Toernooi leek van te voren al gekocht te zijn. Hele dubieuze penalty's in het voordeel van Marokko.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god, ik ben benieuwd hoeveel steekpenningen hiervoor zijn betaald
Wat een continent
Die zullen de handdoek nog niet in de ring gooien nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat Senegal naar het CAS stapt trouwens
het WK 2022 was natuurlijk ook al wel heel schimmig bij vlagen, maar ik ben inderdaad heel benieuwd of Intantino de Wereldbeker al aan Trump heeft beloofd, of dat die 'm zichzelf gaat toeeigenenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Toernooi leek van te voren al gekocht te zijn. Hele dubieuze penalty's voor het voordeel van Marokko.
Zal mij niet verbazen als team USA op het WK als een malle aan de doping zit.
Waarom moet jij je woorden voorzichtig kiezen? Ben jij ook corrupt?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet je woorden zorgvuldig kiezen, maar dit kan echt niet.
Dan wel in het voordeel van Frankrijk. Zeker een van de twee penalty's in de finale was dubieus. En zo heeft Qatar ook wel fijne banden met Frankrijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het WK 2022 was natuurlijk ook al wel heel schimmig bij vlagen, maar ik ben inderdaad heel benieuwd of Intantino de Wereldbeker al aan Trump heeft beloofd, of dat die 'm zichzelf gaat toeeigenen
Van het veld lopen is een reglementaire 3-0 nederlaag, wat is daar corrupt aan?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waarom moet jij je woorden voorzichtig kiezen? Ben jij ook corrupt?
Vergeet je Zuid-korea nog maar dat was tijdens de wedstrijd, dit is 2 maanden later na alle premies, festiviteiten en meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het WK 2022 was natuurlijk ook al wel heel schimmig bij vlagen, maar ik ben inderdaad heel benieuwd of Intantino de Wereldbeker al aan Trump heeft beloofd, of dat die 'm zichzelf gaat toeeigenen
Nee jij dan, met je hoofd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van het veld lopen is een reglementaire 3-0 nederlaag, wat is daar corrupt aan?
Nee, zo wil je niet winnen. Maar als dit de uitspraak is dan neem ik aan dat je er wel blij mee bent. Overigens ook wel terecht hoor. Als een team van het veld loopt omdat ze het niet eens zijn met een beslissing van de scheidsrechter, dan is het gewoon klaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:22 schreef thedeedster het volgende:
Wil je zo alsnog “winnen”?
Als ‘78 wordt rechtgezet, dan ga ik echt niet spontaan de straat op, of zo.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Van alle AI afbeeldingen die je kon kiezen... Misschien iemand maar betalen voor iets beters.
De wedstrijd was al omgekocht. Dat zo'n Diaz het vervolgens verneukt waardoor ze op deze wijze alsnog moeten winnen is nóg een fractie triester.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, zo wil je niet winnen. Maar als dit de uitspraak is dan neem ik aan dat je er wel blij mee bent. Overigens ook wel terecht hoor. Als een team van het veld loopt omdat ze het niet eens zijn met een beslissing van de scheidsrechter, dan is het gewoon klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |