Ja, mijn max was 6 reps met 16 kilo per hand. Maar dan doe ik maar 3 setjes, opwarmen met 10x0kg, setje 10x8 per hand en eindigen met die 2x16.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat is kut! Ik doe hem wel met minder gewicht dan jij denk ik (denk laatste keer met één dumbbel van 4kg). Hij zit ook onregelmatig in mn schema's (in deze en mn vorige bv niet). Ik vind fly's (in welke versie dan ook) dan weer verschrikkelijk want daar krijg ik zo nare spierpijn van.
Reps per been of in totaal? Ik doe 3 setjes van 10-12 reps per been, maar 2x 16kgquote:Op donderdag 22 januari 2026 09:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, mijn max was 6 reps met 16 kilo per hand. Maar dan doe ik maar 3 setjes, opwarmen met 10x0kg, setje 10x8 per hand en eindigen met die 2x16.
Per been! Totaal tellen mag niet van de baas.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:18 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Reps per been of in totaal? Ik doe 3 setjes van 10-12 reps per been, maar 2x 16kg![]()
dat is wel ff wat anders dan 1x4'
Haha nou je bent nu gestart op al het dubbele gewicht van wat ik doe, dus je bent nog steeds sterkquote:Op donderdag 22 januari 2026 09:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Per been! Totaal tellen mag niet van de baas.
Ik vond mezelf ook vet sterk toen, lekker is dat, maar blijkbaar toch iets te enthousiast dus nu kan ik weer van voor af aan beginnen. Zo voelt het tenminste, maar is natuurlijk niet zo. Oorspronkelijk vond ik het zonder gewicht ook om te janken.
Trouwens fly's
Dikke stretch op de littekensDaar zit best wel wat vast wat ik vrij moeilijk kan stretchen dus ik jubel over alles waarmee het wel lukt
Groot!!quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:54 schreef exode het volgende:
Ik ben vandaag in de ellenlange rij van de kaasboer op de markt gaan staan, ben naar de apotheek geweest voor medicatie van B en moest in de rij staan bij het DHL pakketpunt.
Op al die plekken had ik last van hyperventilatie en nu...niet!
Ik stond er niet heel relaxt maar er gebeurde niets.
Klein, maar zo fijn
Nou dat dus. gore gesprekken negeer ikik zie meer op tegen poep, poep en poep! Al was ik met de katten ook chef poep en die zagen onze tuin als 1 grote kattenbak dus ik ben wel wat gewend maar een Golden heeft vast grote drollen.
Poep dus.
Voor een ander misschien klein maar als je dealt met die zaken is het heel groot. Toen ik midden in mijn paniekstoornis zat en ik voor de 1e keer zonder paniek weer in de bus kon gaf dat een geweldig gevoel dus dikke hoera voor jou!! Fijn dat het zo ging.quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:54 schreef exode het volgende:
Ik ben vandaag in de ellenlange rij van de kaasboer op de markt gaan staan, ben naar de apotheek geweest voor medicatie van B en moest in de rij staan bij het DHL pakketpunt.
Op al die plekken had ik last van hyperventilatie en nu...niet!
Ik stond er niet heel relaxt maar er gebeurde niets.
Klein, maar zo fijn
Nou dat dus. gore gesprekken negeer ikik zie meer op tegen poep, poep en poep! Al was ik met de katten ook chef poep en die zagen onze tuin als 1 grote kattenbak dus ik ben wel wat gewend maar een Golden heeft vast grote drollen.
Poep dus.
Zo heeft deze millenial/genZ-er het geleerd op de basisschoolquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:45 schreef oh-oh het volgende:
Smurfen is wel het vreemdste werkwoord om te gebruiken voor een ezelsbruggetje...
Ik kende die ook niet.
Nou, dat dus.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:01 schreef oh-oh het volgende:
Wij leerden gewoon jij als voorwerp achter het werkwoord:t. Check het met een ww dat niet op een d eindigt bij twijfel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |