Ja, ik ben blij dat ze akkoord gingen met het gisteren opnemen ervan ipv zaterdag alquote:Op maandag 19 januari 2026 16:55 schreef Viv het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze dit filmpje al moest opnemen voordat ze de officiële bevestiging binnen had
Jij bent überhaupt de reden natuurlijk dat ze geïnterviewd wordt hier. Anders was het RTV Sao Paulo geweestquote:Op maandag 19 januari 2026 17:42 schreef heywoodu het volgende:
Enige kutte van dit alles is als je zelf ineens een microfoon onder je neus gedrukt krijgt, dat was de bedoeling niet![]()
Gelukkig een hele aardige journalist, dat scheelt.
"Ik wou bij deze de groeten aan tante Annie doenquote:Op maandag 19 januari 2026 17:42 schreef heywoodu het volgende:
Enige kutte van dit alles is als je zelf ineens een microfoon onder je neus gedrukt krijgt, dat was de bedoeling niet![]()
Uit ervaring kan ik zeggen dat je er nog uitgeknipt kan worden. Daar maar op hopen, al zal dat best meevallen tenzij je hele rare dingen hebt geroepen.quote:Op maandag 19 januari 2026 17:42 schreef heywoodu het volgende:
Nee hoor, ik heb niks raars gezegd, ga mijzelf alleen niet terug kijkenquote:Op maandag 19 januari 2026 18:08 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat je er nog uitgeknipt kan worden. Daar maar op hopen, al zal dat best meevallen tenzij je hele rare dingen hebt geroepen.
Doen wij welquote:Op maandag 19 januari 2026 18:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niks raars gezegd, ga mijzelf alleen niet terug kijken
Heb geen Instaquote:Op maandag 19 januari 2026 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.instagram.com/p/DTsnK2nDuIQ/
filmpje staat nu ook online.
Je kan het filmpje wel gewoon bekijken. Alleen even geluid aan zetten. Heb zelf ook geen insta.quote:
Werkt hier echt nietquote:Op maandag 19 januari 2026 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan het filmpje wel gewoon bekijken. Alleen even geluid aan zetten. Heb zelf ook geen insta.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |