abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219928078
Ik zou mijn broertje wel vaker willen zien maar die is de helft van de tijd niet bereikbaar dus in de praktijk komt er gewoon weinig van om echt af te spreken. :')
Verder 3 afzonderlijke vriendinnen waar ik weleens mee ga lunchen of iets.
En dan heb ik dus oh-oh en mijn werk homie waar ik toch wel een vriendschap op de app mee opgebouwd heb.

Vindt het eigenlijk wel genoeg mensen/vrienden.
Ik hoef geen grote vriendengroep of wekelijkse thee-afspraken hoor. :)
pi_219928690
Via FOK! Geen vrienden irl, wel een paar keer mensen mogen ontmoeten maar dat was meer in ophalen/afgeven sfeer.

In het echte leven heb ik vooral veel kennissen waar ik mee klets of eens een bakkie doe, echte vrienden zijn op 1 hand te tellen en dat is genoeg, We weten wat we aan elkaar hebben en staan er als het nodig is.
Zeker nu mijn leven vooral geleid wordt door de ziekte van mijn vader is het onderhouden lastig.
S. 2014
J. 2016
pi_219928928
Vroeger toen S nog klein was ben ik een paar keer bij een meeting geweest (bij een grote kinderboerderij ergens en volgens mij reed ik toen samen met Chanty) en ook bij het Nijntje museum. Verder bij een paar Fok-bbq’s geweest.

Op FB nog wel wat fokkers.

In het echte leven ook veel vrienden en kennissen.
Vriendinnen ontmoet bij m’n studie waar ik eens in de zoveel tijd mee ga eten. Ik werk samen met m’n beste vriendin met wie ik naast werk ook regelmatig afspreek om te wandelen of eten.
Buren met wie ik goed contact heb en ook vaak mee wandel of ga eten of dagjes weg (pretparken of dagje Duitsland ofzo). Filmavondjes doen we ook.
Ouders van sportvriendinnetjes van S die ik een paar keer per week zie bij de training en bij wedstrijden. De meisjes spreken ook vaak af buiten sporten om en logeren ook bij elkaar.
De ouders maken het dan ook maar gezellig met wat borrelhapjes, je moet toch wat :P
Het is soms wat druk, maar ik zou niet echt anders willen geloof ik.
Overigens vind ik het ook heerlijk om alleen thuis op de bank te liggen onder een dekentje en een serie te kijken oO<
pi_219928972
Oh, en ik zit in hetzelfde slapende WIDM appgroepje als ff :')
pi_219929282
@Schanu fijn dat ze morgen kan beginnen! Fijn dat ze er zin in heeft!

@Kyara gefeliciteerd met je tieners!

Hier ook niet veel vrienden. Op zich wel een vriendengroep, maar ga meer om met de mannen wat man ook mee om gaat dan dat ik echt met de dames iets ga doen. Maar niet echt een goede vriend/vriendin of zo.
Ook wel een aantal collega’s waar ik goed mee kan en waar we wel eens een activiteit mee doen.

Maar vind het ook helemaal prima hoor zo! Ben ook niet echt op zoek naar een bff of zo
pi_219929806
Gefeliciteerd @Kyara!

Ik ben wel eens naar een paar meetings geweest, heb een paar mensen van hier op facebook.
Ik blijk in de verte familie te zijn met oa @Ynske. Dat is wel grappig als je daar dan via een forum achter komt ;) .

In real life heb ik niet zoveel vrienden. Ik heb nog contact met mijn bff van de middelbare school. Al zien we elkaar weinig. Het voelt altijd wel weer vertrouwd ofzo.
En ik heb van het sporten wel wat contacten, die zich wel voornamelijk beperken tot de vereniging/het sporten.
Met een paar mensen heb ik buiten het sporten ook contact.
Vroeger met moeders van vriendjes/vriendinnetjes van de kinderen, maar dat contact is ook een heel stuk minder.
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 januari 2026 @ 08:53:51 #232
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_219929943
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 08:05 schreef Nijna het volgende:
Gefeliciteerd @:Kyara!

Ik ben wel eens naar een paar meetings geweest, heb een paar mensen van hier op facebook.
Ik blijk in de verte familie te zijn met oa @:Ynske. Dat is wel grappig als je daar dan via een forum achter komt ;) .

In real life heb ik niet zoveel vrienden. Ik heb nog contact met mijn bff van de middelbare school. Al zien we elkaar weinig. Het voelt altijd wel weer vertrouwd ofzo.
En ik heb van het sporten wel wat contacten, die zich wel voornamelijk beperken tot de vereniging/het sporten.
Met een paar mensen heb ik buiten het sporten ook contact.
Vroeger met moeders van vriendjes/vriendinnetjes van de kinderen, maar dat contact is ook een heel stuk minder.
Ja dat was echt grappig, en dat via een foto die ik gemaakt heb van je oudste
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_219930017
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 08:53 schreef Ynske het volgende:

[..]
Ja dat was echt grappig, en dat via een foto die ik gemaakt heb van je oudste
Die hangt nog bij mijn ouders in de hal tussen de verzameling kleinkinderen :)
Fake it till you make it...
pi_219930082
Hier overigens nooit echt uitgebreid gecontact met ouders van vriendjes/vriendinnetjes. Ook niet echt behoefte aan moet ik zeggen. Natuurlijk wel bij het halen van de kinderen een kort gesprekje, maar nooit de behoefte gehad om bij iemand een kop thee te doen als de kinderen aan het spelen zijn.

Ik moet zeggen dat ik op het schoolplein ook altijd een ‘loner’ was. Stond niet bij de kliekjes ouders, voor mijn gevoel zou dat dan toch geforceerde gezelligheid zijn. Buiten dat ik er geen behoefte aan had, denk ik dat het ook een stuk onzekerheid is, of dat mensen wel ‘zin hadden om mij er bij te hebben’.
pi_219930360
Ik heb jarenlang een grote schare vrienden gehad. Maar dat is grotendeels verwaterd. Ander leven, andere interesses, dat gebeurt.

Maar ik heb nog steeds een hele fijne club vrienden. Helaas wonen ze allemaal op een uur rijden (verspreid ook nog eens). De afgelopen jaren waren ze mijn steun en ook juist mijn plezier. Het zijn wel allemaal vrienden die ik 20+ jaar ken. We hebben aardig wat meegemaakt samen.
Overigens spreken we in groepjes af maar ook 1 op 1. Niet wekelijks maar ik probeer bellend wel contact te houden.

En hoppa, alweer gesport vandaag. (jij ook Venco?) En de knoop doorgehakt dat we de tv kast gaan bestellen. Het is exact hetzelfde hout als onze andere kast (waar de Lego op staat) en als de kleur ons toch stoort, verven we hem wel.
pi_219930871
@exode
Nee, niet gesport. Ten 1e had ik moeten werken tot 11 uur en ten 2e: mijn dochter is ziek. :')
Maar ik had anders van plan geweest morgen te gaan maar aangezien diezelfde dochter ziek is, wordt het woensdag, op z’n vroegst.
Maar ik ga wel deze week!
Ik probeer vanaf volgende week dinsdag en vrijdag te pakken.
pi_219931032
Ik sportte weer met trainer vandaag. Hoop dat ik morgen nog aan mijn wenkbrauw kan krabben. En de trap af kom :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219931065
Nog gefeliciteerd met je dochters Kyara O+

Goed bezig met je sporten Exode!

Beterschap voor je dochter Venco, hopelijk lukt het je om deze week nog te gaan sporten! Als je die 1e keren eenmaal gehad hebt, wordt het hopelijk ook vanzelf minder spannend :)

Vanyel, dat klinkt alsof je een zware training achter de rug hebt, stoer maar ook sterkte alvast met de spierpijn ;)

Ik heb amper contact met mijn familie. Mijn vader heeft autisme en die zie ik nooit meer. De laatste keer was vorig jaar bij de begrafenis van mijn oma. De keer daarvoor was bij de geboorte van mijn jongste. Eerstvolgende keer contact zal bij de volgende begrafenis zijn denk ik, laat dat nog maar heel lang duren. Mijn moeder zie ik op de verjaardagen van mijn kinderen, dus 2 keer per jaar. En afgelopen jaar dan toevallig nog 2 keer extra in verband met mijn diagnostisch onderzoek (waar ik overigens met vlag en wimpel door ben gekomen, ik heb vanmorgen officieel de diagnose autisme gekregen). Dat is prima zo, zij heeft adhd en vindt contact heel erg lastig en uitputtend. En ons contact is dat ook :') Dus het werkt op deze manier voor ons beide, er is geen ruzie (en dat is wel eens anders geweest met tussendoor jaren van geen contact) dus dit geeft ons beiden rust.

De 9 jarige ging vanmorgen blij naar school. Toen ik zei 'veel plezier', zei ze blij dankjewel en het voelde voor de 1e keer sinds zo'n lange tijd dat ik het mij niet eens meer kan herinneren als een gemeende 'veel plezier' (in plaats van een succes of zelfs sterkte :X). Dit voelde zo goed, dat ik het niet in woorden kan beschrijven. Op naar nog veel meer van dit soort succeservaringen O+
pi_219931107
Ik gun het jullie zo Shanu! In ieder geval een fijne start :)

Nog van harte Kyara! Was het een leuke dag?

Beterschap daar Venco, hopelijk knapt je dochter snel op. Is het een griepje?
  maandag 26 januari 2026 @ 12:24:15 #240
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_219931196
Super fijn Schanu!!!
Voor jullie beiden.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_219931265
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 12:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik sportte weer met trainer vandaag. Hoop dat ik morgen nog aan mijn wenkbrauw kan krabben. En de trap af kom :'(
Die trap nekte mij ook de eerste dagen. :')
pi_219931904
Ik sportte ook vanochtend met trainer. En ik geloof dat mijn trainer stiekem meeleest hier, want de Bulgarian split squats zitten in mn derde schema *O* . En omdat ik mezelf een slappeling vond na @Vanyel dr 2x16kg, deed ik ze vandaag met 1x10kg ipv 1x4kg. Ging best wel goed ^O^ . Voelde me sowieso wel sterk vandaag, ook een PR op single arm seated row.

@Schanu O+ het is jullie zo ontzettend gegund :*

Ik heb met twee mensen van Fok! een keer gewandeld (en mocht je hier meelezen Tele, ik ga je nog appen voor een volgende wandeling!) en ik heb er eentje op congres een keer gespot maar toen durfde ik haar nog niet aan te spreken haha, en die spreek ik nu af en toe in werk context.

@Vanyel mocht je een keer gezelschap bij sporten fijn sociaal contact vinden wat je niet al teveel extra energie kost (of dat eens willen uitproberen), en je sportschool heeft ook dagkaart dingen, dan weet je me te vinden. Kun je in the process je extra sterk voelen omdat je een fysiek gezonde 36-jarige er vierkant uit sport ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door vlindertje89 op 26-01-2026 13:07:08 ]
pi_219931989
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Kun je in the process je extra sterk voelen omdat je een fysiek gezonde 36-jarige er vierkant uit sport ;)
Noem je me nou oud? }:|

Vergeten we allemaal weer te verhuizen naar Vencos topic met dit gebabbel :@

Eerst een tukje, dan verhuis ik wel :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219932034
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Noem je me nou oud? }:|

Vergeten we allemaal weer te verhuizen naar Vencos topic met dit gebabbel :@

Eerst een tukje, dan verhuis ik wel :Y
Ik impliceerde alleen dat je ouder bent dan ik. En aangezien ik nog een zeer jonge blom ben, ben jij ook nog hartstikke jong ;)
pi_219932783
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 13:01 schreef vlindertje89 het volgende:
sociaal contact ... wat je niet al teveel extra energie kost
Dat bestaat nog niet.
Zonde van het sterk voelen wel.
pi_219933580
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat bestaat nog niet.
Zonde van het sterk voelen wel.
Dat is klote :*
Mocht het komen en je wil je dan alsnog extra sterk voelen, dan hoor ik het wel ;). En in de tussentijd zal ik je in het sporttopic vast op weg helpen ermee haha
  maandag 26 januari 2026 @ 17:59:35 #247
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219934145
Hoe heeft je dochter het gehad Schanu?
  maandag 26 januari 2026 @ 18:04:31 #248
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219934176
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 17:59 schreef amaranta het volgende:
Hoe heeft je dochter het gehad Schanu?
Precies wat ik wilde vragen!

Mijn man was het hele weekend niet lekker. Erg moe, veel lucht in zn buik, hoofdpijn… ik heb vanavond repetitie en ben onwijs duizelig. Nu ben ik wel vaker heel duizelig, maar vandaag echt al de hele dag bij elke wending en zelfs als ik gewoon stil zit. De wereld draait. Niet gaan, zou je dus zeggen… maar afleiding lijkt te helpen. En repetitie is normaal wel leuk. Maar het is ook een half uur donkere snelweg naar huis als het toch niet gaat. Ik weet het effe niet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219934490
Ze kwam heel enthousiast uit school O+ Ze was wel heel erg onder de indruk geweest doordat 2 klasgenoten boos waren geworden op de juf, maar toen heeft ze zelf heel knap gevraagd of ze naar de rustruimte mocht omdat haar hoofd te druk werd. En ze wil heel graag nu al hele dag naar school zei ze meteen :') maar toen ze eenmaal een half uur thuis was stortte ze een beetje in qua energielevel en was ze zo moe dat ze alleen nog maar duimend op de bank kon hangen. Dus ondertussen is ze het toch wel eens met een rustige opbouw en halve dagen ;)

Maar al met al: hartstikke positief O+

Tink dat klinkt heel naar, als ik het zo lees kan je beter thuis blijven en even de rust pakken die je nodig hebt. Zeker als je nog zo lang moet rijden, met die duizeligheid klinkt dat niet heel verantwoord. Hopelijk voel je je snel weer beter!
pi_219934593
Ach @Schanu, wat fantastisch O+ hoe voel jij je erbij? Valt er een last van je schouders of zit er nog wel een gevoel van onzekerheid over hoe lang het zo goed zal blijven gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')