quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:24 schreef probeer het volgende:
ONZ / Mentale steun voor PVV-stemmers aangeboden
Oneens. De PVV zat al in een daling en FvD was aan het stijgen. Daar gaan al die zetels naartoe en hoe verrot de PVV ook is heb ik de zetels 100x liever daar dan bij de psychopaten van FvDquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Een implosie van de PVV is altijd goed nieuws, denk alleen niet dat je met een figuur als Markuszower nu perse meer zaken kunt doen. Die is ook niet bepaald fris qua reputatie.
Of het goed nieuws is zal de geschiedenis leren. Ligt er beetje aan hoe de FvD zich gaat ontwikkelen. Wellicht denken we over 10 jaar met weemoed terug aan die malle Geert met z’n Islam-obsessie.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Een implosie van de PVV is altijd goed nieuws, denk alleen niet dat je met een figuur als Markuszower nu perse meer zaken kunt doen. Die is ook niet bepaald fris qua reputatie.
Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Misschien is Lidewij wel de nieuwe Thorbecke.
Gidi moet ook helemaal geen fractievoorzitter willen zijn, totaal geen stemmentrekker.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:51 schreef TheVulture het volgende:
quote:
https://fvd.nl/nieuws/sto(...)gemene-beschouwingenquote:We kúnnen de massale immigratie beëindigen en remigratie stimuleren van mensen die hier niet aarden, zodat Nederlanders geen minderheid worden in eigen land. • We kúnnen stoppen met ál het klimaatbeleid en de rampzalige “energietransitie” ongedaan maken, zodat energie weer betaalbaar en betrouwbaar wordt. • We kúnnen de Europese Unie verlaten, zodat we weer zelf kunnen beslissen over ons geld, onze grenzen en onze buitenlandpolitiek. Het is een keuze. Een keuze die de huidige bestuurders niet maken. FVD kiest voor Nederland.
Heel normaal, menselijk gedrag. Mag je wel zelf een glaasje water pakken van de fuhrer?quote:Andere PVV’ers van het eerste uur, zoals Martin Bosma en Tony van Dijck, proberen de rol van vredesduif te pakken en de boel te sussen. Maar het mag niet meer baten. Zo zou Wilders opnieuw in woede zijn ontstoken toen Van Dijck voorstelde de campagne te evalueren, een van de punten van de criticasters. Ook een voorstel van Markuszower om even iemand anders de fractievergadering te laten leiden om over zijn plan te praten, valt in slechte aarde. „Wát zeg je?”, bijt Wilders hem toe. Die denkt dat Markuszower op zijn troon uit is.
Markuszower kan wel bij Stoffer op schoot.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:57 schreef Hanca het volgende:
Even afwachten wanneer één van deze 2 wordt geüpdatet:
https://www.tweedekamer.nl/kamerleden-en-commissies/wie-zit-waar
https://lesmateriaal.prod(...)-kamer-oktober-2025/
Vatte het sportief op. Bij Nieuws van de Dag althans.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
haha, hij had maar 1800 voorkeursstemmen. Die zat daar wel even met geknepen billen bij die 'linkse' fucking foei MSM omroep..![]()
Het was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
[..]
https://fvd.nl/nieuws/sto(...)gemene-beschouwingen
Nee, ongeschikt
Moet ik nog terug kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Vatte het sportief op. Bij Nieuws van de Dag althans.
Alsof FvD iets gaat klaarmaken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oneens. De PVV zat al in een daling en FvD was aan het stijgen. Daar gaan al die zetels naartoe en hoe verrot de PVV ook is heb ik de zetels 100x liever daar dan bij de psychopaten van FvD
Dat was ook tenenkrommend, maar goed. Wilders is een slimme partijgenoot kwijt, want zelf heeft ie natuurlijk een IQ van nul. Vraag mij wel af of Wilders nu nog steeds zo pro-Israel blijft.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Vatte het sportief op. Bij Nieuws van de Dag althans.
JA 21 gaat de vruchten plukken van de PVV opstandquote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Alsof FvD iets gaat klaarmaken.Laat maar branden die hel op rechts. Maak ik me totaal geen zorgen over. Die lui slopen zichzelf en elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |