Vergeet je Zuid-korea nog maar dat was tijdens de wedstrijd, dit is 2 maanden later na alle premies, festiviteiten en meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het WK 2022 was natuurlijk ook al wel heel schimmig bij vlagen, maar ik ben inderdaad heel benieuwd of Intantino de Wereldbeker al aan Trump heeft beloofd, of dat die 'm zichzelf gaat toeeigenen
Nee jij dan, met je hoofd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van het veld lopen is een reglementaire 3-0 nederlaag, wat is daar corrupt aan?
Nee, zo wil je niet winnen. Maar als dit de uitspraak is dan neem ik aan dat je er wel blij mee bent. Overigens ook wel terecht hoor. Als een team van het veld loopt omdat ze het niet eens zijn met een beslissing van de scheidsrechter, dan is het gewoon klaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:22 schreef thedeedster het volgende:
Wil je zo alsnog “winnen”?
Als ‘78 wordt rechtgezet, dan ga ik echt niet spontaan de straat op, of zo.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Van alle AI afbeeldingen die je kon kiezen... Misschien iemand maar betalen voor iets beters.
De wedstrijd was al omgekocht. Dat zo'n Diaz het vervolgens verneukt waardoor ze op deze wijze alsnog moeten winnen is nóg een fractie triester.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, zo wil je niet winnen. Maar als dit de uitspraak is dan neem ik aan dat je er wel blij mee bent. Overigens ook wel terecht hoor. Als een team van het veld loopt omdat ze het niet eens zijn met een beslissing van de scheidsrechter, dan is het gewoon klaar.
Geen idee waarom ik hier blij mee zou zijn. Heb eigenlijk helemaal niks met Marokko. Ja, mijn kappers. Die broers komen uit Marokko.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, zo wil je niet winnen. Maar als dit de uitspraak is dan neem ik aan dat je er wel blij mee bent. Overigens ook wel terecht hoor. Als een team van het veld loopt omdat ze het niet eens zijn met een beslissing van de scheidsrechter, dan is het gewoon klaar.
in artikel 82 en 84 van het reglement staat dat je niet voortijdig het veld mag verlaten zonder autorisatie van de scheidsrechterquote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
De wedstrijd was al omgekocht. Dat zo'n Diaz het vervolgens verneukt waardoor ze op deze wijze alsnog moeten winnen is nóg een fractie triester.
Heeft de scheids daar geen discretie in?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
in artikel 82 en 84 van het reglement staat dat je niet voortijdig het veld mag verlaten zonder autorisatie van de scheidsrechter
En als je dat wel doet verlies je met 3-0.
Boeit mij echt niet he? Vind het gewoon jammer voor de geloofwaardigheid van Afrika.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marokko stijgt naar plek 5 op de FIFA wereldranglijst, en staan nu boven Oranje
Ik ben voor gerechtigheidquote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Boeit mij echt niet he? Vind het gewoon jammer voor de geloofwaardigheid van Afrika.
Tijdens de wedstrijd was ik best blij voor Marokko. Maar als jij hier zo blij om kan zijn 2 maanden later, heel veel blijdschap!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |