abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219885308
Topic over de Nederlandse politiek

Kabinet Schoof

Bewindslieden

Regeringsverklaring en coalitieakkoord kabinet Schoof
Regeringsverklaring
Coalitieakkoord
Regeerprogramma

Formatie
Bureau woordvoering kabinetsformatie
Website Tweede Kamer over de formatie
Eindverslag verkenner Koolmees
Tussenverslag informateur Buma met D66 en CDA
Eindverslag informateur Buma

Website Tweede Kamer
Tweede Kamer

Website Eerste Kamer
Eerste Kamer

Huidige zetelverdeling Tweede Kamer

Peilingen
Alle peilingen van Nederland
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_219885374
"Pools are perfect for holding water"
pi_219886277
Een implosie van de PVV is altijd goed nieuws, denk alleen niet dat je met een figuur als Markuszower nu perse meer zaken kunt doen. Die is ook niet bepaald fris qua reputatie.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219886327
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219886443
Nieuwe Vrijheidsalliantie dus. Overigens al geclaimd vorig weekend, de domeinnaam.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 20:09:57 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219886485
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Een implosie van de PVV is altijd goed nieuws, denk alleen niet dat je met een figuur als Markuszower nu perse meer zaken kunt doen. Die is ook niet bepaald fris qua reputatie.
Oneens. De PVV zat al in een daling en FvD was aan het stijgen. Daar gaan al die zetels naartoe en hoe verrot de PVV ook is heb ik de zetels 100x liever daar dan bij de psychopaten van FvD
Laffe huichelaar
pi_219886518
quote:
Of het goed nieuws is zal de geschiedenis leren. Ligt er beetje aan hoe de FvD zich gaat ontwikkelen. Wellicht denken we over 10 jaar met weemoed terug aan die malle Geert met z’n Islam-obsessie.
pi_219886547
Misschien is Lidewij wel de nieuwe Thorbecke.
pi_219886783
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 20:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Misschien is Lidewij wel de nieuwe Thorbecke.
Ja.
pi_219886803
quote:
Gidi moet ook helemaal geen fractievoorzitter willen zijn, totaal geen stemmentrekker.

Heeft Ronaldje iets te doen?
De enige echte.
pi_219886830
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 20:36 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja.
quote:
We kúnnen de massale immigratie beëindigen en remigratie stimuleren van mensen die hier niet aarden, zodat Nederlanders geen minderheid worden in eigen land. •⁠ ⁠We kúnnen stoppen met ál het klimaatbeleid en de rampzalige “energietransitie” ongedaan maken, zodat energie weer betaalbaar en betrouwbaar wordt. •⁠ ⁠We kúnnen de Europese Unie verlaten, zodat we weer zelf kunnen beslissen over ons geld, onze grenzen en onze buitenlandpolitiek. Het is een keuze. Een keuze die de huidige bestuurders niet maken. FVD kiest voor Nederland.
https://fvd.nl/nieuws/sto(...)gemene-beschouwingen

Nee, ongeschikt
pi_219886892
De lange arm van Netanyahu heeft een eigen partij. Nice.
Allah Al Watan Al Malik
pi_219886935
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 januari 2026 @ 22:56:54 #14
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_219887685
quote:
Andere PVV’ers van het eerste uur, zoals Martin Bosma en Tony van Dijck, proberen de rol van vredesduif te pakken en de boel te sussen. Maar het mag niet meer baten. Zo zou Wilders opnieuw in woede zijn ontstoken toen Van Dijck voorstelde de campagne te evalueren, een van de punten van de criticasters. Ook een voorstel van Markuszower om even iemand anders de fractievergadering te laten leiden om over zijn plan te praten, valt in slechte aarde. „Wát zeg je?”, bijt Wilders hem toe. Die denkt dat Markuszower op zijn troon uit is.
Heel normaal, menselijk gedrag. Mag je wel zelf een glaasje water pakken van de fuhrer?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_219887731
Oef, het gedraaikont door Markuszower bij Pauw& De Wit komt niet overtuigend over.
pi_219887742
quote:
Markuszower kan wel bij Stoffer op schoot.
pi_219887777
haha, hij had maar 1800 voorkeursstemmen. Die zat daar wel even met geknepen billen bij die 'linkse' fucking foei MSM omroep.. :D
pi_219887814
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
haha, hij had maar 1800 voorkeursstemmen. Die zat daar wel even met geknepen billen bij die 'linkse' fucking foei MSM omroep.. :D
Vatte het sportief op. Bij Nieuws van de Dag althans.
pi_219887821
quote:
Het was ook sarcastisch bedoeld.
pi_219887822
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 23:28 schreef nostra het volgende:

[..]
Moet ik nog terug kijken.
pi_219887830
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 23:30 schreef nostra het volgende:

[..]
Het was ook sarcastisch bedoeld.
Doe je een TACO'tje?
  dinsdag 20 januari 2026 @ 23:51:19 #22
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219887882
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 20:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Oneens. De PVV zat al in een daling en FvD was aan het stijgen. Daar gaan al die zetels naartoe en hoe verrot de PVV ook is heb ik de zetels 100x liever daar dan bij de psychopaten van FvD
Alsof FvD iets gaat klaarmaken. :') Laat maar branden die hel op rechts. Maak ik me totaal geen zorgen over. Die lui slopen zichzelf en elkaar.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_219887900
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 23:28 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat was ook tenenkrommend, maar goed. Wilders is een slimme partijgenoot kwijt, want zelf heeft ie natuurlijk een IQ van nul. Vraag mij wel af of Wilders nu nog steeds zo pro-Israel blijft. 8-)
  woensdag 21 januari 2026 @ 02:22:47 #24
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219888056
Ongewilde comedie.
Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 21 januari 2026 @ 06:23:26 #25
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219888141
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 23:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Alsof FvD iets gaat klaarmaken. :') Laat maar branden die hel op rechts. Maak ik me totaal geen zorgen over. Die lui slopen zichzelf en elkaar.
JA 21 gaat de vruchten plukken van de PVV opstand
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')