abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2026 @ 21:47:02 #26
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219895199
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 20:42 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ok Etto, maar een clitoris is een zwellichaam, geen huid.
succes met al die attributen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 21 januari 2026 @ 21:57:41 #27
545 dop
:copyright: dop
pi_219895295
quote:

[..]
Heerlijk.
Dus je hebt geen probleem met de man is de baas, en je recht (als vrouw) is het aanrecht.
En een vrouwtje op z'n tijd.
En vooral niet teveel vragen stellen als hij eens onverwacht niet of laat thuis komt.

Als je als vrouw je ook aan de traditionele regeltjes houd hoef je ook helemaal niet te weten wat hij uitspookt, en dan is er ook nooit een probleem.
Iets zegt me dat het toch niet helemaal bij je past.

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 21-01-2026 22:38:28 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Moderator woensdag 21 januari 2026 @ 22:58:03 #28
441859 crew  Lenny77
pi_219895765
quote:

[..]
Ok Etto, maar een clitoris is een zwellichaam, geen huid.
En wat zit daar over het zwellichaam? Juist ja... een kapje en dus huid. Die dus ook kan lubberen. Net zoals de voorhuid het kapje is van de eikel en deze beschermt.
Ik zal maar niet beginnen over dat een clitoris en een eikel eigenlijk 'hetzelfde' zijn en hoe die zich differentiëren in de baarmoeder.

Feit blijft dat een voorhuid een zeer belangrijk onderdeel is van de penis en dat besnijdenis (zeker voor kindjes zonder medische reden) onder mishandeling en verminking valt.

Maar he, als het maar mooi is he??
(wat ik dus niet vind, geef mij maar een gezonde voorhuid)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219895865
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 22:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En wat zit daar over het zwellichaam? Juist ja... een kapje en dus huid. Die dus ook kan lubberen. Net zoals de voorhuid het kapje is van de eikel en deze beschermt.
Ik zal maar niet beginnen over dat een clitoris en een eikel eigenlijk 'hetzelfde' zijn en hoe die zich differentiëren in de baarmoeder.

Feit blijft dat een voorhuid een zeer belangrijk onderdeel is van de penis en dat besnijdenis (zeker voor kindjes zonder medische reden) onder mishandeling en verminking valt.

Maar dan had hij moetem zeggen huid en niet de clit.

Ik vind besneden beter, maar wel hij volwassenen
pi_219895869
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 21:57 schreef dop het volgende:

[..]
Dus je hebt geen probleem met de man is de baas, en je recht (als vrouw) is het aanrecht.
En een vrouwtje op z'n tijd.
En vooral niet teveel vragen stellen als hij eens onverwacht niet of laat thuis komt.

Als je als vrouw je ook aan de traditionele regeltjes houd hoef je ook helemaal niet te weten wat hij uitspookt, en dan is er ook nooit een probleem.
Iets zegt me dat het toch niet helemaal bij je past.
Geen idee welke Zuid-Afrikanen jij kent maar degenen die ik datete waren niet zo.
  donderdag 22 januari 2026 @ 05:43:47 #31
545 dop
:copyright: dop
pi_219896293
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 23:19 schreef Ansa het volgende:

[..]
Geen idee welke Zuid-Afrikanen jij kent maar degenen die ik datete waren niet zo.
Ik zet traditioneel vooral wat harder neer, ik wil geen karikatuur maken van wat een Zuid Afrikaanse man zou moeten zijn. (Ze zullen er vast zijn in alle soorten en maten)

Verder zijn je topics en het je ervaring en het beeld wat jij van mannen neerzet nogal in contrast. Maar als je niet teveel bezig zou zijn met mannen die niet binnen het jouw gewenste plaatje passen, dan lijkt de oplossing in eens simpel, ga opzoek naar een blanke besneden zuid Afrikaan, en maak je niet druk om de rest.

Wel benieuwd waarom het uiteindelijk niet werkte met die heerlijke traditionele besneden blanke zuid afiraanse mannen die jij datete

[ Bericht 2% gewijzigd door dop op 22-01-2026 06:40:02 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 22 januari 2026 @ 08:16:25 #32
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219896741
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 05:43 schreef dop het volgende:

[..]
Ik zet traditioneel vooral wat harder neer, ik wil geen karikatuur maken van wat een Zuid Afrikaanse man zou moeten zijn. (Ze zullen er vast zijn in alle soorten en maten)

Verder zijn je topics en het je ervaring en het beeld wat jij van mannen neerzet nogal in contrast. Maar als je niet teveel bezig zou zijn met mannen die niet binnen het jouw gewenste plaatje passen, dan lijkt de oplossing in eens simpel, ga opzoek naar een blanke besneden zuid Afrikaan, en maak je niet druk om de rest.

Wel benieuwd waarom het uiteindelijk niet werkte met die heerlijke traditionele besneden blanke zuid afiraanse mannen die jij datete
Die zijn weggerend toen bleek dat ze hun visie op relaties binnen 1 date moesten vertellen, het gezeik over "slechte mannen" moesten aanhoren etc. en vervolgens werden geacht te betalen.
pi_219896758
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Die zijn weggerend toen bleek dat ze hun visie op relaties binnen 1 date moesten vertellen, het gezeik over "slechte mannen" moesten aanhoren etc. en vervolgens werden geacht te betalen.
<Knip>

En, door… (want ja, lange mannen met een volle bos haar hebben genoeg opties)

[ Bericht 12% gewijzigd door Jippie op 22-01-2026 13:53:02 ]
pi_219897360
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 08:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Jij gaat op date zonder te weten of investereh nut heeft?
pi_219897410
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 10:23 schreef Ansa het volgende:

[..]
Jij gaat op date zonder te weten of investereh nut heeft?
Ik wel. Daten is leuk. Ook als blijkt dat de vrouw met wie je op date bent niet de seksuele aantrekking bij je oproept kun je gewoon een leuke date hebben.

Of je kan hebben dat je merkt dat er wel die seksuele aantrekking is, maar verder weinig anders en dan daarvoor gaan. Ook prima.

En als het helemaal niet klikt, dan ga je gewoon weer je eigen ding doen.

Zo moeilijk is het allemaal niet.

Als je heel erg met een vastomlijnd plan gaat waarbij de ander jouw wensenlijstje moet afvinken, in plaats van dat je gewoon van het moment kan genieten, dan maak je van daten een klusje en daarmee doe je niemand, inclusief jezelf, een plezier.
pi_219897585
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 10:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik wel. Daten is leuk. Ook als blijkt dat de vrouw met wie je op date bent niet de seksuele aantrekking bij je oproept kun je gewoon een leuke date hebben.

Of je kan hebben dat je merkt dat er wel die seksuele aantrekking is, maar verder weinig anders en dan daarvoor gaan. Ook prima.

En als het helemaal niet klikt, dan ga je gewoon weer je eigen ding doen.

Zo moeilijk is het allemaal niet.

Als je heel erg met een vastomlijnd plan gaat waarbij de ander jouw wensenlijstje moet afvinken, in plaats van dat je gewoon van het moment kan genieten, dan maak je van daten een klusje en daarmee doe je niemand, inclusief jezelf, een plezier.
Gaat niet om seks. Ik ga niet op date als ik een relatie wil en hij alleen casual.

Vind er ook niks aan daten. Kost tijd, moeite en leidt 9/10x niet tot wat langdurigs.
pi_219897844
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 10:38 schreef Ansa het volgende:

[..]
Gaat niet om seks. Ik ga niet op date als ik een relatie wil en hij alleen casual.

Vind er ook niks aan daten. Kost tijd, moeite en leidt 9/10x niet tot wat langdurigs.
Daten gaat altijd ook om seks. Want je date alleen met mensen waarmee je eventueel ook seks wil hebben. Anders noem je het geen date. Of dat nu seks is na het huwelijk of dat je hoopt binnen 5 minuten in een steegje te staan: same difference.

Maar wat ik schrijf is dat ik eerst en vooral gewoon een leuke tijd met iemand wil doorbrengen. En dat verandert niet (voor mij) als seks van tafel gaat omdat ik merk dat ik geen lust voel richting de dame, ook al is ze leuk in de omgang en knap (dat check je namelijk wel vooraf met dating apps en/of een eerdere ontmoeting due geleid heeft tot de date). Dan nog heb ik gewoon een leuke tijd met iemand. Je bent er dan toch, maak er wat van. Het is ook een beetje idioot om niet een leuke tijd te kunnen hebben met iemand van het andere geslacht als je geen seks met haar wil. Vrouwen zijn namelijk soms ook gewoon heel leuk gezelschap.

Op die manier is daten ook niet frusterend. Want ook al leidt het niet tot seks, laat staan een relatie… het is al geslaagd als je gewoon een leuke tijd samen hebt gehad.

En met die druk eraf is het ook veel makkelijker om een leuk iemand te vinden. Met wie je misschien wel langer gelukkig kan zijn.
pi_219897852
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Daten gaat altijd ook om seks. Want je date alleen met mensen waarmee je eventueel ook seks wil hebben. Anders noem je het geen date. Of dat nu seks is na het huwelijk of dat je hoopt binnen 5 minuten in een steegje te staan: same difference.

Maar wat ik schrijf is dat ik eerst en vooral gewoon een leuke tijd met iemand wil doorbrengen. En dat verandert niet (voor mij) als seks van tafel gaat omdat ik merk dat ik geen lust voel richting de dame, ook al is ze leuk in de omgang en knap (dat check je namelijk wel vooraf met dating apps en/of een eerdere ontmoeting due geleid heeft tot de date). Dan nog heb ik gewoon een leuke tijd met iemand. Je bent er dan toch, maak er wat van. Het is ook een beetje idioot om niet een leuke tijd te kunnen hebben met iemand van het andere geslacht als je geen seks met haar wil. Vrouwen zijn namelijk soms ook gewoon heel leuk gezelschap.

Op die manier is daten ook niet frusterend. Want ook al leidt het niet tot seks, laat staan een relatie… het is al geslaagd als je gewoon een leuke tijd samen hebt gehad.

En met die druk eraf is het ook veel makkelijker om een leuk iemand te vinden. Met wie je misschien wel langer gelukkig kan zijn.
Voor mij is het alleen geslaagd als er een relatie uit komt. En daar hoort seks bii, niet eerder.
pi_219898197
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:09 schreef Ansa het volgende:

[..]
Voor mij is het alleen geslaagd als er een relatie uit komt. En daar hoort seks bii, niet eerder.
And how is that working for ya?

Jij saboteert juist het proces waarin je naar elkaar toe kan groeien door er druk op te leggen.

Ik durf te wedden dat er hier op fok meerdere mannen zitten die uiterlijk prima voldoen aan wat jij in beginsel zoekt, sterker nog: minimaal 1, weet ik zeker.

Maar ook al suggereer je dat je een knappe verschijning bent (en dat zal best zo zijn) zullen die mannen geen haar op hun volbehaarde hoofd hebben die overweegt om met jou op date te gaan, omdat de manier waarop je jezelf opstelt afstotend is.

En voor mannen die er goed uitzien is het vooruitzicht van seks met een mooie vrouw niets bijzonders. Die kunnen in no time een leuke vrouw vinden om seks mee te hebben.

Misschien daten toch maar eens gaan benaderen als een leuke manier om leuke mannen te leren kennen, dan als een sollicitatieprocedure naar de functie van eega.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 januari 2026 @ 12:41:58 #40
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219898386
How can I make this about me...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219898406
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 22:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Besnijden is volgens mij een hygiëneding in die landen, ook wel religieus maar je wordt raar aangekeken als je niet besneden bent.

Weet niet of het een afknapper is voor vrouwen als je niet besneden bent bijvoorbeeld in De VS?
blablablabla
pi_219898524
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Besnijden is volgens mij een hygiëneding in die landen, ook wel religieus maar je wordt raar aangekeken als je niet besneden bent.

Weet niet of het een afknapper is voor vrouwen als je niet besneden bent bijvoorbeeld in De VS?
Ook dat is natuurlijk onzin hè?
De onbesneden pieten vallen er niet met hopen vanaf door infecties.
Zielig voor die mannen...

Ik vind het mishandeling.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219898562
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Quasimodo piemels :N
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219898620
quote:
Ik zou niet weten hoe ze daar tegenaan kijken als een man niet besneden is.

Ik denk dat het in de meeste islamitische landen zo werkt dat als een ouderpaar besluit om hun zoontje niet te besnijden, het binnen de familie wel de nodige discussies zal opleveren, maar dat het verder niemand interesseert. Het is overigens in geen enkel islamitisch land wettelijk verplicht en er zitten ook geen verdere consequenties aan als je niet besneden bent.
quote:
In de Verenigde Staten is het percentage jongetjes dat bij de geboorte besneden wordt, al lang niet meer zo hoog als dat het vroeger was. Een intacte penis is in de Verenigde Staten geen zeldzaamheid meer.
pi_219898787
quote:

Het wordt daar iha als een minpunt gezien.

Maar ook daar gaat het vooral om de persoon die bij de al dan niet besneden lul hoort.

Komt nog bij dat het daar zo ongewoon is dat de meeste vrouwen helemaal geen ervaring ermee hebben. Een beetje als Fokkers die hier verklaren dat ze over hun nek zullen gaan van een behaard kutje. Nou, zodra ze er ervaring mee hebben verdwijnt die afkeer als sneeuw voor de zon.
pi_219898803
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hoho ik zeg niet dat IK dat denk, maar dat is hoe mensen er daar tegenaan kijken. Als je dus als Amerikaan niet besneden bent vinden vrouwen dat gek of misschien wel vies. Zeker in bepaalde meer conservatieve staten.
70% van de Amerikanen is besneden. Laat staan in moslimlanden waar vrijwel elke man besneden is.
blablablabla
pi_219898808
Sowieso dat eisen stellen aan geslachtsdelen.

Who cares hoe het eruit ziet, als je er maar lol mee hebt. Alsof dat een legitiem criterium is om een partner op uit te zoeken :D
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219898832
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het wordt daar iha als een minpunt gezien.

Maar ook daar gaat het vooral om de persoon die bij de al dan niet besneden lul hoort.

Komt nog bij dat het daar zo ongewoon is dat de meeste vrouwen helemaal geen ervaring ermee hebben. Een beetje als Fokkers die hier verklaren dat ze over hun nek zullen gaan van een behaard kutje. Nou, zodra ze er ervaring mee hebben verdwijnt die afkeer als sneeuw voor de zon.
Zit een beetje op Reddit te lezen maar veel vrouwen daar vinden het wel een pre als de man besneden is. I am not giving oral when not circumcised, Honderden likes. Dit was in een normale Subreddit "marriage" .

Beide zou prima moeten zijn.
blablablabla
pi_219898944
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:31 schreef aquawoman het volgende:
Sowieso dat eisen stellen aan geslachtsdelen.

Who cares hoe het eruit ziet, als je er maar lol mee hebt. Alsof dat een legitiem criterium is om een partner op uit te zoeken :D
In de praktijk is dat ook onzin. Je ziet het vooral bij mensen die weinig ervaring hebben. Onbekend maakt onbemind.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 januari 2026 @ 13:54:55 #50
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219898955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Zit een beetje op Reddit te lezen maar veel vrouwen daar vinden het wel een pre als de man besneden is. I am not giving oral when not circumcised, Honderden likes. Dit was in een normale Subreddit "marriage" .

Beide zou prima moeten zijn.
Is ook vooral Amerikaans denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')