Hij wil het ook uitbreiden naar andere conflicten.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:13 schreef nostra het volgende:
En dit gaat om specifiek Gaza begrijp ik?
En als die op zijn dan creëert hij zelf wel nieuwe conflicten zodat zijn dure vredesraad weer wat te doen heeft.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hij wil het ook uitbreiden naar andere conflicten.
Maar die zijn niet betrouwbaar natuurlijk volgens de oranje boze manquote:Op zondag 18 januari 2026 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zulke instituten hebben we al: VN en de NAVO
Zijn kop blaast vanzelf op vandaag of morgen.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:57 schreef Gibson88 het volgende:
"Trump wil"Die idioot wil zoveel meer. Die gek is nog gevaarlijker dan een aap met een vuurwapen.
Nou dood hoeft ie van mij niet maar hij mag van mij zijn spraak en denkvermogen verliezen. Zal de wereld een hoop mee geholpen zijnquote:Op zondag 18 januari 2026 16:25 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn kop blaast vanzelf op vandaag of morgen.
De Trump platinum cardquote:Op zondag 18 januari 2026 14:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
-----------------------------
Je krijgt uitnodiging maar dan moet je wel ff een miljard lappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welk denkvermogenquote:Op zondag 18 januari 2026 17:01 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nou dood hoeft ie van mij niet maar hij mag van mij zijn spraak en denkvermogen verliezen. Zal de wereld een hoop mee geholpen zijnTijd voor (weer) een nieuwe president.
Waarschijnlijk moet Oekraine 10 miljard lappenquote:Op zondag 18 januari 2026 19:34 schreef BEFEM het volgende:
Zou me niks verbazen als Rusland een uitnodiging heeft gehad en Oekraine niet.
Heel democratisch ook, deze vredesraad. De voorzitter bepaalt alles. Trump wil dictator zijn van de wereld en dit is zijn beoogde instrument.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:34 schreef Durmada het volgende:
En natuurlijk zijn vrijwel alle reacties negatief, want Trump. Dit is gewoon een goed voorstel en waarschijnlijk ook een van de redenen dat hij een van de belangrijkste vredesprijzen op aarde heeft gewonnen in december.
Al die mensen zijn gewoon JALOERS. Er is er maar een die de nobelprijs van de vrede zou MOETEN krijgen en dat is DONALD J TRUMP. Biden probeerde het maar die heeft gefaald Clinton probeerde het maar die is CORRUPT. De enige president die ALLE oorlogen BINNEN 5 minuten kon stoppen is DONALD J TRUMP. Zijn presidentiële grootsheid is GEWELDIG en de GEWELDIGSTE die jij ooit zal aanschouwen. Geloof het maar want het is waar. NATO zal zeggen dat het een LEUGEN is maar er was nooit en er zal geen GROOTSERE vredesstichter zijn dan DONALD J TRUMP en daarvoor zouden we hem niet één maar VIJF nobelprijzen moeten geven.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:34 schreef Durmada het volgende:
En natuurlijk zijn vrijwel alle reacties negatief, want Trump. Dit is gewoon een goed voorstel en waarschijnlijk ook een van de redenen dat hij een van de belangrijkste vredesprijzen op aarde heeft gewonnen in december.
Niet aan het front willen sterven met een foto van Ursela van op je hart gedruktquote:Op zondag 18 januari 2026 14:14 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Hadden we maar een Europese Commissie die ons inspireert.
Goede drugs hedde gij.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:34 schreef Durmada het volgende:
Maar wel jammer dat hij dat dan niet heeft gedaan.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:50 schreef Funeste het volgende:
De enige president die ALLE oorlogen BINNEN 5 minuten kon stoppen is DONALD J TRUMP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |