Wordt weer sprinten in de woestijnquote:
quote:"Je zag dat er al een goeie band is met zijn nieuwe ploegmaats. We zagen hem veel optrekken met Maxim Van Gils."
Dat RBBH over veel middelen beschikt, werd ginds ook al duidelijk. "We aten woensdagavond nog een hapje in hetzelfde hotel als dat van de ploeg van Evenepoel en hij zat met zijn maats apart in de eetzaal."
"Hun eigen chef had hun maaltijd tot in de puntjes verzorgd. Andere ploegen zoals Uno-X of Movistar zagen we aanschuiven bij het buffet van het hotel."
Het zegt iets over de mogelijkheden waar deze ploeg over beschikt. "Evenepoel heeft het zelf over een 150-tal stafleden. Bij zijn vorige ploeg zou het meer à l'improviste zijn geweest, nu is alles strikt geregeld, zo zegt hij zelf."
"Er is een plan en daar wordt niet van afgeweken. Hij geeft zelf aan dat alles toch op een hoger niveau geregeld is. Ik sprak ook met ploegbaas Ralph Denk en hij is ervan overtuigd dat zij Evenepoel op een nog hoger niveau kunnen krijgen."
Beastie Boys is nu al een betere sprinter dan Fabio. En hij is niet eens een sprinter.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 13:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Frits 3e!
Fabio nergens te bekennen.
Pericas is ook wel veel te veel een type Sosa om een serieuze vuist te maken op zo'n parcours, zelfs al in de hypothese dat hij de gehele koers bergop kan aanhaken. Dat en de combinatie van het zijn van geen goed stuurman, en de koers was eigenlijk al beslist op het moment dat ze nog met 2 waren.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Remco rijdt weg in de afdaling. Dan is dit gespeeld.
Mijn Morgado levert áltijd.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:53 schreef franklop het volgende:
Scaroni en Morgado in gevecht om p2. Belangrijk voor FPCL @:mani89
quote:Op donderdag 29 januari 2026 20:53 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou met het hol open koersen?
Zit al een aantal jaar in de AlUla Tour.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:02 schreef Marcoss het volgende:
Ze hebben een steil klimmetje gevonden in AlUla
Oh, dat deel niet eerder gezien dan..quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:04 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zit al een aantal jaar in de AlUla Tour.
Ze zijn er al een tijdje.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:09 schreef The_Undertone het volgende:
Gebaartjes incoming heb ik het gevoel.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 17:51 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Alpe d'Huez onder het half uur?
Natuurlijk in zak en as na mislopen Tourquote:Op zondag 1 februari 2026 14:01 schreef H.Vviv het volgende:
Groenewegen kwam er totaal niet aan te pas in deze massasprint.
Caja Rural > Unibetquote:Op zondag 1 februari 2026 16:12 schreef H.Vviv het volgende:
Coquard wint in een massasprint, Molenaar derde. Ook nog een zware valpartij
Vooraf was hij nog boos dat hij loods moest zijn vandaag. Achteraf zei hij dat hij na de laatste bocht even had gekeken en geen ploeggenoten meer zag (die er gewoon zaten) en dan maar voor eigen kans ging.quote:
Dat sowieso niet natuurlijk. Alleen de koers maakt het nog enigszins dragelijk.quote:Op maandag 2 februari 2026 06:49 schreef franklop het volgende:
Geen koers vandaag en morgen, heeft het leven nog wel zin?
Als je puur op zoek bent naar uitslagen kan ik van harte firstcycling aanraden.quote:Op maandag 2 februari 2026 14:19 schreef StevenHyde het volgende:
Omdat er geen koers is een vraag: Procyclingstats wordt steeds schraler met die advertenties en site dit dan verspringt als je wat wil aanklikken. Gebruiken jullie alleen deze site voor uitslagen of check je een vergelijkbare site?
Ik vind het ook wel heel raar dat ie voor een snotaap van nog geen 20 moet gaan knechten in zo'n zwak bezette koers, terwijl ie afgelopen Vuelta best wat snelheid liet zien.quote:Op maandag 2 februari 2026 03:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooraf was hij nog boos dat hij loods moest zijn vandaag. Achteraf zei hij dat hij na de laatste bocht even had gekeken en geen ploeggenoten meer zag (die er gewoon zaten) en dan maar voor eigen kans ging.
Op zich wel. Maar Bora ziet in zo'n jongen wellicht een topsprinter, dan moet je het ook leren. Marit is wat het is.quote:Op maandag 2 februari 2026 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel heel raar dat ie voor een snotaap van nog geen 20 moet gaan knechten in zo'n zwak bezette koers, terwijl ie afgelopen Vuelta best wat snelheid liet zien.
Dit hadden ze eerder mogen zeggen, dan had ik er nog een paar miljoen op kunnen bieden.quote:“Eigenlijk kreeg onze Italiaanse sprinter Alessio Magagnotti zijn kans. Die naam zal veel mensen niets zeggen, omdat hij vorig jaar nog junior was en nu voor onze Rookies (de opleidingsploeg, red.) rijdt. Maar geloof me, dat is een héél snelle man. Bij de junioren won hij elke sprint die hij reed. En op trainingsstage legde hij Jordi en Danny er keer op keer op. En echt met lengtes, hé. Iedereen keek telkens naar elkaar van: het is niet normaal hoe snel hij is. Vandaar dat hij zijn kans kreeg en ik oorspronkelijk de lead out zou doen.”
Ja, voor niks Donati gekocht hierquote:Op maandag 2 februari 2026 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit hadden ze eerder mogen zeggen, dan had ik er nog een paar miljoen op kunnen bieden.
Volgende keer contact leggen met Koffieplanter. Zelf zit ik nu met een zesderangs Fransoos.quote:Op maandag 2 februari 2026 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit hadden ze eerder mogen zeggen, dan had ik er nog een paar miljoen op kunnen bieden.
Fijn dat Fabio vindt dat succes een keuze isquote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:52 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)teraadsverkiezingen/
De immer onsympathieke dief Fabio steelt niet alleen op de fiets, ach.
Kwam in september aardig bovendrijven. 3e in Gran Piemonte, beste NLer op het WK (ook de enige die finishte) en 8e in Tour of Britainquote:Op dinsdag 3 februari 2026 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bauke Mollema (39) zet na dit seizoen punt achter wielercarrière
https://www.nu.nl/wielren(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik vraag me af of Bauke wist dat ie überhaupt nog wielrenner was
Op dik 10 minuten tussen Canal Blanco en Garofoli noem ik niet echt een prestatiequote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Kwam in september aardig bovendrijven. 3e in Gran Piemonte, beste NLer op het WK (ook de enige die finishte) en 8e in Tour of Britain
quote:Volgens een fanpagina onderschepten agenten hem in het centrum van de stad en troffen ze hem aan met vals geld. "Een patrouille van de Carabinieri van de PMZ Centro, die over Piazza Municipio reed," schrijft de website, "merkte een geparkeerde luxe auto op, een Porsche Macan, met kentekenplaten uit San Marino. Dit wekte de nieuwsgierigheid van de Carabinieri, die besloten de auto te controleren. De bestuurder was Andrea Piccolo, een inwoner van San Marino, terwijl er in het passagierscompartiment een 23-jarige zat en op de achterbank een 56-jarige die sliep.
Het vals geld was verstopt onder het stuur."
Immerdebestebob in WLR / [Wielrennen #597] Mads-showquote:
Wuyts heeft vorig jaar ook commentaar gedaan bij VTM.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:22 schreef H.Vviv het volgende:
Wuyts is er lang uit geweest, dat merk je wel.
Klopt, maar niet heel veel koersen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wuyts heeft vorig jaar ook commentaar gedaan bij VTM.
Ik was woest dat hij hem in ronde 1 had opgepiktquote:
Ik heb hier geen problemen mee, al blijft het natuurlijk een beetje een enigma.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Is Marit nu ineens iemand om serieus rekening mee te houden? Dit is niet leuk.
Het is ook de bedoeling dat hij lead out voor Meeus wordt. Maar Bora doet vaak maar wat, dus het zou zomaar helemaal anders kunnen worden.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hier geen problemen mee, al blijft het natuurlijk een beetje een enigma.
Arne doet ook maar wat heb ik het idee. Bij de Trofeo Palma moest hij toch ook een lead out doen?quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat hij lead out voor Meeus wordt. Maar Bora doet vaak maar wat, dus het zou zomaar helemaal anders kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |