Wat een lafaards.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:57 schreef Idisrom het volgende:
Duitsland heeft zijn 15 man teruggetrokken uit Groenland. Op zich logisch. Als de Duitsers tegen de zin van Amerikanen op allerlei missies kunnen gaan, wat voor zin heeft het dan voor de Amerikanen om in Duitsland hun basis dan te houden.
Als ik heel eerlijk diep naar binnen kijk is het me om het even en zijn ze beiden net zo incapabel als Rutte destijds.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk diep naar binnen kijk is het me om het even en zijn ze beiden incapabel.
Dit moet toch wel fake zijn?quote:
Elke keer als Trump en de Noorse premier elkaar zien begint Trump over de Nobelprijs van vrede. Dat hij die wil en dat hij de verdient. Trump neemt geen genoegen met de reactie van de premier. Vertelde de premier dit weekend. Het is zo gênant inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2026 08:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij heeft ‘m al bij Machado lopen schooien en gekregen?
In plaats van een lieve vergeetachtige opa veranderd hij in een totale bejaarde kleuter.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:55 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hij zal het nooit toegeven, maar Donnie begint meer en meer op die dementerende Biden te lijken.
quote:Op maandag 19 januari 2026 08:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een lafaards.
Trump begint te blaffen en Duitsland is direct weg![]()
![]()
Overigens doen ze het ook vooral voor het NAVO gevoel richting Denemarken/Groenland. Niet VS.
Gewoon volgens plan.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:57 schreef Idisrom het volgende:
Duitsland heeft zijn 15 man teruggetrokken uit Groenland. Op zich logisch. Als de Duitsers tegen de zin van Amerikanen op allerlei missies kunnen gaan, wat voor zin heeft het dan voor de Amerikanen om in Duitsland hun basis dan te houden.
https://www.bbc.com/news/articles/cd0ydjvxpejoquote:Germany was sending an A400M transport plane to Nuuk on Thursday with a contingent of 13 soldiers, although officials said they would stay in Greenland only until Saturday.
Steeds als ik denk dommer wordt het niet lukt dat die complete retard alsnog.quote:
Met het haar van Bassie.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:03 schreef Momo het volgende:
[..]
In plaats van een lieve vergeetachtige opa veranderd hij in een totale bejaarde kleuter.
Het gaat erom dat de Duitse media (Bildquote:Op maandag 19 januari 2026 09:04 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Gewoon volgens plan.
Zoals dit artikel van daarvoor al laat zien.
[..]
https://www.bbc.com/news/articles/cd0ydjvxpejo
Vind dit dus vooral een beetje gezeur.
Alles wat die Kirsten typt neem ik met een heel vat zoutquote:Op maandag 19 januari 2026 09:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Elke keer als Trump en de Noorse premier elkaar zien begint Trump over de Nobelprijs van vrede. Dat hij die wil en dat hij de verdient. Trump neemt geen genoegen met de reactie van de premier. Vertelde de premier dit weekend. Het is zo gênant inderdaad
Ik ben benieuwd of we ooit gaan leren dat de zes leden van het nobelcomité persoonlijk onder druk zijn gezet
Edit: nee joh die tweet van Kirsten Verdel. Haha. Is er niemand in het WH die doorheeft dat dit niet zo slim is? Of eeh zijn die er wel en was dit wel acceptabel? Doodeng dit
Nee, het alternatief, JD Vance is niet minder kut.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Steeds als ik denk dommer wordt het niet lukt dat die complete retard alsnog.
Het is compleet van de zotte dat een dergelijk incompetente lul de president van Amerika is.
Ik begin steeds mij steeds vaker af te vragen of het wellicht niet beter was geweest als destijds raak geschoten was. Het alternatief ervoor ik de plaats was ook kut geweest, maar misschien minder kut?
De vraag is of de aan trump gehorige schaapjes dan elkaar niet de tent gaan uitvechten..quote:Op maandag 19 januari 2026 09:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, het alternatief, JD Vance is niet minder kut.
Maakt niet uit, die zijn toch allemaal onderdanig aan the Heritage Foundation.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De vraag is of de aan trump gehorige schaapjes dan elkaar niet de tent gaan uitvechten..
Ok fair point.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, het alternatief, JD Vance is niet minder kut.
Die Kirsten staat niet onbevooroordeeld in deze discussie en is verre van neutraal.quote:
Zullen we pas morgen echt zien denk ik. Vandaag is de Amerikaanse beurs dicht, en die heeft toch altijd wel de meeste invloed op de AEX.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:59 schreef byah het volgende:
De beurzen zullen wel diep in het rood gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |