Ik woon in het linkse Nijmegen, wij rollen hier andersquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet de vrouw sturen en dan op de terugweg bier meenemen.
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik woon in het linkse Nijmegen, wij rollen hier anders
Nooit gehoord van fortuna 54. De eerste profclub.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:50 schreef Caland het volgende:
Bij Fortuna hangt er een spandoek met
PIONEERS OF DUTCH FOOTBALL
juist ja
Gewoon een feitquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:50 schreef Caland het volgende:
Bij Fortuna hangt er een spandoek met
PIONEERS OF DUTCH FOOTBALL
juist ja
Zonder limburg was Ajax nergens.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:58 schreef Wotte het volgende:
Vind het vrij discutabel om die streek cultureel Nederland te noemen met al die katholieke rukkers.
Moesten dan blijkbaar fuseren om alsnog irrelevant te blijvenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nooit gehoord van fortuna 54. De eerste profclub.
Naja Amsterdam was cruciaal voor het stichten van het Nederlandse Koninkrijk en dat Limburg bij Nederland hoort is het gevolg van de onafhankelijkheid van België. Dus feitelijk gezien had ze zonder Amsterdam nooit kunnen pionieren in het Nederlands voetbal.quote:
Nu wel dan?quote:
Kortom, zonder België was Ajax nergensquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Naja Amsterdam was cruciaal voor het stichten van het Nederlandse Koninkrijk en dat Limburg bij Nederland hoort is het gevolg van de onafhankelijkheid van België. Dus feitelijk gezien had ze zonder Amsterdam nooit kunnen pionieren in het Nederlands voetbal.
Trek uw conclusies.
Nee wel, Frans de Munck die kanppe doelman volgens mijn moeder. Was nog iets te jong. Bovevdien nam mojn vader mij aktijd mee maar MVV met Brokamp. Was toen nog een leuk team waar totaal niets meer van overgebleven is.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Wisten jullie er ooit een Henk Angenent bij Fortuna'54 gespeeld heeft? Niet de schaatsenrijder natuurlijk.
#leukefeitjes
Ze hadden toen gewoon voor dat FC Limburg moeten gaan, nu is het allemaal niks.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:06 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nee wel, Frans de Munck die kanppe doelman volgens mijn moeder. Was nog iets te jong. Bovevdien nam mojn vader mij aktijd mee maar MVV met Brokamp. Was toen nog een leuk team waar totaal niets meer van overgebleven is.
De zwarte panterquote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:06 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nee wel, Frans de Munck die kanppe doelman volgens mijn moeder. Was nog iets te jong. Bovevdien nam mojn vader mij aktijd mee maar MVV met Brokamp. Was toen nog een leuk team waar totaal niets meer van overgebleven is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |