Ik heb ooit weleens op een tractor gezetenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Rode diesel? En is dat niet te links?
Je bent er bijna.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:46 schreef probeer het volgende:
Kom, even snel dit topic vol spammen zodat de volgende een leuk 'de PVV is dood' grapje in de TT kan hebben.
We missen StaaijGodquote:
Gelukkig hebben we nu Stoffer. Die is tenminste ook zo lekker MAGA.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu Stoffer. Die is tenminste ook zo lekker MAGA.
De nieuwe slowchat is waar ik op dat moment postquote:
Vriend het zal allemaal wel ik volg jou dan gewoonquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:51 schreef probeer het volgende:
[..]
De nieuwe slowchat is waar ik op dat moment post
Sinds dit weekend met impliciete mod-toestemming
Boeien toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:52 schreef Funeste het volgende:
[..]
Is ook niet gezond voor je stofwisseling
2026 levert wederom.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:17 schreef Firuze60 het volgende:
Jemig, zat nog met mijn kop in de Trumpsooi, lees even twee uurtjes geen krant en hopppaaaaa
Hommeles
Die willen lekker plaatjes plakken en twitteren en dat vindt Greet primaquote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:23 schreef Firuze60 het volgende:
Blijven die twee gladjakkers met hun AI-nepsite plaatjes nou zitten?
Die kneuzenkermis mag ie houden, ja..quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:25 schreef Funeste het volgende:
[..]
Die willen lekker plaatjes plakken en twitteren en dat vindt Greet prima
https://www.nu.nl/323309/(...)ie-biedt-kansen.htmlquote:Jetten over PVV-scheuring:
'Nieuwe constructieve fractie biedt kansen'
Video | 20 jan 2026 om 15:31
D66-leider Rob Jetten denkt dat er nieuwe kansen kunnen ontstaan doordat 7 Kamerleden de PVV verlaten. Zij gaan een nieuwe fractie vormen onder leiding van Gidi Markuszower en beloven een constructieve fractie te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |