abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 januari 2026 @ 12:35:00 #201
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219923906
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 12:22 schreef Clubsoda het volgende:
Oh ja, die oude OUD meetings waren leuk, dat deed ik ook. En ook wel eens individueel afgesproken. Maar dat is verwaterd en alle topics voor jonge kinderen liggen zo op hun gat (en ik ben zo bejaard inmiddels ook) dat ik daar niet nog een keer aan ga beginnen.
die meeting in Utrecht in het Maximapark. Die was echt zo leuk. Al die peuters helemaal onder de modder O+
pi_219923966
Ik vind jullie allemaal lief en ik heb het echt naar mijn zin op het Forum maar ik heb al moeite om mijn irl vrienden en familie genoeg te zien en spreken. :@

Ik ging gisteren naar de sportschool, buiten mijn normale planning (ik ga maandag, woensdag en vrijdag), ik voelde me stokoud, ik werd omringd door pubers. Die overigens allemaal meer bezig waren met kletsen en op hun telefoon bezig zijn dan sporten. Bijzonder gezicht was dat, als een soort hangclub.

Gisteren ook met B naar keuze 2 van de middelbare geweest. Hij vond het er leuker dan verwacht, met name omdat hij daar tweetalig VWO kan doen en dan ook meteen start met vakken als scheikunde en natuurkunde in de eerste.
Dus mijnheer twijfelt nu een klein beetje en gaat zaterdag extra naar de open dag van keuze 1.

Het is wel lastig, nichtje die in zijn klas zit, vindt 3 scholen leuk waarvan er 2 in Utrecht zitten en altijd loten. En helaas, wij wonen niet in Gemeente Utrecht dus eigenlijk heeft ze maar 1 school als keuze.
Dus B heeft iig nog keuze omdat hij 2 scholen leuk vindt (die al jaren niet loten).
  zondag 25 januari 2026 @ 13:32:04 #203
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_219924342
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 10:49 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie (veel) contact buiten het fórum om?
Met sommige mensen wel. Er zijn mensen die ik dagelijks spreek (als in app-contact) en er zijn mensen die ik regelmatig zie IRL. Niet alleen OUD overigens. En vroeger veel naar meets geweest. ONZ meets, maar ook wel OUD meets en dieetclubmeetings.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 25 januari 2026 @ 13:42:35 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219924504
Ik heb met een klein clubje van hier, van jaaaren terug regelmatig contact in een appgroep en eens in de zoveel tijd zien we elkaar. Iets met reldellen en loeders! O+

Oh, en ik dacht van de week nog aan SQ! Ik ben zo benieuwd hoe het met haar kinders en haarzelf is!
(Ik heb haar nr trws ook wel, maar het voelt wat suf om haar zomaar ineens te appen met 'hoi, hoe is het?' :D

(Overigens is mijn sociale leven IRL vrijwel totaal opgedroogd, oa. doordat het in de jonge jaren van mijn kinders allemaal nogal pittig was en we een beetje uitgeput waren. Nu vind ik dat enorm jammer (ik mis de spelletjes avonden en hoe laag de drempel was om dingen af te spreken), maar ik weet ook niet goed hoe ik dat weer opkrik. Mede door mijn werk. Ik heb natuurlijk in principe 24/7 dienst, dus ik vind het lastig om dingen af te spreken en dan evt weggeroepen te worden. Onzin eigenlijk, want er zijn nog steeds meer dagen dat ik niet gebeld word dan dat ik wel gebeld word. ;) )
pi_219924683
Vroeger naar een aantal Single-Sc meets geweest.
Vriendschappen gehad en bezoekjes door het hele land maar dat is allemaal verwaterd.
Alleen oh-oh en ik zijn bevriend, al bijna 5 jaar appen, appen, appen. En post. *O*
  zondag 25 januari 2026 @ 13:52:54 #206
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219924706
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 13:51 schreef vencodark het volgende:
Vroeger naar een aantal Single-Sc meets geweest.
Vriendschappen gehad en bezoekjes door het hele land maar dat is allemaal verwaterd.
Alleen oh-oh en ik zijn bevriend, al bijna 5 jaar appen, appen, appen. En post. *O*
Heb je straks in ieder geval een vakantieadresje in Hondgarije :-)
pi_219924728
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 13:52 schreef amaranta het volgende:

[..]
Heb je straks in ieder geval een vakantieadresje in Hondgarije :-)
Zoals oh-oh al benoemde, zelfs in NL heeft een ontmoeting nooit plaatsgevonden dus even buurten in Hongarije is een beetje gek. :P

Overigens mijn bloedeigen zus in Zweden nog niet bezocht. :D
pi_219924948
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 13:52 schreef amaranta het volgende:
Hondgarije
Geniaal! :D

quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 13:55 schreef vencodark het volgende:
Overigens mijn bloedeigen zus in Zweden nog niet bezocht. :D
Mijn zusje woont nu in haar 3e buitenland, ik ben nog nergens geweest. Naar de buitenwereld toe vind ik dat altijd stom om toe te geven (hoezo ga je niet naar familie) maar zowel zij als ik zitten daar niet echt op te wachten. In Engeland was het qua reistijd nog te doen geweest, maar toen was er corona en was dat land op slot, tegenwoordig woont ze zo veel uur reizen weg...
pi_219925090
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 14:18 schreef Hupje het volgende:

[..]
Geniaal! :D
[..]
Mijn zusje woont nu in haar 3e buitenland, ik ben nog nergens geweest. Naar de buitenwereld toe vind ik dat altijd stom om toe te geven (hoezo ga je niet naar familie) maar zowel zij als ik zitten daar niet echt op te wachten. In Engeland was het qua reistijd nog te doen geweest, maar toen was er corona en was dat land op slot, tegenwoordig woont ze zo veel uur reizen weg...
Nou, dat.
Mensen zeggen dan snel iets over vakantieadres naar mijn zus maar zo enorm hecht zijn wij niet en het is een takke-eind en manier van reizen.
Ze zitten vrij hoog in het noorden van Zweden en geen directe vliegverbinding etc etc.
Als we nu een reislustig gezin waren, is het óók nog anders ofc.
Straks in maart komt ze deze kant op, dan heb ik ze 2 jaar niet live gezien.
pi_219925398
quote:
2s.gif Op zondag 25 januari 2026 12:35 schreef Kyara het volgende:

[..]
die meeting in Utrecht in het Maximapark. Die was echt zo leuk. Al die peuters helemaal onder de modder O+
Daar ben ik wel een keer geweest maar ik herinner me geen modder :o en in het Twiske, daar was jij ook toch, met je drielingtank? :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219925413
Ik heb een zus in de VS, die we over 4 jaar graag zouden bezoeken maar ik ben ook wel heel benieuwd wat er in die tijd daar gaat gebeuren. :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 25 januari 2026 @ 15:08:46 #212
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219925426
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 15:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Daar ben ik wel een keer geweest maar ik herinner me geen modder :o en in het Twiske, daar was jij ook toch, met je drielingtank? :+
Misschien dat jouw kind wel schoon bleef? :D Twiske was ik ook ja.
pi_219925674
Ik heb jaren terug in een groepsapp gezeten met een aantal (4 als ik mij niet vergis) OUD-ers, van daaruit ook een meet gehad bij mij thuis. Was gezellig, maar ik vind app-contact lastig (al die koetjes en kalfjes, en echt verschillende persoonlijkheden, zorgde voor constante onzekerheid bij mij) en afspreken nog lastiger. Ik zie mijn IRL vrienden al amper omdat we een druk gezinsleven hebben dat een sociaal leven in de weg zit en omdat ik gewoon niet zo afsprekerig bent. Trekt mij vaak helemaal leeg, zeker met de kinderen erbij. Dus ik heb de beslissing genomen om dat contact te verbreken, daarna ook geen behoefte meer gehad om nog met andere te meeten of contact te hebben buiten het forum om (anders dan Facebook/Instagram vrienden, daar heb ik er wel meer van).

Ik krijg morgen mijn adviesgesprek n.a.v. diagnostisch onderzoek en vind het toch best spannend. En de 9 jarige heeft morgen haar 1e ochtend op haar nieuwe school O+ Ze heeft er vrijdag gekeken en ze vond het gewèldig O+ en het afscheid op haar oude school was liefdevol en hartverwarmend. Ze heeft veel cadeautjes en knutsels gekregen en mag altijd even binnenkomen om hoi te zeggen gaf de juf aan O+
pi_219925689
Ik heb geen contact met OUD-mensen, afgezien van een slapend WIDM appgroepje. Ik heb vroeger wel echte vrienden via de games afdeling gehad die ik wekelijks zag, maar nieuwe relaties (inclusief een die een man-vrouw vriendschap niet fijn vond, wat uiteindelijk de langzame doodsteek was), verhuizing en baby(‘s) hebben daar een eind aan gemaakt. Wel jammer, want het was altijd erg gezellig en mensen waarmee je een goede klik hebt op meerdere vlakken zijn zeldzaam.

Ik heb wel een vacature voor een matige gamer om samen een online co-op PS5 shooter te spelen op de donderdagavond, mocht er iemand interesse hebben ;)
pi_219925744
Spannend idd Schanu! Hopelijk heeft Jewel een goede start op de nieuwe school morgen!
  zondag 25 januari 2026 @ 16:38:26 #216
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_219926131
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 15:49 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb geen contact met OUD-mensen, afgezien van een slapend WIDM appgroepje. Ik heb vroeger wel echte vrienden via de games afdeling gehad die ik wekelijks zag, maar nieuwe relaties (inclusief een die een man-vrouw vriendschap niet fijn vond, wat uiteindelijk de langzame doodsteek was), verhuizing en baby(‘s) hebben daar een eind aan gemaakt. Wel jammer, want het was altijd erg gezellig en mensen waarmee je een goede klik hebt op meerdere vlakken zijn zeldzaam.

Ik heb wel een vacature voor een matige gamer om samen een online co-op PS5 shooter te spelen op de donderdagavond, mocht er iemand interesse hebben ;)
Hier geen PS5, maar ik weet dat @Logician er wel een heeft en die kan ook wel schieten :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219926183
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 13:42 schreef BE het volgende:
Overigens is mijn sociale leven IRL vrijwel totaal opgedroogd, oa. doordat het in de jonge jaren van mijn kinders allemaal nogal pittig was en we een beetje uitgeput waren.
Herkenbaar probleem :Y
Ik weet ook niet zo goed hoe ik daar iets aan kan doen. Helpt ook niet dat ik zelf nog steeds de energie van een schildpad heb. Dus t is ook niet alsof ik veel kan, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet wil.

Ik ben wel dikke matties met DancingPhoebe, die ken ik van een ander online, zij heeft me ooit naar fok gelokt. Wij zien elkaar af en toe ook irl maar verder is het vooral oneindig appen. Verder zijn er maar weinig fokkers die ik gemeet heb.

[ Bericht 12% gewijzigd door Vanyel op 25-01-2026 16:55:49 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219926355
Ik heb een paar keer gemeet en met één heb ik regelmatig appcontact.
Via een een ander forum, lang geleden, heb ik nog steeds contact met iemand. Das nu al een jaar of 23 O+

Ik heb irl altijd weinig vriendinnen gehad door kinderen, zaak, druk. De laatste twee jaar zijn er wel een paar bijgekomen. Nog steeds een klein groepje maar ik vind dat prima. Het is zo grappig hoe je soms met iemand in gesprek raakt en er dan een klik is waaruit een vriendschap ontstaat.

@Schanu, spannende dag morgen! Ik hoop dat alles goed gaat en ze haar plekje daar zal vinden. Heel fijn dat ze het zelf zo ziet zitten :)

Waarom toch altijd vogelkak op net gelapte ramen }:|
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf zondag 25 januari 2026 @ 17:30:36 #219
148247 taxibabe
pi_219926494
Ik heb nog nooit gemeet hier, dus alleen via het forum contact.
IRL heb ik ook niet veel vrienden, maar dat is vooral een kwestie uit het verleden en vind ik het lastig om nieuwe vrienden te maken (al heb ik er ook niet veel behoefte aan, maar ook dat zal wel door mijn verleden komen). Qua familie zie ik alleen mijn vader. In het dorp hiernaast wonen mijn moeder en mijn zus, maar daar heb ik het contact mee verbroken. Ze hebben allebei een narcistische persoonlijkheidsstoornis (dat zullen ze zelf nooit toegeven), alcoholverslaafd en nogal wat andere psychische problemen. Maar het ligt niet aan hen..

Daarnaast zit er maar 1,5 jaar tussen mij en mijn zus, dus ze vond dat elke vriendschap die ik had van haar moest zijn en niet van mij. En weet ze altijd alles beter dan iedereen ter wereld. Maar ik vind het prima zo, lekker eigen bubbel met man en kind. Met name in de zomer wel contact met de buurt vanwege de spelende kinderen met af en toe een buurt bbq of ff borrelen op de stoep.
  zondag 25 januari 2026 @ 19:18:44 #220
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219927338
Wat een naar taxi. Goede brslissing omdat contact te verbreken maar dat zal ook best lastig zijn.

En ook check op het opgedroogde sociale leven.

@Schanu spannende dag morgen. Hopelijk heeft jewel een fijne ochtend en kun jij je volledig focussen op je eigen gesprek.

Mijn meiden zijn vandaag officieel tieners. 13 jaar alweer.
  zondag 25 januari 2026 @ 19:25:06 #221
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219927375
Gefeliciteerd Kyara
  zondag 25 januari 2026 @ 20:01:48 #222
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_219927717
@Schanu succes morgen!!
@Kyara gefeliciteerd.

Ik ben heel goed met mijn zusje, haar man, kinderen, en mijn broertje, maar we hoeven elkaar niet voortdurend te zien,
Zij hebben wel contact met mijn moeder, ik zo weinig mogelijk, maar ze begrijpen het volledig.
Ik heb zo in de buurt wel veel mensen waar ik een praatje mee maak, maar echt vrienden, mwah.
Eentje wel maar die komt binnenkort te overlijden en wil nu al geen contact meer.
En de buuf is wel een vriendin maar meer iemand waarmee ik vaak loop, we spreken niet zo af met elkaar eigenlijk, altijd buiten en met de honden.
Buurt kind van bijna 11 komt wel liefst een paar keer per week, ze is net pas weer weg, kwam om 13 uur en mocht blijven eten, we hebben samen best wat ingepakt en weggegooid weer, en ook skip bo gespeeld en de honden uitgelaten.
Mijn vaste vrienden heb ik eigenlijk sinds corona nog maar sporadisch gezien en dat vind ik prima.
Nu komen er wel ineens best nog wat mensen in die laatste weken en dat vind ik ook leuk en prima.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 25 januari 2026 @ 20:30:59 #223
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219927949
Gefeliciteerd Kyara, maar je bent toch een tiener vanaf je tiende verjaardag? Of heb ik iets gemist…

Qua contact zit ik in een klein appgroepje, spreek ik een dieetclubber nog heel veel via app en heel af en hoe irl (door de afstand) da’s echt een vriendin, en een paar mensen heel sporadisch via de app. En een oud-er is mijn achterbuurvrouw. Onze kinderen spelen weleens samen, die zie ik bijna dagelijks op school en we kletsen. Vroeger had ik ook nog wel contact met Malteser (ook een paar keer afgesproken), maar dat is verwaterd geloof ik… en SQ heb ik een of twee keer live gezien, maar dat was meer een combi van iets ophalen en dan gezellig een bak thee en een boterham met pindakaas.

Ik heb wel ooit een heel gezellige dieetclub-kledingruil-meet gedaan bij mij thuis. Maar toen woonde ik nog in de buurt van Tilburg. Nu in Limburg en dat is voor bijna iedereen te ver. En meets in Utrecht zijn voor mij dan weer te ver weg.

Over irl sociaal leven: dat was een tijdje wat tam, maar het helpt enorm om bij een vereniging te gaan of een hobby te zoeken die je samen met anderen doet. In mijn geval theater/musical. Maar iets anders kan ook. En ik blijf soms ook gewoon hangen bij een speelafspraak en daar zijn ook wat gezellige contacten uit voortgekomen wel. Echt goede vriendinnen heb ik 2 of 3 denk ik. Niet veel, maar genoeg. Een gezellige mensen om iets leuks mee te doen zijn er wel weer. Zeker nu de kinderen allebei gestart zijn met klimmen, merk ik dat we daar ook weer mensen tegenkomen met kinderen die het dan wel gezellig vinden om samen te gaan en zo groeit er vast wel weer iets.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219927968
Gefeliciteerd kyara
  zondag 25 januari 2026 @ 20:41:43 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219928058
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:30 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd Kyara, maar je bent toch een tiener vanaf je tiende verjaardag? Of heb ik iets gemist…
Wij noemen het een tiener als de tien in je leeftijd zit :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')