Maar na 22 uur slaap ikquote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:21 schreef Logician het volgende:
[..]zeker, al kan ik de donderdagavond altijd pas na 22u.
Arc raiders kan cross platform, dan kunnen we met zijn drieën.
Ja kliko kan ook. Maar die wordt hier niet vaak aan de weg gezet (we hebben een composthoop dus gaat eigenlijk niks in de gft en de zwarte kliko denk eens in de twee maanden) dus ben bang dat dat gaat stinken voor die tijd.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Kliko kan ook Hillie of je zwiept hem idd gewoon daar waar ie vandaan kwam![]()
Ratten zijn kut. Had ze toen in mn schuur, ieuwmaar toen mocht er nog gif gebruikt worden en was het probleem snel opgelost. Geen idee hoe je er nu vanaf komt
Succes iig!
Oké, de luchtbevochtiger moet ontkalkt worden met een spulletje van action. Dat erin en een uurtje laten draaien. Straks maar halen en hopen dat het daarmee is opgelost. Zo niet, moet ie worden teruggestuurd. Kan um eigenlijk niet missen met de verwarming aan. Lucht wordt gortdroog en dat vindt mn huid niet fijn
Fijn dat het een fijn gesprek was.quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:29 schreef exode het volgende:
Juul is de hele dag (tot 2 uur) op school gebleven en stuitert nu met een vriendje door de tuin....inderdaad rare wezens die kinderen.
Lunch op werk ging goed, ik was wel enorm gespannen. Zo erg dat ik niet eens kon lunchen. Maar gedurende het gesprek ontspande ik wat meer. Het was wederom een fijn en open gesprek. Vooral over niet werk dingen en kort wat afgestemd over het werk. Met name de opbouw van uren.
Het was gek om weer echt even op kantoor te zijn. Ik merk dat ik nu enorm moe ben. Dus het was goed zo.
Lastig Kyara, ik hoop dat je toch ergens je moment kan pakken en even rusten. Was het gek je laatste werkdag? Kon je het goed afsluiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Hopenlijk met positieve uitkomst.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:23 schreef Troel het volgende:
Hondje is terug bij de fokker. Die gaat hem laten opereren in de hoop dat het de bal is en durft hem te verzorgen na de operatie.
https://www.bol.com/nl/nl(...)share_pdp_androidappquote:Op donderdag 29 januari 2026 18:38 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand nog goede ideeën voor een leuk verjaardagscadeautje voor een meisje van 9? Ze houdt van wetenschappelijke en ontdekkende dingen..... Vorig jaar gaf Simon een set om zelf zeepjes te maken, maar nu weet ik het even niet meer. Budget is rond de 10 Euro.
Link doet het bij mij nietquote:Op donderdag 29 januari 2026 18:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hopenlijk met positieve uitkomst.
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)share_pdp_androidapp
Zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |