Jawel, als hij gewoon als Tonnano daar had gezeten en op het eind Boukhari had neergeschoten vergezeld van zijn kleurrijke taalgebruik, dan was het humor geweest.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Denk wel dat het snel gaat vervelen vooral als duo's elkaar willen gaan overtreffen en overschreeuwen.
Al kan het niet snel debieler worden dan gisteren.
Enige objectiviteit en vorm van journalistiek mag je toch wel verwachten. Althans, niet van Helene natuurlijk.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het gezeur erop ook niet zo. Zo goed wordt de Afrika cup nooit bekeken, dan is het toch ook niet heel raar dat ze de kijkers aan zich willen binden die er wel massaal naar kijken
Het is ook gewoon een commerciële zender
Ik ken heel die man niet maar na een Google op Tonnano snap ik je. Ik vroeg mij al af wie "Ice" was.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jawel, als hij gewoon als Tonnano daar had gezeten en op het eind Boukhari had neergeschoten vergezeld van zijn kleurrijke taalgebruik, dan was het humor geweest.
Daar doen we met Oranje toch ook niet aan.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enige objectiviteit en vorm van journalistiek mag je toch wel verwachten.
Als Stekelenburg zich in een klompenoutfit hijst en Wolter Kroes daar Viva Holandia gaat zingen voor een potje ben ik ook des duivels. Al helemaal als ze één of andere kutacteur het commentaar laten doen. Uit zakelijk oogpunt snap ik Ziggy uiteraard wel.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar doen we met Oranje toch ook niet aan.
Dat was hun youtube stream met een acteur als commentaar.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Stekelenburg zich in een klompenoutfit hijst en Wolter Kroes daar Viva Holandia gaat zingen voor een potje ben ik ook des duivels. Al helemaal als ze één of andere kutacteur het commentaar laten doen. Uit zakelijk oogpunt snap ik Ziggy uiteraard wel.
Ja weet ik, ik had van der Goot ervoor. Het is gewoon niet mijn ding maar als er een markt voor is moeten ze het lekker doen verder. Als ze dit genot maar blijven uitzenden.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat was hun youtube stream met een acteur als commentaar.
Geen ide wat hier staat.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:37 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Van de Nigeriaanse keeper
Volgens de verslagen waren veel wedstrijden oersaai, dus toen ik er gister langskwam in de 60ste minuut twijfelde ik om te kijken, maar er was niks anders en had geen zin in Netflix ofzo. Blij dat ik gekeken heb. Genoeg vermaak!quote:Op maandag 19 januari 2026 22:26 schreef Wotte het volgende:
Wat mij betreft had deze finale alles wat voetbal mooi maakt. Heerlijk
Nu zie ik Sjek weer "zingend" voor mequote:Op maandag 19 januari 2026 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand riep, je hoort niet bij ons, MES STEEK PIJN
(Denk niet zwart, denk niet wit)
dat met die handdoeken was blijkbaar georkesteerd door hakimi. om de tegenstander tijdens de wedstrijd uit het spel te halen. dat ze daarna ook zo flauw lopen doen is gewoon kinnesinne na het verlies.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:38 schreef hondonspain het volgende:
Je leest weleens dat er in Marokko geen problemen zijn met de jongeren als in Westere landen maar een voetballer tijdens de wedstrijd aanvallen met 5 man voor een handdoek is wel dieptriest
Behalve dan echt goed voetbal, maar goed.quote:Op maandag 19 januari 2026 22:26 schreef Wotte het volgende:
Wat mij betreft had deze finale alles wat voetbal mooi maakt. Heerlijk
.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:38 schreef hondonspain het volgende:
Je leest weleens dat er in Marokko geen problemen zijn met de jongeren als in Westere landen maar een voetballer tijdens de wedstrijd aanvallen met 5 man voor een handdoek is wel dieptriest
Hep dat op feesboek gestaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
.
Ik denk dat we blij mogen zijn dat de kaartjes zo duur waren voor de finale en je een registratie nodig had om ze te kopen waardoor er alleen klapvee was. Als de harde kern van clubs als Raja daar aanwezig waren, was het rwina geworden na de aanval van Senegalezen op de stewards.
Het schijnt trouwens dat een steward die met een stoel is geslagen aan zijn verwondingen is overleden.
Is toch altijd zo met finales, enige uitzondering was Argentinie-Frankrijk in 2022.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Behalve dan echt goed voetbal, maar goed.
Niet verrassend dat jij dat soort dingen weer meteen gelooft.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
.
Ik denk dat we blij mogen zijn dat de kaartjes zo duur waren voor de finale en je een registratie nodig had om ze te kopen waardoor er alleen klapvee was. Als de harde kern van clubs als Raja daar aanwezig waren, was het rwina geworden na de aanval van Senegalezen op de stewards.
Het schijnt trouwens dat een steward die met een stoel is geslagen aan zijn verwondingen is overleden.
Van die magere berberapen doen niks tegen zo'n groep ZIEK STERKE NEGERSquote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
@:Caland
@:maxi-mus
Stukje koeltoer
Sorry, ik had een biertje op.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 00:09 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nu zie ik Sjek weer "zingend" voor me.
Fysiek sterk en snel maar tactisch vaak niet best.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die magere berberapen doen niks tegen zo'n groep ZIEK STERKE NEGERS
@:psvcl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |