abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 18:29:15 #201
236264 crew  capricia
pi_219916579
Op de radio bij NPO 1 vandaag, dat er meer Kamerleden van de PVV overwegen over te stappen naar die nieuwe club van Markuszower.

Wie en hoeveel werd niet gezegd. Maar ze hadden het er over dat het dan een club van minimaal 9 mensen zou worden.

We gaan het zien.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219916750
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 14:09 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Volgens mij ging Timmermans nog wel voor steun aan Oekraïne liggen omdat hij ergens zijn zin niet kreeg, ik dacht dat het Gaza was.
Volgens mij niet.
pi_219916766
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 14:10 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
VVD houdt zich gewoon aan zijn verkiezingsbelofte dat zouden meer partijen eens moeten doen.

De hele term "campagnemodus" is een soort modewoord of minachting naar kiezers toe waarbij het schijnbaar OK is om in je campagne maar te liegen en/of een worst voor te houden aan je kiezers om zodra de stem binnen is deze direct te laten vallen.

Toen Omtzigt zich niet aan de belofte hield en toch met de PVV in zee ging was de wereld te klein en hoorde ik niemand over campagnemodus, maar als de VVD zich wel aan de belofte houdt dan is het ineens waarom komen ze niet uit de campagnemodus.

Afhankelijk van de gewenste uitkomst (lees we willen links beleid) geven er gewoon een spin aan die het beste uitkomt.
Allemaal leuk en aardig. Maar ondertussen is het wel de VVD die een of andere idiote extreemrechtse partij luid en duidelijk prefereert boven een middenpartij…
pi_219917034
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:49 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Allemaal leuk en aardig. Maar ondertussen is het wel de VVD die een of andere idiote extreemrechtse partij luid en duidelijk prefereert boven een middenpartij…
Ja daar mag en kan je vanalles van vinden en commentaar op leveren.
pi_219917048
https://www.nu.nl/politie(...)m-uit-partijtop.html

Hou de eer aan jezelf, baal flink dat het geen succes is geworden en trek er de stekker uit.
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 19:19:17 #206
375570 crew  Cyan9
pi_219917061
Het is gevoelsmatig wel een beetje alsof ze in de formatie een partij niet willen laten meedoen, en nu verontwaardigd zijn dat betreffende partij niet staan te springen om de minderheidspoging te ondersteunen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 19:29:05 #207
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219917155
Tja.

pi_219917181
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:29 schreef Eightyone het volgende:
Tja.

[ link | afbeelding ]
Een zin van haar zonder dat ze haar extreemrechtse matties van JA21 erbij wil trekken. Blijkbaar is er toch nog enige hoop _O-
  zaterdag 24 januari 2026 @ 19:34:31 #209
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219917207
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:31 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Een zin van haar zonder dat ze haar extreemrechtse matties van JA21 erbij wil trekken. Blijkbaar is er toch nog enige hoop _O-
Op Bluesky denken ze er iig het hunne van.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3md5zrf4tfc2x
pi_219917412
twitter

Ach jee, BBB-dame. In 1944, de geallieerden veroverden Nederland met toestemming van de Nederlandse regering. Zeker wel geaccordeerd. De Duitse regering had niet het recht dit wel of niet te accorderen.
En ook niet het recht Nederland binnen te vallen, Net zoals Trump niet het recht heeft met geweld Venezuela te beschieten, op hun grondgebied mensen te doden.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 20:31:33 #211
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219917958
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 19:49 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]

Ach jee, BBB-dame. In 1944, de geallieerden veroverden Nederland met toestemming van de Nederlandse regering. Zeker wel geaccordeerd. De Duitse regering had niet het recht dit wel of niet te accorderen.
En ook niet het recht Nederland binnen te vallen, Net zoals Trump niet het recht heeft met geweld Venezuela te beschieten, op hun grondgebied mensen te doden.
De domheid van dit soort figuren, die beweren, dat ze zo voor Nederland zijn, is gewoon stuitend.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 24 januari 2026 @ 20:37:25 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219918027
quote:
[ x ]

8)7
Dat is wel zeldzaam dom van Caroline..
En dat is écht de meest positieve uitleg die ik eraan kan geven :{
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 24 januari 2026 @ 20:40:11 #213
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219918056
quote:
[ x ]

Dit kan niet echt zijn _O-
Huilen dan.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 20:51:03 #214
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219918265
'Racistische en extreemrechtse eregasten op kerstgala jongerentak FvD' - https://nos.nl/l/2599550

Maar de FvD is een héél normale partij hoor... :{w
Ok, het is de jongerentak, maar toch :{
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219919960
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
'Racistische en extreemrechtse eregasten op kerstgala jongerentak FvD' - https://nos.nl/l/2599550

Maar de FvD is een héél normale partij hoor... :{w
Ok, het is de jongerentak, maar toch :{
Blijft toch wel een vreemde gewaarwording dat een voorzitter van de JFvD Iem Al Biyati heet en er dan achter staat dat er mensen worden uitgenodigd met zulke extreme standpunten over het blanke ras, omvolking en remigratie.

Als die mensen hun zin kregen zit die voorzitter op de eerste trein het land uit.
  Moderator zaterdag 24 januari 2026 @ 23:13:10 #216
236264 crew  capricia
pi_219920270
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 22:44 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Blijft toch wel een vreemde gewaarwording dat een voorzitter van de JFvD Iem Al Biyati heet en er dan achter staat dat er mensen worden uitgenodigd met zulke extreme standpunten over het blanke ras, omvolking en remigratie.

Als die mensen hun zin kregen zit die voorzitter op de eerste trein het land uit.
Ik heb me ook al afgevraagd wat de achtergrond van deze dame is.
Maar ze schijnt gewoon in NL geboren te zijn.
Bijzondere naam wel.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 24 januari 2026 @ 23:37:26 #217
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219920527
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 23:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Bijzondere naam wel.
Volgens mij komen haar ouders uit Irak.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_219920583
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 23:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Bijzondere naam wel.
Mocht het ooit zover komen denk ik niet dat het dit soort figuren uitmaakt waar je geboren bent. Het meeste volk waar ze altijd zo op haten is ook gewoon in NL geboren. In de VS lijkt het er ook weinig toe te doen op het moment.

Blijft apart.
  zaterdag 24 januari 2026 @ 23:57:49 #219
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219920715
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 23:43 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Mocht het ooit zover komen denk ik niet dat het dit soort figuren uitmaakt waar je geboren bent. Het meeste volk waar ze altijd zo op haten is ook gewoon in NL geboren. In de VS lijkt het er ook weinig toe te doen op het moment.

Blijft apart.
Het lijkt me net zo apart dat iemand met haar achtergrond (ook al is ze in Nederland geboren) zich aansluit bij een dergelijk clubje dat vanaf het begin teksten heeft geroepen over mensen met een migratie-achtergrond en de plannen die ze daarmee hebben als ze de kans krijgen. En zelfs zover gaat dat ze voorzitter van de Thierry Jeugd wil worden en dat blijft, zelfs als er appjes rondgaan met teksten die wel heel erg uit de vorige eeuw stammen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 00:02:15 #220
236264 crew  capricia
pi_219920765
Toch ook wel een bijzonder interview met haar. Blijf nieuwsgierig naar haar achtergrond.
quote:
"Als kind was ik heel erg gefascineerd door Defensie. De tanks, het buiten zijn in de bossen en iets kunnen betekenen voor Nederland sprak mij heel erg aan. Uiteindelijk ben ik bij de VEVA gegaan, een soort vooropleiding voor minderjarigen bij defensie. Zelf vond ik dat mijn romantische beeld dat ik bij Defensie had eigenlijk niet klopte, en ik was het niet eens met hoe defensie in Nederland heel erg het Amerikaanse belang dient in plaats van het landsbelang. Ik ben toen weggegaan, en toen zag ik een paar jaar later Thierry Baudet een pleidooi houden over het niet steunen van rebellengroepen in Syrië. Uiteindelijk kwam ik door die video in aanraking met FVD, en besloot ik lid te worden."
https://studenten.com/blo(...)-geen-leven-opbouwen
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219920794
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 00:02 schreef capricia het volgende:
Toch ook wel een bijzonder interview met haar. Blijf nieuwsgierig naar haar achtergrond.
[..]
https://studenten.com/blo(...)-geen-leven-opbouwen
Kind van Iraakse vluchtelingen lees ik.
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 00:09:39 #222
236264 crew  capricia
pi_219920818
quote:
10s.gif Op zondag 25 januari 2026 00:05 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Kind van Iraakse vluchtelingen lees ik.
Ja. Dat lees ik nu ook.

quote:
Allebei haar ouders vluchten uit Koerdistan. “Zij zijn gevlucht voor een bepaald politiek en religieus klimaat.” Haar ouders zijn kunstenaars, een beroep dat voor een lastig bestaan zorgde in Irak. “Dus zijn ze naar Nederland toegekomen, waar er al sinds eeuwen een heel erg vrij klimaat heerst.” Ze vertelt dat haar ouders sinds 1996, toen ze naar Nederland vluchtte, Nederland erg hebben zien veranderen. “Ze merkten eigenlijk dat bepaalde dingen waar zij in eerste instantie voor zijn gevlucht ook hierheen kwamen.”
https://eydaily.nl/binnen(...)and-kan-binnenlopen/

Inmiddels is ze getrouwd lees ik.

twitter

Maar ik zal ophouden met deze roddelrubriek. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219920849
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 januari 2026 18:49 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Haha, 'maar ondertussen'. :D Kom op zeg, als je geen daadwerkelijk antwoord hebt hoef je ook geen inhoudsloze stokpaardjes te posten hoor. Wat zielig zeg.
pi_219920852
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 00:09 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dat lees ik nu ook.
[..]
https://eydaily.nl/binnen(...)and-kan-binnenlopen/

Inmiddels is ze getrouwd lees ik.

[ x ]

Maar ik zal ophouden met deze roddelrubriek. _O-
Zat er net een bericht over te schrijven. _O-

En dan ook nog getrouwd met mede JFvD bestuurslid Pelle Koopman die zelf van mening is dat we door migratie onze cultuur verliezen en dat iemand uit een ander land zich de Nederlandse cultuur onmogelijk eigen kan maken.

Gun ze het allerbeste maar lijkt me toch lastig als je man je ouders hier liever niet wilt hebben. Opposites attract blijkt maar weer, net als Els Rechts en haar nieuwe Turkse vriend. _O-

Maar genoeg geroddeld
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 00:16:53 #225
236264 crew  capricia
pi_219920865
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 00:14 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Zat er net een bericht over te schrijven. _O-

En dan ook nog getrouwd met mede JFvD bestuurslid Pelle Koopman die zelf van mening is dat we door migratie onze cultuur verliezen en dat iemand uit een ander land zich de Nederlandse cultuur onmogelijk eigen kan maken.

Gun ze het allerbeste maar lijkt me toch lastig als je man je ouders hier liever niet wilt hebben. Opposites attract blijkt maar weer, net als Els Rechts en haar nieuwe Turkse vriend. _O-

Maar genoeg geroddeld
Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers, denk ik dan maar. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')