PSV gaat natuurlijk 2x verliezen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:33 schreef Rambow het volgende:
Kijkend naar de wedstrijden die nog komen in de CL heeft Ajax best een redelijke kans om nog top 24 te halen. (ervan uitgaande dat ze hun laatste wedstrijd winnen.)
Er is eigenlijk geen enkele bijzondere uitslag nodig.
Ze moeten 12 teams onder zich houden. Deze zijn nog mogelijk, ik ga hier van uit dat Ajax ten alle tijden het slechtste doelsaldo heeft.
1 Kairat: al uitgeschakeld
2 Villareal: al uitgeschakeld
3 Slavia praag, Mag niet 2x winnen (Barca en Pafos)
4 Eintracht frantfurt: Mag niet 2x winnen (Spurs en Qarabag)
5: Bilbao: Mag niet 2x winnen (Atalanta en Sporting)
6: Union St Gilles: Max 2 punten halen (Bayern en Atalanta)
7: Pafos: Max 2 punten halen (Praag, Bayern)
8: Benfica: Max 2 punten halen (Juventus, Madrid)
9:Bodo Glimt: Verliezen of gelijk (Atletica madrid)
10: Brugge: Verliezen (Marseilla)
11:Qarabag: Max 1 punt (Eintracht en Liverpool)
12: Kopenhagen: Verliezen (Barcelona)
13: Napoli: Verliezen (Chelsea)
14: Olympiacos: Verliezen (Ajax)
15: PSV: 2x verliezen (Newcastle en Bayern)
De vet gedrukte zijn mijn inziens meest onzeker maar daar hoeven maar 2/5 van uit te komen mits de rest natuurlijk ook uitkomt.
Ik zie echt nog wel kansen en denk zelfs dat Ajax meer kans heeft dan PSV.
Key wedstrijden:
Qarabag - Eintracht -> gelijkspel zou geweldig zijn.
Brugge - Marseille -> winst Marseilla zou geweldig zijn
Pafos - Praag -> geen winst Pafos
Laatste ronde is natuurlijk wel altijd tricky met teams die al door zijn eventueel een B-elftal inzetten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 21 januari 2026 09:33 schreef Rambow het volgende:
Kijkend naar de wedstrijden die nog komen in de CL heeft Ajax best een redelijke kans om nog top 24 te halen. (ervan uitgaande dat ze hun laatste wedstrijd winnen.)
Ze moeten 12 teams onder zich houden. Deze zijn nog mogelijk, ik ga hier van uit dat Ajax ten alle tijden het slechtste doelsaldo heeft.
De vet gedrukte zijn mijn inziens meest onzeker maar daar hoeven maar 2/5 van uit te komen mits de rest natuurlijk ook uitkomt.
Key wedstrijden:
Laatste ronde is natuurlijk wel altijd tricky met teams die al door zijn eventueel een B-elftal inzetten.
Dat kan gebeuren makker. Bedankt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:42 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd nog jongens![]()
Helaas gisteren toto vergeten.
Bedankt voor het overzicht. Na vanavond weten we al meer. Het zou in ieder geval leuk zijn als er volgende week nog wat op het spel staat.quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:33 schreef Rambow het volgende:
Key wedstrijden:
Ja zo hoog mogelijk op de ranglijst komen en de tussenronde halen levert ook geld op Hans.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:01 schreef Houniet het volgende:
Wat hebben we in de volgende ronde te zoeken, niets.
Bespaar mij maar een afgang tegen Bayern of Madrid.
Winnen, geld opstrijken en uitgeschakeld zijn is het beste scenario.
Die zitten niet in de tussenronde.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:01 schreef Houniet het volgende:
Wat hebben we in de volgende ronde te zoeken, niets.
Bespaar mij maar een afgang tegen Bayern of Madrid.
Winnen, geld opstrijken en uitgeschakeld zijn is het beste scenario.
Ja, dan een afgang besparen aan een andere club. We hebben er in mijn ogen niets te zoeken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die zitten niet in de tussenronde.
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zo hoog mogelijk op de ranglijst komen en de tussenronde halen levert ook geld op Hans.
Dat heeft een Nederlandse club bijna nooit. Laten we voortaan dan maar vooraf de handdoek gooien.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, dan een afgang besparen aan een andere club. We hebben er in mijn ogen niets te zoeken.
En het sportieve aspect ook vind ik. Uiteindelijk speel je in een competitie om zo hoog mogelijk te eindigen. Als alleen clubs meedoen die kunnen winnen hoeven we geen competitiefase met 36 clubs.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geld, punten, wellicht wat + waarde voor de spelers.
Club Brugge telt niet mee @capuchon_jongenquote:Op woensdag 21 januari 2026 11:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens deze simulatie dus 50/50 als volgende week gewonnen wordt. Na vanavond is het nog wel duidelijker. Vooral hopen dat de grote ploegen 'gewoon' winnen inderdaad.
Vooral een uitdaging om op 9 punten te komen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Club Brugge telt niet mee @:capuchon_jongen
Beetje een gok maar met een behoorlijke potentiële upside als het werkt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:15 schreef Black-Death het volgende:
Volgens VI vertrekt Moro voor 6 mio vast, aantal miljoen aan bonussen en 50% van de transferwaarde bij een doorverkoop.
Wellicht lucratief dat je dan veelbelovende spelers laat floppen en met beperkt verlies verkoopt om vervolgens een hoog doorverkooppercentage te bedingen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje een gok maar met een behoorlijke potentiële upside als het werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |