Ga jij kijken?quote:Rob Geus keert terug als hygiëne-inspecteur in De Hygiënepolitie
RTL Boulevard · 17 november 2025 · Aangepast: 17 november 2025
Man, man, man
In het nieuwe programma 'De Hygiënepolitie' onderzoekt Rob Geus (54) hoe het echt zit met de hygiëne in Nederland. Als ervaren inspecteur duikt hij in de wereld van bacteriën, schoonmaakstandaarden en mogelijke besmettingsrisico’s. Het programma is vanaf maandag 19 januari te zien.
Nope, maar voor wie er wel vrolijk van worden; enjoyquote:
quote:Op maandag 19 januari 2026 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
The cold food is too hot and the hot food is too cold!
iK pLaAts eEn rEviEw oP Koekel !1quote:Op maandag 19 januari 2026 20:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Krijgt voedselvergiftiging, doet er verder niets mee
Want het is zo'n lieve man?quote:Op maandag 19 januari 2026 20:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Ach drie dagjes ziekenhuis, nieren die uitvallen. Moet kunnenquote:Op maandag 19 januari 2026 20:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Daar is de stomer al!quote:Op maandag 19 januari 2026 20:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik wacht straks op het moment dat ze die Techweise stoomreiner tevoorschijn halen en die hele zaak er mee gaan doen
Ik zou zelfs willen zeggen brandschoon.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:21 schreef potjecreme het volgende:
Voor Indiase begrippen is het nog schoon.
Dat viel te verwachtenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:43 schreef Dutch_view het volgende:
Als ik in Google "snackbar" intik krijg ik al een suggestie Twins![]()
Waarschijnlijk hebben meer mensen al gezocht
Ik denk dat ik ook wel een beetje snap waarom zijn vrouw bij hem weg is gegaanquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat viel te verwachten
Die zaak wordt nooit wat. Leer een man met honger vissen. Leuk dat schrobben voor hem, alleen tja
De eieren kwamen uit juli en er werd gezegd dat ze 6 maanden over tijd waren.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:26 schreef Tourniquet het volgende:
Geen idee wanneer de ploeg van Rob daar de boel op orde heeft gemaakt, maar op 31-7-2025 was er volgens de NVWA niets aan de hand:
https://www.openbare-insp(...)etail/snackbar-twins
Hoe zoek je dan, op FC Utreg?quote:Op donderdag 22 januari 2026 15:24 schreef Paul het volgende:
Ik dacht op radio te horen dat er een rechtszaak vandaag was tegen Rob Geus. Kan het nergens vinden op internet
Ik snap ook echt niet dat ze dit terug op tv hebben gehaald.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:21 schreef CoExist het volgende:
Armoedige tv presentator die voor een armoedige tv zender armoedige televisie maakt voor armoedige mensen…
Samen met zijn kornuit John van den Heuvel iedereen de maat nemen en dan zelf niet in de rechtbank verschijnen.
Dit!!! En zoveel beter dan die gare families die ze bn's maken.quote:Op maandag 26 januari 2026 16:21 schreef Paul het volgende:
Vanavond weer genieten van onze held
Laat de haters maar haten
Hoezo? Ik vind het juist heel goed dat hij dit doet. Voor de bescherming van de consument. Misstanden aan de kaak stellen is nooit armoedig.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:21 schreef CoExist het volgende:
Armoedige tv presentator die voor een armoedige tv zender armoedige televisie maakt voor armoedige mensen…
Ik denk dat de haters hier zelf iets in de horeca doen en zich betrapt voelen. Ik kan geen andere reden bedenken.quote:Op maandag 26 januari 2026 17:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit!!! En zoveel beter dan die gate families die ze bn's maken.
Met een verborgen camera een sauna is natuurlijk sowieso niet wenselijk en per de huisregels ook niet toegestaan in verband met privacy. Sensatie journalistiek is dan natuurlijk een drogreden om zoiets uit te zenden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:17 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hoe zoek je dan, op FC Utreg?
Alsjeblieft, gelijk de eerste treffer, paar milliseconden:
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-camerabeelden-niet
quote:Op maandag 26 januari 2026 20:36 schreef Dutch_view het volgende:
Best sfeervol amusement
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2026 20:46 schreef Dutch_view het volgende:
Komt de gesponsorde stoomreiniger weer in actie straks?
Zo praat je niet over rob. Pure kwaliteits tv. Spannende muziek. Undercover acties. Rob undercover. Zoveel kwaliteitquote:Op maandag 26 januari 2026 20:50 schreef Cupfighter het volgende:
Daar wordt ik niet vrolijk van
Bagger TV van die eikel
Maar toch stiekem wel vermakelijk
Ik vind het een kwal van een kerelquote:Op maandag 26 januari 2026 20:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo praat je niet over rob. Pure kwaliteits tv. Spannende muziek. Undercover acties. Rob undercover. Zoveel kwaliteit
Je begint mij echt boos te maken. Hoor je me?quote:Op maandag 26 januari 2026 20:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het een kwal van een kerel
Geen kwaliteit maar wel vermakelijk
Past goed bij SBS6
Ja maar sensatieeeeeeeeeequote:Op maandag 26 januari 2026 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
Dat heimelijk gedoe vind ik zo aso. Meld gewoon dat je komt controleren.
Alsof hij zomaar overal binnen mag stormen.
Ja leuk. Maar ik heb het liever gewoon op een normale manier. Alsof die eigenaren binnen 2 min de hygiëne kunnen fixen als je je meld voor een controle.quote:
Ik hoor je maar ik verander niet van meningquote:Op maandag 26 januari 2026 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Je begint mij echt boos te maken. Hoor je me?
Niet echt. Als ze al diverse boetes hebben opgelegd dan is deze zaak al in het vizier en komen ze vast nog op her-controle.quote:
Niets bescherming voor de consument. Daar zijn gewoon overheidsinstanties voor om dat te controleren. Het is gewoon ordinaire sensatie televisie voor de onderkant van de samenleving.quote:Op maandag 26 januari 2026 17:49 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het juist heel goed dat hij dit doet. Voor de bescherming van de consument. Misstanden aan de kaak stellen is nooit armoedig.
Hoe dan?quote:Op maandag 26 januari 2026 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
NVWA is op 1-10-2025 bij Mr. Jack’s geweest en alles voldoet.
https://www.openbare-insp(...)-restaurant-mr-jacks
Ik heb daar zo’n 10 jaar geleden ook een keer een Griekse schotel gegeten, vond het toen al dat je 25 jaar terug ging in de tijd.
Als je de reviews leest op Tripadvisor pak je al snel de popcorn erbij (als je geen braakneigingen krijgt), behalve van 10 jaar geleden (2016), toen waren ze best wel goed. Dat was een (de enige) goed jaar!quote:
Never forget dat ze naar zijn huis gingen en hij het kunstgras ging stofzuigen (volgens mij was dat bij Jouw vrouw mijn vrouw VIPS).quote:Op maandag 26 januari 2026 23:49 schreef Elan het volgende:
Topshow.
Rob lijkt ook amper ouder geworden, komt vast door zijn veel jongere vriendin
Hoe vaak heeft de NVWA al de meest gore restaurantjes en friettenten "goedgekeurd" waar zelfs een blind paard nog van kan zien dat het er niet pluis is. Rob legt gewoon de bal voor open doel.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:51 schreef CoExist het volgende:
[..]
Niets bescherming voor de consument. Daar zijn gewoon overheidsinstanties voor om dat te controleren. Het is gewoon ordinaire sensatie televisie voor de onderkant van de samenleving.
En het is ook zeker niet de eerste keer dat Rob Geus er een twijfelachtige moraal op nahoudt. Deze Rotterdamse kok is iets teveel in zich zelf gaan geloven en het ontbreekt hem aan zelfreflectie.
Wait wait wait. Mr Jacks is bij Rob Geus in de uitzending behandeld? Je lult. Even serieus.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:37 schreef Tourniquet het volgende:
NVWA is op 1-10-2025 bij Mr. Jack’s geweest en alles voldoet.
https://www.openbare-insp(...)-restaurant-mr-jacks
Ik heb daar zo’n 10 jaar geleden ook een keer een Griekse schotel gegeten, vond het toen al dat je 25 jaar terug ging in de tijd.
Benieuwd om welke locatie het gaat?quote:
Beelden mogen niet gebruikt worden.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:10 schreef W00fer het volgende:
Het is eigenlijk diep triest dat Van den Heuvel en Geus vollebak los gaan op een saunadirecteur en Derksen.
De uitzending is verboden, get a life en move on. Of is het beeldmateriaal op en heeft Geus geen zin om nog een paar friettenten te bezoeken?
quote:Op maandag 2 februari 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Ik weet nu dat er vliegjes gemonteerd zijn in die tussen stukjes, ik dacht elke keer dat ze over mijn beeldscherm liepen.
De hot is too cold and the cold is too hot, SJEEM on JOE.quote:
Dat hok heeft ook helemaal geen doorluchting.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:22 schreef Dutch_view het volgende:
Terugkerende schimmel in een paar weken, dan klopt er ook iets niet qua doorluchting
Is gewoon inherent aan een buffet. Shit staat veel te lang in slechte temperatuur en niemand maakt zich al te druk. In een a la carte restaurant heb je dat probleem natuurlijk niet, want alles komt (als het goed is) vers en goed warm/koud uit de keuken. Ik zie ook niet percé problemen met de hygiene, alleen met temperatuur.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Overigens is het a la carte restaurant van dezelfde eigenaar in hetzelfde pand wel in orde hoor.
Yup maar ik heb vaak zat in andere vreetschuren gegeten waar dit ook gewoon prima was. Een dergelijke opstelling heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is gewoon inherent aan een buffet. Shit staat veel te lang in slechte temperatuur en niemand maakt zich al te druk. In een a la carte restaurant heb je dat probleem natuurlijk niet, want alles komt (als het goed is) vers en goed warm/koud uit de keuken. Ik zie ook niet percé problemen met de hygiene, alleen met temperatuur.
Misschien zijn ze door de juristen teruggefloten.quote:Op maandag 2 februari 2026 21:31 schreef Dutch_view het volgende:
Vorige week verkondigde Rob nog dat er wel aandacht aan zou worden besteed en nu worden we afgescheept met een slap statement
Die honden en varkens lagen vast al klaar in die gare keuken van ze.quote:
Hard voor gespaard!quote:Op maandag 9 februari 2026 20:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Op vakantie naar een B&B in een Almeerse woonwijk
Misschien een overnachting voor evt. afspraken daar.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Op vakantie naar een B&B in een Almeerse woonwijk
Als je suïcidaal bent en jezelf wil herinneren dat het altijd erger kan.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:23 schreef Oscar. het volgende:
Een b en b in Almere? Waarom ga je daar zitten.
Alleen maar goed en puur reclame dit. Die B&B gooit haar eigen glazen in. Geen hond die daar nu niet meer komt, maar een pannekoekje pakken in Leiden, dat ziet er een stuk beter uit.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:19 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij heeft die vrouw een of andere deal met Robbie gesloten
Binnen een week heeft zij personeel, 1 toilet verbouwt, de hele keuken klaar, muur geverfd.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:19 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij heeft die vrouw een of andere deal met Robbie gesloten
Moest lachenquote:Op maandag 9 februari 2026 21:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als je suïcidaal bent en jezelf wil herinneren dat het altijd erger kan.
Nou ja stel je buren laten alles slingeren dan kan jij en een heel blok er last van krijgen. Probleem is dat iedereen moet meewerken om het te betstrijden. En dan zijn er altijd lui die beweren er geen last van te hebben. Dan blijven ze gezellig.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik hoor altijd dat kakkerlakken niets te maken hebben met hygiene?
Meeuwen zijn in Nederland en Europa beschermde dierlijke soorten onder de Europese Vogelrichtlijn (vertaald in de Omgevingswet en voorheen Wet natuurbescherming). Ze worden beschermd om de biodiversiteit te behouden en te voorkomen dat de populatie, die in de kern bedreigd is, verdwijnt. Het is verboden ze te doden, nesten te vernielen of eieren te rapen.quote:
Dank je, ChatGPTquote:Op maandag 16 februari 2026 21:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Meeuwen zijn in Nederland en Europa beschermde dierlijke soorten onder de Europese Vogelrichtlijn (vertaald in de Omgevingswet en voorheen Wet natuurbescherming). Ze worden beschermd om de biodiversiteit te behouden en te voorkomen dat de populatie, die in de kern bedreigd is, verdwijnt. Het is verboden ze te doden, nesten te vernielen of eieren te rapen.
Hier zijn de belangrijkste redenen voor hun beschermde status:
Europese bescherming: Meeuwen vallen onder de Vogelrichtlijn, wat betekent dat ze in heel Europa beschermd zijn.
Biodiversiteit: Hoewel ze in steden overlast kunnen veroorzaken, zijn de populaties in hun natuurlijke kustgebieden kwetsbaar, waardoor bescherming noodzakelijk is om de biodiversiteit in stand te houden.
Wettelijk verbod: Vanwege hun status als beschermde inheemse vogelsoort is het opzettelijk verontrusten, vangen of doden van meeuwen een strafbaar feit (economisch delict).
Bescherming van nesten: Tijdens het broedseizoen (april tot augustus) mogen nesten niet worden verwijderd, zelfs niet als ze overlast veroorzaken.
Ow ja, dat had ik er even bij moeten zetten.quote:
Voor een paar tientjes hebben mensen het er gewoon voor over. Jaren geleden heette het hotel Abba ik woonde daar vlak bij. Zal ook wel een reden zijn om de naam af en toe te veranderen.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:11 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog steeds hetzelfde dus
Effendy wel goddelijk daar tegenoverquote:Op maandag 16 februari 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes hebben mensen het er gewoon voor over. Jaren geleden heette het hotel Abba ik woonde daar vlak bij. Zal ook wel een reden zijn om de naam af en toe te veranderen.
Lekker dat bakkie saus ook, dippen happen en hop weer erin. De dubbel dipquote:
Jep, zulke zaken moeten gelijk een waarschuwing krijgen en een verbeterplan opstellenquote:Op maandag 16 februari 2026 20:45 schreef Poefbank het volgende:
De NVWA komt zwaar tekort met controleren blijkt maar weer.
En de NVWA moet beter/vaker gaan controleren. We zien hier zaken waar al jaren niet is schoongemaakt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 03:28 schreef Isane het volgende:
[..]
Jep, zulke zaken moeten gelijk een waarschuwing krijgen en een verbeterplan opstellen
Vrije markt. Probleem is dat er alleen een standplaatsvergunning en of ventvergunning is.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
Waarom laat de gemeente die stinkkar daar toe?
Aan de ene kant triest aan de andere kant is het aan de klant om daar iets te eten te kopen terwijl je zelf al kan zien dat het goor is en niet klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:23 schreef W00fer het volgende:
[..]
Vrije markt. Probleem is dat er alleen een standplaatsvergunning en of ventvergunning is.
Dit land is zó extreem verkaderd in regelgeving dat een omgevingsvergunning door instantie A gedaan wordt, horecavergunning instantie B, voedselveiligheid instantie C en die wijzen allemaal naar elkaar.
Daarnaast is er een chronisch te kort aan controleurs en controleren ze aangekondigd, dus dan ga je niet veel vangen natuurlijk. En dan erbij: het pannenkoekenhuis waar Rob de vorige keer was, was goedgekeurd
Ga voor de grap eens naar een foodtruck festival. Het sterft er van de mensen en iedereen koopt voor hoge bedragen voedsel waar, als we Rob mogen geloven, bij geen enkel tentje stromend water is om je handen (tussendoor) te reinigen. Tentjes verkopen kip, vlees, vega en andere producten waarbij kip kruisbesmettelijk is.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan de ene kant triest aan de andere kant is het aan de klant om daar iets te eten te kopen terwijl je zelf al kan zien dat het goor is en niet klopt.
levensgevaarlijk die zolder iddquote:Op maandag 23 februari 2026 20:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Brandblusser in een kastje![]()
Hoe keurt de brandweer die ruimte überhaupt goed?
Nou ja, zo'n balk vliegt echt niet zomaar in de fik door een omgevallen kaars natuurlijk. Zo'n vaart zal het echt niet lopen. Maar blusmiddelen moeten wel gewoon goed voorhanden zijn als er eens een keer iets gebeurt.quote:
Hij kiest ook wel een titel voor dat programma hoorquote:Op maandag 23 februari 2026 21:08 schreef RipCity het volgende:
Hhahaha al die buitenlanders die denken dat die van de echte politie is elke keer
Aziaten en Politie, ja dan snap ik de angst welquote:Op maandag 23 februari 2026 21:08 schreef RipCity het volgende:
Hhahaha al die buitenlanders die denken dat die van de echte politie is elke keer
Kan me zulke verwarring bij de Smaakpolitie niet herinnerenquote:Op maandag 23 februari 2026 21:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij kiest ook wel een titel voor dat programma hoor
Het blijft gewoon tokkie TV he, laten we dat niet vergeten. Wij kijken ernaar voor de grap. Hele volksstammen kijken hier doodserieus naar en zijn oprecht geschokt door wat ze zien en vinden daar vervolgens wat van op Faceboekquote:Op dinsdag 24 februari 2026 00:51 schreef W00fer het volgende:
Ik denk dat als we het aantal horeca zaken gaan beoordelen op de brandveiligheid als in: alles van hout en dus lijp omdat er maar 1 vluchtweg is, dan kunnen we misschien wel er honderden gaan sluiten.
Het probleem met dit soort interventies is dat het een soort practical joke gaat worden. Er wordt ingezoomd op een kussen, een bezempje, een frietmandje, terwijl eigenlijk het grote probleem is dat dit soort ondernemers er compleet schijt aan hebben en ermee wegkomen.
Hun verweer is standaard dat Rob op alle slakken zout legt, dat hij niet zo moet mopperen, onaangekondigd komt, dat het druk is, dat ze over klandizie niet te klagen hebben, recensies niet lezen, de zaak verkocht is, personeelskrapte. Je kunt een boek schrijven over de standaard luiverhalen.
Rob kan nog 12 steden 13 ongelukken afgaan, de tendens is dat het zeker niet beter wordt.
Ventilatie, bedwantsen, gore keuken, brandveiligheid het ligt allemaal voor de hand.
Horeca is ook nog eens fors duurder geworden na corona. Zeker die hotelletjes, 300 euro per nacht voor een schimmelhokHet is ook een kwestie van het kan omdat ze ermee wegkomen.
Misschien had het naampje anders gemoeten of een fris gezicht in plaats van Rob, who knows.
Persoonlijk vind ik Rob nog altijd wel iemand die weet waar hij over praat en de ondernemers ook echt aanspreekt.
Als je die mensen ziet af en toe die bij Kassa of andere programma's de zaakjes moeten oplossen dat gaat nergens over. Dat is slappe hap. Fons van Radar is nog de enige die zich niet laat wegjagen maar ook hij wordt vaak afgescheept met een PR manager of communicatieadviseur of whatever. Kassa of Radar moet het omdraaien. Ze gaan eerst die PR shit af en daarna grijpen ze in. Het mooie aan Rob is dat hij ondanks steenkolen Engels wel gaat schijnen met het lampje.
Helaas geen check meer op de rubbers, het stickers en de houdbaarheidsdatums. Jammer.
Eigenlijk moet er een Smaakpolitie 2.0 komen maar dan ook echt a la Eef Hoos of Pieter Storms. Geen gelul gewoon echt de beuk erin.
Klopt, volgende week begint een nieuw seizoen van Grote gezinnen emigreren: Jelies en Gnoddequote:Op maandag 23 februari 2026 23:36 schreef AntoniBro het volgende:
Geen "volgende keer bij" dus einde seizoen?
Klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het blijft gewoon tokkie TV he, laten we dat niet vergeten. Wij kijken ernaar voor de grap. Hele volksstammen kijken hier doodserieus naar en zijn oprecht geschokt door wat ze zien en vinden daar vervolgens wat van op Faceboek
Controle van de NVWA kan absoluut een stuk beter als je sommige van die zaken ziet, maar brandweer controle is (als het goed is) standaard jaarlijks. En daarbij wordt gekeken naar blusmiddelen en vluchtwegen. Nou kunnen we heel veel vinden van een brandblusser in een kastje, maar ook daar zijn gewoon regels voor he. Uiteindelijk werd dat ook opgelost door een sticker op het deurtje, wat helemaal prima is. Niet, zoals wat Rob zei, dat ie vrij in het zicht moet hangen. Want dat is gewoon niet zo. Wij hebben bij ons op werk ook een brandblusser achter de bar hangen die niet vrij in het zicht hangt voor bezoekers. Nog nooit problemen over gehad.
Een deur is een obstakel. Als die hele toko vol met rook staat zie je dat kleine kastje niet.quote:De blussers dienen met pictogram volgens de NEN 3011 aangeduid te worden. Er staat in de norm niet exact waar een blusser opgehangen dient te worden, daar sta je in principe vrij in. Ons advies is wel om deze op een gemakkelijk bereikbare plek te hangen, vrij van obstakels.
Met een pictogram ja, dat is ook wat ze er uiteindelijk op plakte. En verder, als dit mag:quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:54 schreef W00fer het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal
https://www.saval.nl/kenn(...)n-bedrijf-te-hebben/
[..]
Een deur is een obstakel. Als die hele toko vol met rook staat zie je dat kleine kastje niet.
Het kan aan mij liggen maar de marges zijn niet heel hoog geweest in de coronatijd, dan zo'n enorme zaak opzetten. Het is nogal een risico natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:23 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.pzc.nl/goes/r(...)uro-van-ze~a79f6b11/
Restaurant Nian Hao in Goes is failliet: ‘Ik krijg al jaren nog 130.000 euro van ze’
Als dat je eigen bakje saus is, wat maakt het dan uit? Het was geen "algemene bak op de balie" toch?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker dat bakkie saus ook, dippen happen en hop weer erin. De dubbel dip
Ook wel sneu voor die man. Wie maakt dan zo'n fout?quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Plottwist.
Bizarre wending, restaurant Nian Hao blijkt toch niet failliet: ‘Maar de kok is al weg’
https://www.pzc.nl/goes/b(...)-is-al-weg~afdac29e/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |