Kijk er ook nooit naar, maar las van de week op L&R de volgende samenvatting die eerder deze week uit shownieuws kwam.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk nooit naar shownieuws, maar zo te lezen hier is DB daar een dagelijkse item.
Zo zie je maar, ook daar verschillen de meningenquote:Guido den Aantrekker is bikkelhard: “Zo’n slo*rie dump je toch gewoon gelijk dan?” Tooske Ragas noemt Chess ‘temporarily insane’. zo tijdens haar Bondgenoten-uitstapje. “Ontoerekeningsvatbaar.” Den Aantrekker: “Ach kom op, het is gewoon vreemdgaan.” Willie: “Ik denk dan wel: die vriend, heeft het allemaal al gezien, en gaat nu nog roepen: kom naar huis. Als ik die beelden gezien had, had ik haar spullen al naar die loods gebracht!” Den Aantrekker ‘zou haar hoogstpersoonlijk die loods uit zijn komen halen’ en Molendijk ‘zou ook gelijk eerst even een soa-test doen’.
Hmmm das een heel ander verhaal dan hier net werd geschertstquote:Op maandag 19 januari 2026 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kijk er ook nooit naar, maar las van de week op L&R de volgende samenvatting die eerder deze week uit shownieuws kwam.
[..]
Zo zie je maar, ook daar verschillen de meningen
Foto opdracht voor de kalenderquote:Op maandag 19 januari 2026 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze nog een nieuwe promo hebben moeten maken rond kerst/oud & nieuw
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Staan meer foto's op insta van DBG.
Ach tuurlijk!quote:
Ik besef mij nu eigenlijk pas dat Chess hetzelfde trucje bij Floris probeerde uit te halenquote:Op maandag 19 januari 2026 07:18 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Joh, met Chess is het de waan van de dag, bij Thomas zegt ze dat de relatie al 2 jaar niet goed gaat om vervolgens tegen Therese te zeggen dat ze al lang had willen trouwen maar Nanne haar maar niet ten huwelijk vraag, het is maar de vraag wat ze andere verteld.
Ik moet wel zeggen dat als je je bevestiging vind bij shownieuws, je nog eens goed moet nadenken over waar je het nu mee eens bent. Het kan zo maar zijn dat je hetzelfde gedrag vertoont als Chess/Thomas en dus niet inziet hoe ongelooflijk fout het wel niet is.
Nee, nooit geweten. Is er een beperkt aantal keer dat je 24 uur mag aanvragen? Anders is het een smokkelroute voor contact met familie zonder punten inleveren.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor net op shownieuws dat als je je 24 uur aan vraagt je met je familie mag praten.
Ze snappen niet dat Chess die 24 uur niet aanvraagt om goed met haar vriend te praten
Nooit geweten jullie?
Dat zei Fadi ook in zijn Live, al vanaf dag 1 zegt hij. Als ze dan met z'n vieren aan tafel zaten vroeg ze steeds alleen aan Floris of ze thee voor 'm moest maken en of dat ie honger had. Als Floris naar de slaapkamer ging, ging Chess erachter aan, ging ie naar de keuken, dan Chess ook.quote:Op maandag 19 januari 2026 15:44 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik besef mij nu eigenlijk pas dat Chess hetzelfde trucje bij Floris probeerde uit te halen![]()
moet je wel weten waar, ik kan niets vindenquote:Op maandag 19 januari 2026 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zei Fadi ook in zijn Live, al vanaf dag 1 zegt hij. Als ze dan met z'n vieren aan tafel zaten vroeg ze steeds alleen aan Floris of ze thee voor 'm moest maken en of dat ie honger had. Als Floris naar de slaapkamer ging, ging Chess erachter aan, ging ie naar de keuken, dan Chess ook.
Ze had daar ook gezegd dat haar (ex)vriend op haar teerde en zij voor alles betaalde. Het is wel Fadi, of het allemaal klopt weet ik niet, maar dat ze Floris achter de kont aan liep was in dit topic toen ook al opgevallen.
EefyPC_ heeft de fragmenten uit die live op haar X-account staan
Account is weg.quote:Op maandag 19 januari 2026 17:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
moet je wel weten waar, ik kan niets vinden
quote:Op maandag 19 januari 2026 17:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
moet je wel weten waar, ik kan niets vinden
Oh enkel fragmenten van Fadi![]()
Zie de posts gewoon nog staan op haar account.quote:
Ik heb een gezienquote:Op maandag 19 januari 2026 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Zie de posts gewoon nog staan op haar account.
Link openen en naar beneden scrollen, haar posts met fragmenten van Fadi zijn van nu 8 uur geleden.
ik wil eerst of de vossen zien verliezenquote:Op maandag 19 januari 2026 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je schreef 'nieuwe deelnemers' verkeerd
knijpquote:Op maandag 19 januari 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
misschien he
kan Julia die pruik die ze had gewonnen wel aan Peter geven
die is ondertussen kaler dan zij
misschien zit hij een beetje onder de plakquote:Op maandag 19 januari 2026 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Peter kan ook wel een toupetje gebruiken, die is flink kaal geworden in de loods
Was dat niet die 5000?quote:Op maandag 19 januari 2026 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Zeiden ze trouwens tegen het eind van vorige cyclus niet dat de 25e meer geld zou opleveren of zoiets?
nog meer geld voor de belastingquote:Op maandag 19 januari 2026 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Zeiden ze trouwens tegen het eind van vorige cyclus niet dat de 25e meer geld zou opleveren of zoiets?
Oh was dat alles ja?quote:
Ja, wie weet, het is verder niet meer benoemd volgens mijquote:Op maandag 19 januari 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh was dat alles ja?
Dat hadden ze eerder ook zonder zo'n aankondiging gedaan. Dacht dat er iets kwam vanwege de 25e.
helaas u gaat niet door voor de wasmachinequote:
Nee, volgens mij ook niet, dacht er ineens aan toen Jan over 'de 25e cyclus' begon.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:38 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, wie weet, het is verder niet meer benoemd volgens mij
quote:Op maandag 19 januari 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
helaas u gaat niet door voor de wasmachine
dat kan extra goed nuquote:Op maandag 19 januari 2026 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
@:Deisyy wilde juist aanhaken
Das een andere.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
@:Deisyy wilde juist aanhaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |