Disclaimer: ik baseer mij vooral op de tijd dat ik in Cali zat. En dat is inmiddels al schrikbarend lang geleden. Toen was San Francisco nog een geweldige stad…quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit een beetje op Reddit te lezen maar veel vrouwen daar vinden het wel een pre als de man besneden is. I am not giving oral when not circumcised, Honderden likes. Dit was in een normale Subreddit "marriage" .
Beide zou prima moeten zijn.
Mijn zoontje moest besneden worden toen hij 5 jaar was wegens een te nauwe voorhuid. Medische reden dus op de kinderafdeling in het ZH. Toen hij hierna voor het eerst moest plassen riep hij trots 'mamma, ik lijk wel een supersoaker!'.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ook dat is natuurlijk onzin hè?
De onbesneden pieten vallen er niet met hopen vanaf door infecties.
Zielig voor die mannen...
Ik vind het mishandeling.
Moest lachenquote:Op donderdag 22 januari 2026 14:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn zoontje moest besneden worden toen hij 5 jaar was wegens een te nauwe voorhuid. Medische reden dus op de kinderafdeling in het ZH. Toen hij hierna voor het eerst moest plassen riep hij trots 'mamma, ik lijk wel een supersoaker!'.
Hij heeft er gelukkig nooit last of hinder van ondervonden.
Sterker nog: de besnijdenis zelf veroorzaakt meer complicaties dan dat er voorkomen worden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ook dat is natuurlijk onzin hè?
De onbesneden pieten vallen er niet met hopen vanaf door infecties.
Zielig voor die mannen...
Ik vind het mishandeling.
Je kan gaslighten wat je wil, maar ik ga geen seks geven zonder commitment en als een man dat wil is hij geen partnermateriaal.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
And how is that working for ya?
Jij saboteert juist het proces waarin je naar elkaar toe kan groeien door er druk op te leggen.
Ik durf te wedden dat er hier op fok meerdere mannen zitten die uiterlijk prima voldoen aan wat jij in beginsel zoekt, sterker nog: minimaal 1, weet ik zeker.
Maar ook al suggereer je dat je een knappe verschijning bent (en dat zal best zo zijn) zullen die mannen geen haar op hun volbehaarde hoofd hebben die overweegt om met jou op date te gaan, omdat de manier waarop je jezelf opstelt afstotend is.
En voor mannen die er goed uitzien is het vooruitzicht van seks met een mooie vrouw niets bijzonders. Die kunnen in no time een leuke vrouw vinden om seks mee te hebben.
Misschien daten toch maar eens gaan benaderen als een leuke manier om leuke mannen te leren kennen, dan als een sollicitatieprocedure naar de functie van eega.
"Seks geven"quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:39 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je kan gaslighten wat je wil, maar ik ga geen seks geven zonder commitment en als een man dat wil is hij geen partnermateriaal.
Waarom zou je uberhaupt seks ´geven´.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:39 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je kan gaslighten wat je wil, maar ik ga geen seks geven zonder commitment en als een man dat wil is hij geen partnermateriaal.
Veel mensen zien sex niet als iets wat je samen doet en waar je samen plezier aan beleeft, maar als iets wat de vrouw aan de man geeft.quote:
Ik vind dit triestquote:Op donderdag 22 januari 2026 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit een beetje op Reddit te lezen maar veel vrouwen daar vinden het wel een pre als de man besneden is. I am not giving oral when not circumcised, Honderden likes. Dit was in een normale Subreddit "marriage" .
Beide zou prima moeten zijn.
Dit is natuurlijk iets heel anders.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn zoontje moest besneden worden toen hij 5 jaar was wegens een te nauwe voorhuid. Medische reden dus op de kinderafdeling in het ZH. Toen hij hierna voor het eerst moest plassen riep hij trots 'mamma, ik lijk wel een supersoaker!'.
Hij heeft er gelukkig nooit last of hinder van ondervonden.
En dit. Het minimale noodzakelijkequote:Op donderdag 22 januari 2026 14:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sterker nog: de besnijdenis zelf veroorzaakt meer complicaties dan dat er voorkomen worden.
Besnijdenis op medische gronden is in Nederland dacht ik ook niet het totale verwijderen van de voorhuid maar het zo minimaal mogelijk weghalen van het stukje dat problemen veroorzaakt en het eventueel verwijden of lossnijden van verkleefd weefsel.
Voor iemand die claimt heel slim te zijn gebruik je het woord gaslighting wel verdomd vaak in een verkeerde context.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:39 schreef Ansa het volgende:
[..]
En dan vragen ze zich vervolgens af waarom ze er niet echt van genieten…quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Veel mensen zien sex niet als iets wat je samen doet en waar je samen plezier aan beleeft, maar als iets wat de vrouw aan de man geeft.
Ik heb het idee dat men niet helemaal begrijpt wat ik bedoel met commitment. Als ik het heb over commitment, heb ik het niet over dat we morgen gaan samenwonen, overmorgen ja tegen elkaar zeggen en dat ik volgende week zwanger raak van ons eerste kind. Commitment betekent voor mij puur dat ik op dat moment de enige persoon ben die hij leert kennen. Ik snap werkelijk niet waarom je dat met vijf of zes mensen tegelijk zou moeten doen. En daarmee bedoel ik niet alleen een eerste date, maar ook dat je met vijf of zes mensen tegelijk naar bed gaat.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt heel slim te zijn gebruik je het woord gaslighting wel verdomd vaak in een verkeerde context.
Verder heb ik het helemaal niet over seks op de eerste date ofzo. Je mist volledig het punt.
Het begint natuurlijk al met ‘seks geven’. Seks is niet iets wat je geeft als vrouw en neemt als man. Seks is een (potentieel) verdomd leuke bezigheid die je samen beoefent (in dit verband).
Mijn punt is dat jij de lat extreem hoog legt. Je gaat op date met enorme verwachtingen en je wil direct een commitment… terwijl iemand jou dan nog niet eens kent.
En wat voor belofte heb je dan als iemand jou nog niet kent? Dat is waardeloos.
Uiteindelijk maakt het helemaal niet uit of je op date gaat voor seks of een relatie. Als je puur voor de seks gaat maar die ander is zo superleuk dat zij (of hij) er bovenuit steekt blijf je er wel bij plakken. Andersom: als je voor een relatie gaat, maar die ander is niet leuk genoeg, dan blijf je niet plakken omdat je een commitment hebt… Hell, zelfs met een huis en kinderen loopt de helft van de relaties spaak.
Mijn huidige vrouw zag mij op basis van mijn profiel als een perfecte seksdate, maar zeker niet meer dan dat. Even een leuke nacht voordat ze voor de feestdagen naar haar familie ging.
De date was dan ook dat ik haar ophaalde van een diner met haar collega’s (laatste dag voor de kerstvakantie), we zijn direct naar mijn huis gegaan en hebben daar de rest van de avond, midden in de nacht nog een keer en de volgende ochtend voordat ik haar naar het vliegveld bracht seks gehad en dat was de date. We hebben nog het meest gepraat in de auto naar het vliegveld en op het vliegveld.
Maar het was leuk genoeg om te constateren dat we beiden niet wilden wachten tot ze weer terug was obv haar oorspronkelijke planning en dus was ze al voor nieuwjaar terug.
De commitment ontstond later vanzelf omdat we bij elkaar pasten en dan loopt zoiets vanzelf.
Maar had ze vooraf om een commitment gevraagd… dan had ik gedacht: die is gek!
Kortom: je maakt het jezelf moeilijk.
En nee, je hoeft zeker niet direct het bed in te duiken. Come as you are (pun intended). Maar sta er eens wat losser in. Iemand die echt into you is, die heeft helemaal geen ander nodig. Maar om into you te geraken dient iemand wel de kans te hebben om jou te keren kennen. En als dat moet door middel van door hoepels springen… meid, er zijn echt heel veel hele leuke vrouwen die niet zo moeilijk doen en dan richt je je aandacht daar wel op.
Al was het maar omdat als je eenmaal door hoepels gaat springen je daarmee een relatiedynamiek kweekt waar niemand blij van wordt.
Your call.
Niveautje pikstraf bij ongewenst gedragquote:
Pikstraf bestaat niet. Als jij onderbroeken met remsporen in de mand gooit en likes heeft aan OF-modellen word ik terecht niet geil van je.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niveautje pikstraf bij ongewenst gedrag
Een sport beoefen je. Nu vereist sex net als sport de nodige lichamelijke inspanning, maar we hoeven van sex ook geen sport te maken.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:24 schreef VEM2012 het volgende:
Seks is een (potentieel) verdomd leuke bezigheid die je samen beoefent (in dit verband).
Je spreekt nu vanuit je eigen ervaring. Je hebt wel eens verteld dat je alleen bij je eerste partner een orgasme kreeg, en bij latere partners nooit meer. Zou dat aan die mannen gelegen hebben of zou het een andere oorzaak hebben?quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:32 schreef Ansa het volgende:
Daarnaast vind ik dat seks iets is wat de vrouw aan de man geeft. Negen van de tien keer krijgt de vrouw geen orgasme van de man. Ik heb genoeg partners gehad om te weten dat dit niet aan één individuele man ligt, maar dat de meeste mannen simpelweg niet weten wat ze doen.
God, what a joy to be with. Dat jij nog vrijgezel bent joh! Zo gezellig en vriendelijk en helemaal niet pushy en zwaar op de hand! Daar zit iedere man/vrouw toch op te wachten??quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat men niet helemaal begrijpt wat ik bedoel met commitment. Als ik het heb over commitment, heb ik het niet over dat we morgen gaan samenwonen, overmorgen ja tegen elkaar zeggen en dat ik volgende week zwanger raak van ons eerste kind. Commitment betekent voor mij puur dat ik op dat moment de enige persoon ben die hij leert kennen. Ik snap werkelijk niet waarom je dat met vijf of zes mensen tegelijk zou moeten doen. En daarmee bedoel ik niet alleen een eerste date, maar ook dat je met vijf of zes mensen tegelijk naar bed gaat.
Wat win je daar eigenlijk mee? Ten eerste leer je zo niemand echt kennen, omdat je continu bezig bent met vergelijken. Ten tweede verspil je ieders tijd. En ten derde is het ook nog eens niet echt gezond. Voor je het weet loop je een soa op.
Daarnaast vind ik dat seks iets is wat de vrouw aan de man geeft. Negen van de tien keer krijgt de vrouw geen orgasme van de man. Ik heb genoeg partners gehad om te weten dat dit niet aan één individuele man ligt, maar dat de meeste mannen simpelweg niet weten wat ze doen. Bovendien heeft een vrouw veel meer te verliezen op het moment dat zij seks heeft met een man. Ze is fysiek kwetsbaarder tegenover iemand die meestal sterker is, ze kan soa’s oplopen en ze kan onvruchtbaar raken. Dat zijn risico’s die voor een man veel minder zwaar wegen. Dan heb ik het nog niet eens gehad over haar reputatie, haar gevoel van veiligheid en haar gevoel van zelfrespect
Het tekent je broze zelfbeeld.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:40 schreef Ansa het volgende:
[..]
Pikstraf bestaat niet. Als jij onderbroeken met remsporen in de mand gooit en likes heeft aan OF-modellen word ik terecht niet geil van je.
Tuurlijk. Op derde dates is er nog geen seks.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het tekent je broze zelfbeeld.
En als ze op de derde date al onderbroeken met remsporen in je mandje gooien mag je weleens bij jezelf te rade gaan.
Wat moeten ze dan doen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:40 schreef Ansa het volgende:
[..]
Pikstraf bestaat niet. Als jij onderbroeken met remsporen in de mand gooit en likes heeft aan OF-modellen word ik terecht niet geil van je.
Dus de man mag wel pushy zijn om mijn lichaam als een product te consumeren en mij te behandelen als Thuisvezorgdbestelling zonder dat daar veiligheid tegenover staat?quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:46 schreef aquawoman het volgende:
[..]
God, what a joy to be with. Dat jij nog vrijgezel bent joh! Zo gezellig en vriendelijk en helemaal niet pushy en zwaar op de hand! Daar zit iedere man/vrouw toch op te wachten??
Ah, nu snap ik het. Daarom gooien ze hun vieze onderbroeken ook in je wasmand.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Tuurlijk. Op derde dates is er nog geen seks.
Alleen schone onderbroeken in de wasmand. Vieze onderbroeken weggooien of in de wasmand doen en accepteren dat je de komende 4 weken niet neukt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:51 schreef Interloper het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen?
Onderbroeken met remsporen NIET in de mand doen? Of gewoon helemaal stoppen met remsporen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |