Volgens de verslagen waren veel wedstrijden oersaai, dus toen ik er gister langskwam in de 60ste minuut twijfelde ik om te kijken, maar er was niks anders en had geen zin in Netflix ofzo. Blij dat ik gekeken heb. Genoeg vermaak!quote:Op maandag 19 januari 2026 22:26 schreef Wotte het volgende:
Wat mij betreft had deze finale alles wat voetbal mooi maakt. Heerlijk
Nu zie ik Sjek weer "zingend" voor mequote:Op maandag 19 januari 2026 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand riep, je hoort niet bij ons, MES STEEK PIJN
(Denk niet zwart, denk niet wit)
dat met die handdoeken was blijkbaar georkesteerd door hakimi. om de tegenstander tijdens de wedstrijd uit het spel te halen. dat ze daarna ook zo flauw lopen doen is gewoon kinnesinne na het verlies.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:38 schreef hondonspain het volgende:
Je leest weleens dat er in Marokko geen problemen zijn met de jongeren als in Westere landen maar een voetballer tijdens de wedstrijd aanvallen met 5 man voor een handdoek is wel dieptriest
Behalve dan echt goed voetbal, maar goed.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:26 schreef Wotte het volgende:
Wat mij betreft had deze finale alles wat voetbal mooi maakt. Heerlijk
.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:38 schreef hondonspain het volgende:
Je leest weleens dat er in Marokko geen problemen zijn met de jongeren als in Westere landen maar een voetballer tijdens de wedstrijd aanvallen met 5 man voor een handdoek is wel dieptriest
Hep dat op feesboek gestaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
.
Ik denk dat we blij mogen zijn dat de kaartjes zo duur waren voor de finale en je een registratie nodig had om ze te kopen waardoor er alleen klapvee was. Als de harde kern van clubs als Raja daar aanwezig waren, was het rwina geworden na de aanval van Senegalezen op de stewards.
Het schijnt trouwens dat een steward die met een stoel is geslagen aan zijn verwondingen is overleden.
Is toch altijd zo met finales, enige uitzondering was Argentinie-Frankrijk in 2022.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Behalve dan echt goed voetbal, maar goed.
Niet verrassend dat jij dat soort dingen weer meteen gelooft.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
.
Ik denk dat we blij mogen zijn dat de kaartjes zo duur waren voor de finale en je een registratie nodig had om ze te kopen waardoor er alleen klapvee was. Als de harde kern van clubs als Raja daar aanwezig waren, was het rwina geworden na de aanval van Senegalezen op de stewards.
Het schijnt trouwens dat een steward die met een stoel is geslagen aan zijn verwondingen is overleden.
Van die magere berberapen doen niks tegen zo'n groep ZIEK STERKE NEGERSquote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
@:Caland
@:maxi-mus
Stukje koeltoer
Sorry, ik had een biertje op.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 00:09 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nu zie ik Sjek weer "zingend" voor me.
Fysiek sterk en snel maar tactisch vaak niet best.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die magere berberapen doen niks tegen zo'n groep ZIEK STERKE NEGERS
@:psvcl
Kunnen vreemd genoeg ook niet keepen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 12:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Fysiek sterk en snel maar tactisch vaak niet best.
Ook. Maar ook gewoon op een lokale radio en zelfs gemeld op Israëlische media in een opiniestuk.quote:
Jaja. Op feesboek dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ook. Maar ook gewoon op een lokale radio en zelfs gemeld op Israëlische media in een opiniestuk.
Ze hebben geluk gehad dat de FIFA , en de wereld meekeek , anders waren ze ter plekke neergeschoten. Nu zijn de sterke negers opgewacht op het vliegveld en gaan ze jaren zitten in een Marokkaanse celquote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die magere berberapen doen niks tegen zo'n groep ZIEK STERKE NEGERS
@:psvcl
Jij , en andere mensen, die nu al 2 dagen janken over een handdoek kijken voor het eerst de Afrika cup.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:38 schreef hondonspain het volgende:
Kijk er niet na, zie alleen de dieptepunten maar blijkbaar normaalquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jij , en andere mensen, die nu al 2 dagen janken over een handdoek kijken voor het eerst de Afrika cup.
Dit soort streken horen bij de Afrika cup.
ies koeltoerquote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jij , en andere mensen, die nu al 2 dagen janken over een handdoek kijken voor het eerst de Afrika cup.
Dit soort streken horen bij de Afrika cup.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |