SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanochtend Goedemorgen Eredivisie, Hans Kraay: Die gaan Martens niet ontslaan, AZ is geen ontslagclub.quote:
quote:AZ heeft trainer Maarten Martens ontslagen. De Belg stond twee jaar aan het roer van de Alkmaarse selectie. Leeroy Echteld, trainer van Jong AZ, neemt tot het einde van het seizoen de taken van Martens over.
Telstarrrrr - AZ met enige fantasie maar verder houdt het niet over nee. Vaak zo na een Europees weekje voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:25 schreef Slobeend het volgende:
Wat een knakenprogramma dit weekend, nul leuke wedstrijden op papier.
NEC - PEC klinkt leuk maar daar houdt het wel mee op ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:25 schreef Slobeend het volgende:
Wat een knakenprogramma dit weekend, nul leuke wedstrijden op papier.
Spijtig maar waar. Ik hoop dat ze volgend seizoen op zoek gaan naar een nieuw algemeen directeur. Het was to much om zowel trainer, TD en AD op straat te zetten in één week, maar nu er op dat vlak in elk geval weer wat stabiliteit lijkt te gaan komen ontkom je er denk ik niet meer aan. Zou wel een geschenk uit de hemel zijn als Krüzen toch ineens besluit zijn papieren te gaan halen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tegen enig andere tegenstander had Feyenoord een moeilijk wedstrijd gekregen maar Heracles is degradatiekandidaat nummer 1
Appeltje eitje voor Telstar.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Telstarrrrr - AZ met enige fantasie maar verder houdt het niet over nee. Vaak zo na een Europees weekje voor mijn gevoel.
16:30 is ook geen tijd voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:41 schreef Black-Death het volgende:
Niet echt druk hier. Wedstrijd is ook nog niet al te boeiend.
2-3 mag ookquote:
Maar we zitten in deze week.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
vorige week nadat we met 2-0 voorstonden
Billenkoekquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:15 schreef Coco het volgende:
Volendam is natuurlijk andere koek dan kowet.
Geen Deventer koek.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:15 schreef Coco het volgende:
Volendam is natuurlijk andere koek dan kowet.
Weer gedronken?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:01 schreef Wotte het volgende:
Zien jullie al dat jeugdig talent alweer rond drentelen in de wei. Makkelijk weer kampioen.
Wel veelzeggend dat Volendam spelers tegenwoordig teleurgestelde interviews geven omdat ze uit bij Ajax niet in hun eigen spel kwamen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De vlag kan weer uit, 2-0 gewonnen thuis van het grote Volendam.
Nee je moet je ogen een beetje dichtknijpen en dan tussen de wimpers doorgluren om alvast de toekomstige glorie te zien.quote:
Dit soort niemendalletjes zeggen mij echt zo weinig nog. Laat het nou eens zien in een echte wedstrijd (Villareal B was dat ook niet)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |