25 januari 2026 15:49 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb geen contact met OUD-mensen, afgezien van een slapend WIDM appgroepje. Ik heb vroeger wel echte vrienden via de games afdeling gehad die ik wekelijks zag, maar nieuwe relaties (inclusief een die een man-vrouw vriendschap niet fijn vond, wat uiteindelijk de langzame doodsteek was), verhuizing en baby(‘s) hebben daar een eind aan gemaakt. Wel jammer, want het was altijd erg gezellig en mensen waarmee je een goede klik hebt op meerdere vlakken zijn zeldzaam.
Ik heb wel een vacature voor een matige gamer om samen een online co-op PS5 shooter te spelen op de donderdagavond, mocht er iemand interesse hebben
Herkenbaar probleemquote:Op zondag 25 januari 2026 13:42 schreef BE het volgende:
Overigens is mijn sociale leven IRL vrijwel totaal opgedroogd, oa. doordat het in de jonge jaren van mijn kinders allemaal nogal pittig was en we een beetje uitgeput waren.
Wij noemen het een tiener als de tien in je leeftijd zit :-)quote:Op zondag 25 januari 2026 20:30 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd Kyara, maar je bent toch een tiener vanaf je tiende verjaardag? Of heb ik iets gemist…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |