vreemdgaan reduceren tot wel of geen seks is ook wel erg narrow mindedquote:Op zondag 18 januari 2026 10:10 schreef Puzzie het volgende:
Wel grappig dat goedpraten van dat achterbakse misselijke gedrag van Chess en Thomas
Je weet het natuurlijk nooit in dit programma, maar ik zie haar die ton niet winnen. Iedereen in de loods doet nu allemaal poeslief tegen Chess omdat ze haar eventuele stem willen behouden mochten ze met hun bondje de KO's winnen, maar zouden de bondgenoten ook op haar stemmen mocht het zover komen? Ik kan mijn niet voorstellen dat een genuanceerd mens op iemand stemt die zich zo gedraagt en dan ook nog zo'n slachtoffer rol durft aan te nemen.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:29 schreef freaky40 het volgende:
Ze zit in een lastig pakket, maar die blijft wel denk ik zo. Niets te winnen meer qua relatie met haar vriend, maar wel qua spel in dit programma.
Als je uit het bondje of via de groep gekozen wilt worden, dan heeft het de hele dag in een vies hoekje met elkaar liggen wel degelijk invloed. Er waren al bewoners waaronder Angelo die klaagde dat Chess elke dag met Thomas rondhangt. En ik kan mij voorstellen dat mensen uit andere bondjes dan ook liever op iemand stemmen waar ze wel regelmatig contact mee hadden gedurende de cyclus.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:30 schreef freaky40 het volgende:
Dat staat toch los van het spel wat iemand in zijn priveleven doet is niet relevant voor het spel dus dat argument gaat mank in deze.
Dat vieze hoekje heeft Demi en Geert ook niet veel goeds gedaan, had niet de indruk dat hun een finale plek was gewenst.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als je uit het bondje of via de groep gekozen wilt worden, dan heeft het de hele dag in een vies hoekje met elkaar liggen wel degelijk invloed. Er waren al bewoners waaronder Angelo die klaagde dat Chess elke dag met Thomas rondhangt. En ik kan mij voorstellen dat mensen uit andere bondjes dan ook liever op iemand stemmen waar ze wel regelmatig contact mee hadden gedurende de cyclus.
Tja, ik vind het gelul. Ze doet niets verkeerd speltechnisch dus het is een beetje van het simpele dat ze dat haar gaan aanrekenen in het spel.quote:Op zondag 18 januari 2026 16:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als je uit het bondje of via de groep gekozen wilt worden, dan heeft het de hele dag in een vies hoekje met elkaar liggen wel degelijk invloed. Er waren al bewoners waaronder Angelo die klaagde dat Chess elke dag met Thomas rondhangt. En ik kan mij voorstellen dat mensen uit andere bondjes dan ook liever op iemand stemmen waar ze wel regelmatig contact mee hadden gedurende de cyclus.
Ben je familie van Francesca? Of bedonder je vaker de boel op een andere manier? Oprechte vraag.quote:Op zondag 18 januari 2026 04:00 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Ik niet, maar gezien je reactie ben jij wel eens bedonderd. Klopt dat?
Gunfactor is ook een onderdeel van het spel. Als je die niet hebt, heb je pech. We hebben het al vaker gezien.quote:Op zondag 18 januari 2026 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gelul. Ze doet niets verkeerd speltechnisch dus het is een beetje van het simpele dat ze dat haar gaan aanrekenen in het spel.
quote:Op zondag 18 januari 2026 18:56 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gunfactor is ook een onderdeel van het spel. Als je die niet hebt, heb je pech. We hebben het al vaker gezien.
Daar zijn meerdere voorbeelden van.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En die gunfactor is persoonlijk, dat kan dus overal van af hangen.
Je zult daar met iemand in een bondje zitten die elke maaltijd eet met z'n mond open als een cementmolen.
Die zou sowieso 0 gunfactor hebben
Zeker! Veel te veelquote:Op zondag 18 januari 2026 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn meerdere voorbeelden van.
Chess manipuleert door de slachtofferrol aan te nemen en Thomas meent dat hij de redder moet spelen.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:29 schreef freaky40 het volgende:
Ze zit in een lastig pakket, maar die blijft wel denk ik zo. Niets te winnen meer qua relatie met haar vriend, maar wel qua spel in dit programma.
Joh, met Chess is het de waan van de dag, bij Thomas zegt ze dat de relatie al 2 jaar niet goed gaat om vervolgens tegen Therese te zeggen dat ze al lang had willen trouwen maar Nanne haar maar niet ten huwelijk vraag, het is maar de vraag wat ze andere verteld.quote:Op maandag 19 januari 2026 04:06 schreef Ilja2001 het volgende:
De relatie Thomas/Chess werd besproken in shownieuws zondagavond. De algemene mening was volgens mij ze Thomas wel stoer vonden en een echte player en dat hij Chess als een echte player heeft veroverd. Ook vonden ze dat de relatie thuis duidelijk niet goed zat. Tja, ik kan me daar wel bij aansluiten. Maar het is natuurlijk wel heel lullig voor die gast thuis. Maar blijkbaar heeft hij de laatste twee jaar de signalen gemist ofzo. Geen idee.
Nee dat wist ik niet en ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden want je hebt bondgenoten die zich totaal voor lullig zetten of zich voorbij lopen en dan zegt de familie/vrienden doodleuk "je doet het goed, gewoon lekker blijven" terwijl naar huis gaan echt beter voor hun zou zijn.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor net op shownieuws dat als je je 24 uur aan vraagt je met je familie mag praten.
Ze snappen niet dat Chess die 24 uur niet aanvraagt om goed met haar vriend te praten
Nooit geweten jullie?
Ik was ook verbaasd toen ik het hoorde.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:11 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet en ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden want je hebt bondgenoten die zich totaal voor lullig zetten of zich voorbij lopen en dan zegt de familie/vrienden doodleuk "je doet het goed, gewoon lekker blijven" terwijl naar huis gaan echt beter voor hun zou zijn.
Kijk nooit naar shownieuws, maar zo te lezen hier is DB daar een dagelijkse item.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor net op shownieuws dat als je je 24 uur aan vraagt je met je familie mag praten.
Ze snappen niet dat Chess die 24 uur niet aanvraagt om goed met haar vriend te praten
Nooit geweten jullie?
Ja is het ook en ook veel deelnemers die DBG verlaten komen daarquote:Op maandag 19 januari 2026 08:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk nooit naar shownieuws, maar zo te lezen hier is DB daar een dagelijkse item.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |