Nog gefeliciteerd met je dochters Kyara

Goed bezig met je sporten Exode!
Beterschap voor je dochter Venco, hopelijk lukt het je om deze week nog te gaan sporten! Als je die 1e keren eenmaal gehad hebt, wordt het hopelijk ook vanzelf minder spannend

Vanyel, dat klinkt alsof je een zware training achter de rug hebt, stoer maar ook sterkte alvast met de spierpijn

Ik heb amper contact met mijn familie. Mijn vader heeft autisme en die zie ik nooit meer. De laatste keer was vorig jaar bij de begrafenis van mijn oma. De keer daarvoor was bij de geboorte van mijn jongste. Eerstvolgende keer contact zal bij de volgende begrafenis zijn denk ik, laat dat nog maar heel lang duren. Mijn moeder zie ik op de verjaardagen van mijn kinderen, dus 2 keer per jaar. En afgelopen jaar dan toevallig nog 2 keer extra in verband met mijn diagnostisch onderzoek (waar ik overigens met vlag en wimpel door ben gekomen, ik heb vanmorgen officieel de diagnose autisme gekregen). Dat is prima zo, zij heeft adhd en vindt contact heel erg lastig en uitputtend. En ons contact is dat ook

Dus het werkt op deze manier voor ons beide, er is geen ruzie (en dat is wel eens anders geweest met tussendoor jaren van geen contact) dus dit geeft ons beiden rust.
De 9 jarige ging vanmorgen blij naar school. Toen ik zei 'veel plezier', zei ze blij dankjewel en het voelde voor de 1e keer sinds zo'n lange tijd dat ik het mij niet eens meer kan herinneren als een gemeende 'veel plezier' (in plaats van een succes of zelfs sterkte

). Dit voelde zo goed, dat ik het niet in woorden kan beschrijven. Op naar nog veel meer van dit soort succeservaringen