SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Goede TTquote:
quote:
Was dit een fout van Kovar? Ik zag hem erin vliegen maar toen begon m'n kind te huilen vanuit bed (stukje opvoeding) dus de herhaling niet gezien.quote:
Naar mijn mening had hij deze moeten pakkenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Was dit een fout van Kovar? Ik zag hem erin vliegen maar toen begon m'n kind te huilen vanuit bed (stukje opvoeding) dus de herhaling niet gezien.
Verdediging leek ook nergens op, maar Kovar had deze best kunnen hebben imo.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Was dit een fout van Kovar? Ik zag hem erin vliegen maar toen begon m'n kind te huilen vanuit bed (stukje opvoeding) dus de herhaling niet gezien.
Denk dan dat billen het dichtste bij komen soort van Djembé met een andere klank.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst op een trommel geslagen?
Je moet de vrouw sturen en dan op de terugweg bier meenemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |