SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanochtend Goedemorgen Eredivisie, Hans Kraay: Die gaan Martens niet ontslaan, AZ is geen ontslagclub.quote:
quote:AZ heeft trainer Maarten Martens ontslagen. De Belg stond twee jaar aan het roer van de Alkmaarse selectie. Leeroy Echteld, trainer van Jong AZ, neemt tot het einde van het seizoen de taken van Martens over.
Telstarrrrr - AZ met enige fantasie maar verder houdt het niet over nee. Vaak zo na een Europees weekje voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:25 schreef Slobeend het volgende:
Wat een knakenprogramma dit weekend, nul leuke wedstrijden op papier.
NEC - PEC klinkt leuk maar daar houdt het wel mee op ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:25 schreef Slobeend het volgende:
Wat een knakenprogramma dit weekend, nul leuke wedstrijden op papier.
Spijtig maar waar. Ik hoop dat ze volgend seizoen op zoek gaan naar een nieuw algemeen directeur. Het was to much om zowel trainer, TD en AD op straat te zetten in één week, maar nu er op dat vlak in elk geval weer wat stabiliteit lijkt te gaan komen ontkom je er denk ik niet meer aan. Zou wel een geschenk uit de hemel zijn als Krüzen toch ineens besluit zijn papieren te gaan halen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tegen enig andere tegenstander had Feyenoord een moeilijk wedstrijd gekregen maar Heracles is degradatiekandidaat nummer 1
Appeltje eitje voor Telstar.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Telstarrrrr - AZ met enige fantasie maar verder houdt het niet over nee. Vaak zo na een Europees weekje voor mijn gevoel.
Wat gezelligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |