En het 'mooie' is, dat elke vorm van kritiek door de fanboys wordt afgedaan als TDSquote:Op maandag 19 januari 2026 16:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die paar hersencellen die hij nog heeft worden elke dat aangetast door die lijm om zijn pruik goed te houden.
Met zo'n UN kan ik deze user ook niet serieus nemen.quote:
Alles en iedereen die niet in je FOX MAGA propaganda bubbel meegaan zijn natuurlijk jaloers op Trump en zijn enorme reeks overwinningen. Lol.quote:
Nee. Ordinaire propaganda voor MAGA stemvee. Letterlijk alles wat er nog uit het Witte huis komt, is alleen bedoeld voor de pruimtabak inteelt achterban.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:45 schreef Patroon het volgende:
Ik heb nog steeds het idee of ik naar een slechte cabaret voorstelling zit te kijken.
Midterms zijn pas in November...quote:Op maandag 19 januari 2026 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik zo mag geloven gaan alle staten straks blauw kleuren. Inclusief Texas
Grote Kleuter kleine herseninhoud.quote:
Ben wel benieuwd wie dan straks dat zooitje gaat opruimen.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik zo mag geloven gaan alle staten straks blauw kleuren. Inclusief Texas
En dan te bedenken dat er nog legio mensen zijn, ook in het buitenland (er zijn hier op Fok ook een aantal users), die volledig achter hem staan en zich in allerlei bochten wringen om alles maar goed te praten.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
wat een intens zielig mannetje is het toch ook, je kan jezelf toch niet anders dan kapotschamen als amerikaan.
Heel vroeger heb ik, toen ik met mijn opa en broertje zat te vissen aan het Maas-Waalkanaal in Nijmegen, het toenmalige jacht van Donald Trump voorbij zien varen.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:37 schreef TLC het volgende:
Hoog tijd om wat bankrekeningen van wortelkop en consorten in Europa te blokkeren
Zelfs daar niet.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En het 'mooie' is, dat elke vorm van kritiek door de fanboys wordt afgedaan als TDS
Alsof dat gedrag volslagen normaal is.
Ja, op de kleuterschool.
Je hebt zelf TDS. Alles wat deze malloot doet nog proberen goed te praten komt heel deranged over op mij.quote:
Je weet zijn post op mooie wijze te bevestigen.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je hebt zelf TDS. Alles wat deze malloot doet nog proberen goed te praten komt heel deranged over op mij.
Wat ik over hem zei geldt ook voor jou.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je weet zijn post op mooie wijze te bevestigen.
Wat ben jij ineens afgegleden zeg. Jfcquote:Op maandag 19 januari 2026 19:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je weet zijn post op mooie wijze te bevestigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |